Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Механізм комерціалізації інноваційної продукції промислового підприємства
    (Триторія, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Райко, Діана Валеріївна; Мельник, Ю. В.; Грищенко, Олена Федорівна
  • Ескіз
    Публікація
    Комерціалізація знань в інноваційному процесі промислових підприємств
    (2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Райко, Діана Валеріївна
    Визначено місце і роль знань в інноваційному процесі промислових підприємств з урахуванням особливостей їх продукування і використання (комерціалізації) в умовах трансформації технологічних укладів і розвитку ІР4. Показано, що знання в інноваційному процесі мають дуалістичну природу: вони є основою прийняття обґрунтованих інноваційних рішень, а також одночасно – їх результатом. Окреслено види знань на основі яких приймають управлінські рішення щодо управління знаннями в інноваційному процесі. Удосконалено схему отримання і використання (комерціалізації) знань підприємством, що розвивається інноваційним шляхом, зокрема, в частині коригування і розширення джерел нових знань і напрямів їх використання. Уточнено зміст процедур основних етапів управління орієнтованим на знання інноваційним розвитком підприємства в умовах ІP4, зокрема, з позицій визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку (наздоганяючий, слідування за лідером, випереджаючий) і відповідних їм стратегій інноваційного розвитку (захисна, помірковано-наступальна, агресивно-наступальна). Досліджено практичні аспекти продукування і комерціалізації знань промисловими підприємствами України, за їх результатами встановлено значне переважання стратегій опосередкованої комерціалізації знань над стратегіями безпосередньої комерціалізації. Визначено сильні і слабкі сторони системи управління продукування і комерціалізацією знань промисловими підприємствами України. Визначено зовнішні можливості і загрози орієнтованого на знання інноваційного розвитку промислових підприємств України. Зроблено висновок про наявність сприятливих зовнішніх і внутрішніх можливостей переходу промислових підприємств на шлях випереджаючого орієнтованого на знання інноваційного розвитку. А також про наявність загроз реалізації відповідних стратегій інноваційного розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Засади формування організаційно-економічного механізму управління стратегіями інноваційного розвитку промислових підприємств
    (Маріупольський державний університет, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Розроблено засади організаційно-економічного механізму управління формуванням і реалізацією стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств, який дозволяє привести у відповідність їх внутрішні можливості інноваційного розвитку (потенціал інноваційного розвитку) до зовнішніх, що досягається в процесі забезпечення узгодженої взаємодії маркетингової і інноваційної діяльності: маркетингу інновацій і інноваційного менеджменту). Визначено сутність і зміст складових зазначеного механізму: функції, принципи формування і функціонування, структуру і склад підсистем та їх елементів, суб’єкт і об’єкт управління, методи та інструменти управління, критерії оцінки ефективності тощо
  • Ескіз
    Публікація
    Management of the innovative development potential of industrial enterprises in the digital economy
    (Український державний хіміко-технологічний університет, 2022) Illiashenko, Sergii; Shypulina, Yuliia; Illiashenko, Nataliia; Raiko, Diana
    The article considers the development of the approach to complex adaptive management of the potential for innovative development (PID) of the industrial enterprise in the conditions of the formation and development of the digital economy. The impact of information computer technologies of the fourth industrial revolution on each component subsystems (including their elements) of the PID of the industrial enterprise from the standpoint of ensuring its sustainable innovative growth are determined and systematized by the nature of action (favorable or unfavorable). Approaches to purposeful management of PID component subsystems of the industrial enterprise have been developed in order to update their condition in relation to external conditions and ensure favorable internal prerequisites for innovative development in the digital economy. Their application makes it possible to reasonably align the internal possibilities of innovative development of the industrial enterprise (its PID) with the external ones in the conditions of the digital economy. The enlarged scheme has been developed that reflects the sequence and content of the formalized procedures for managing the PID of the industrial enterprise in the context of its transition to the path of innovative development in the conditions of the digital economy. It can be used as a methodological basis for the implementation of the developed approaches in the practice of innovative activity of industrial enterprises. The presented developments collectively form the approach to complex adaptive management according to formalized PID procedures of the industrial enterprise, including its component subsystems-potentials and their elements, in the context of ensuring the compliance of internal and external conditions of innovative growth of the enterprise in the digital economy. The developed approach, in contrast to the existing ones, provides the adaptive management of all components (as well as their elements) of PID in a complex, which increases the degree of coherence and validity of the management of innovative development at industrial enterprises in the digital economy.
  • Ескіз
    Документ
    Управління знаннями в системі забезпечення економічної безпеки промислового підприємства в умовах технологічних трансформацій
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Розроблено засади організаційно-економічного механізму управління знаннями промислового підприємства в системі забезпечення його економічної безпеки в перманентно мінливих умовах трансформації технологічних укладів і четвертої промислової революції. Визначено структуру і склад основних підсистем механізму, а також схему їх узгодженої взаємодії.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг знань в управлінні стратегіями інноваційного розвитку промислового підприємства
    (Студцентр, 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Визначено особливості застосування інструментів і методів маркетингу знань на етапах розроблення і реалізації стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства в умовах трансформації технологічних укладів. Практичне впровадження представлених розробок надає можливість цілесп-рямовано управляти на засадах маркетингу формуванням і реалізацією конкурентних переваг промислових підприємств в основу яких покладено актуальні релевантні знанні щодо закономірностей зміни векторів впливу факторів зовнішнього середовища, стану наявного потенціалу інноваційного роз-витку підприємств і ефективних способів його посилення та реалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Fundamentals of the management mechanism of innovative production commercialization of industrial enterprise
    (Agenda Publishing House Limited, United Kingdom, 2020) Illiashenko, Sergii; Shypulina, Yuliia ; Illiashenko, Nataliia; Gryshchenko, Olena; Melnyk, Yuliia
    Summarizing the above, the authors have developed and scientifically substantiated the methodological and theoretical and methodological foundations of the formation and functioning of the organizational and economic mechanism of commercialization of innovative products of industrial enterprises (OEMCIPIE). The essence and content of the OEMCIPIE components, the main functions, principles of functioning and structure, instrumental and methodological support, organizational aspects of functioning are determined. An approach to developing a market-oriented concept of an innovative product, as well as an approach to managing its commercialization strategies, are proposed and substantiated. The practical implementation of the scientific and applied research deliverables will provide an opportunity to solve the problem of increasing the efficiency of the commercialization strategies of innovative products of industrial enterprises, which operate in conditions of high degree uncertainty and risk.