Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    The role of a leader in the processes of social responsibility of business and management of the company's financial activities
    (Український державний хіміко-технологічний університет, 2023) Tataryntseva (Kurbatova), Yu. L.; Pushkar, Oleksandr I.; Nazarova, Tetiana Yu.; Osypova, Svitlana K.; Kochetova, T. I.
    The article is devoted to the justification of the role of the leader in the process of functioning of the enterprise and the influence of his initiatives on the development of social responsibility of business. In the conditions of the growth of socio-economic changes, the role of leadership in the processes of social responsibility of business and management of financial activities of the company acquires significant importance, the use of the potential of leadership influence is especially relevant. The purpose of the article is to substantiate the influence of leadership behavior on the processes of social responsibility of business and financial results of the company. The significance of the influence of the head of the enterprise as a leader in the processes of socially responsible business has been proven. A socially responsible business should involve all members of the work team, but the vector of movement is still set by the leader. It was determined that the problem preservation financial stability at the same time use commercial methods for active development social impact creates unique challenges for leadership and management. The three key roles of a socially responsible business leader are justified: leadership in society, strategic management of the organization, and personal leadership. Each one with three roles brings unique challenges and considerations for a leader socially responsible business. The roles should not be considered separately, but as a whole. The ideal socially responsible business leader must combine practices and personal qualities that optimally match each role. It has been proven that a modern socially responsible business leader must acquire different leadership styles, in accordance with various socially responsible business initiatives. Rigid and flexible aspects of social initiatives are highlighted. The scientific novelty of the work consists in the development of recommendations regarding the choice of leadership styles, in accordance with various aspects of socially responsible business (rigid and flexible) and social initiatives. It is proposed to consider the correspondence of leadership styles to socially responsible business initiatives. Among the leadership styles, the following are distinguished: authoritarian, democratic, sociable, visionary, leading leader, coach leader, servant leader. The development of leadership skills is useful not only for managers and leaders, but also for everyone who has to work in a team to achieve the goal and implement socially responsible business initiatives.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до розрахункової роботи з дисципліни "Фінанси, гроші і кредит"
    (ФОП Заночкин Д. Л., 2023) Осипова, Світлана Костянтинівна; Кочетова, Тетяна Іванівна
    У системі формування світогляд майбутніх спеціалістів у сфері економічних та менеджерських спеціальностей важливе місце займає дисципліна «Фінанси, гроші і кредит». Виклики сучасного світу підкреслюють значення розвитку економічній науці і практиці дослідження сутності та механізмів функціонування категорій «фінанси», «гроші» і «кредит». З урахуванням регулярності функціонування гроші та грошовий ринок, банки, банківська система створює економіку державна політика в цілому та монетарна політика центрального банку зокрема, здійснюється державне регулювання всіх сфер господарського життя суспільства. Актуальною є підготовка фахівців, здатних аналізувати такі економічні явища, як фінанси, гроші, грошовий ринок та кредит, осмислювати зміни в їхньому функціонуванні та виробляти адекватні підходи в сучасній економічній політиці. Методичні вказівки до розрахункової роботи з дисципліни «Фінанси, гроші і кредит» складено відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Фінанси, гроші і кредит» і рекомендовано для студентів денної та заочної форми навчання економічних та менеджерських спеціальностей. Робота містить програму навчальної дисципліни «Фінанси, гроші і кредит», завдання та методичні рекомендації щодо виконання розрахункової роботи, список джерел інформації.
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з курсу "Фінанси підприємств"
    (ФОП Заночкин Д. Л., 2023) Назарова, Тетяна Юріївна; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана Костянтинівна; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
    Дисципліна "Фінанси підприємств" є особливо важливою на етапі підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", що необхідно для формування професійних навичок. Дисципліна «Фінанси підприємств» вивчається на базі дисциплін «Гроші і кредит», «Бухгалтерський облік», «Фінанси», «Економіка підприємства». Дисципліна «Фінанси підприємств» вивчається в комплексі з дисциплінами «Інвестування», «Економічний аналіз», «Математичне програмування». У даному курсі розкриті сутність фінансів підприємств, зміст і організацію їхньої фінансової діяльності; формування і розподіл прибутку, оподаткування підприємств; організацію грошових розрахунків і кредитування підприємств; організацію оборотних коштів і фінансове забезпечення відтворення основних засобів; фінансове планування, аналіз фінансового стану, проведення фінансової санації підприємств. Дані курсу не замінюють підручники з фінансів підприємств. Теоретичні основи викладаються у стислому вигляді. Даються тільки ті відомості, які необхідні для застосування методик, систем, форм і методів, які використовуються для фінансового забезпечення функціонування підприємств. Призначено для студентів спеціальностей 072 «Фінансі та банківська справа».
  • Ескіз
    Документ
    Фінансове стимулювання менеджменту інноваційного підприємництва в системі стратегічного розвитку підприємств промислового сектору
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Носирєв, Олександр Олександрович; Осипова, Світлана Костянтинівна; Деділова, Тетяна Вікторівна
    У статті досліджено концептуальні засади щодо формування ефективного менеджменту інноваційно-активних промислових підприємств з акцентом на фінансову складову цього процесу. Встановлено, що проблема застосування ефективних механізмів менеджменту інноваційно-активних промислових підприємств з урахуванням фінансової складової є актуальною проблематикою сьогодення, яка потребує змістовних та обґрунтованих досліджень. Представлено авторське бачення дефініції категорій «інновація» та «інноваційна діяльність». Розроблено модель менеджменту організації інноваційної діяльності на промисловому підприємстві. Визначено механізми, які повинні сприяти формуванню інструментарію для ефективного менеджменту інноваційної діяльності. Побудовано комплексну структуру інноваційної діяльності промислового підприємства. Виявлено узагальнюючі показники, що характеризують рівень інноваційної активності підприємства. Доведено, що загальна система формування та розвитку інноваційно-активних підприємств повинна ґрунтуватися на наступних ключових принципах, зокрема: інноваційності; економічній рентабельності; орієнтації на перспективні споживчі потреби; адаптивності; обліку життєвого циклу інновацій; стратегічній ефективності; системності; вибудові пріоритетів; безперервності інноваційного розвитку. Визначено основні та актуальні для сучасного розвитку джерела фінансування інновацій промислового підприємства та проаналізовано основні з них. Зроблено узагальнюючий висновок, що фінансова складова є ключовим аспектом ефективності функціонування інноваційно-активних промислових підприємств на внутрішньому та зовнішньому ринках. Без наявності чітко структурованих джерел фінансування інноваційних проектів неможливе їхнє успішне виконання та отримання принципово нового або модифікованого продукту.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості інвестиційної діяльності підприємств в контексті цифрової трансформації
    (Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2022) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Осипова, Світлана Костянтинівна
  • Ескіз
    Документ
    Вплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана Костянтинівна
    У статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління корпоративною культурою підприємства в мережі. Доведено значущість формування корпоративної культури не лише всередині підприємства, а й поширенні інформації про ці процеси назовні, зокрема на сторінках фірмових сайтів та соціальних мереж. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може комплексно підходити до поширення власних цінностей, стандартів, переваг в мережі, формувати необхідний імідж ,що впливає на фінансові результати. Уточнено сутність споріднених понять до «корпоративної культури» та встановлено їх взаємозв’язок. Узагальнені основні принципи формування корпоративної культури. Доведено, що управління корпоративною культурою підприємства в мережі відповідає сучасним запитам ринку, необхідно не лише для підтримки лояльності бренду, збільшення обсягів продажів, але і для залучення коштів інвесторів. Ключові слова: корпоративна культура, фінансові результати, управління, соціальна відповідальність, імідж, позиціонування бренду, PR, SERM, управління репутацією, інвестиції, цифровий маркетинг, Інтернет, он-лайн торгівля.
  • Ескіз
    Публікація
    Economic evaluation of digital marketing management at the enterprise
    (ПП "Технологічний Центр", 2022) Tataryntseva (Kurbatova), Yu. L.; Pushkar, Oleksandr; Druhova, Olena; Osypova, Svitlana; Makarenko, Anastasiya B.; Mordovtsev, Oleksandr
    The meaning of the “digital marketing management” concept that takes into account the role of customer impressions and emotional response as prerequisites for activating targeted actions is clarified. It is proved in the paper that one of the most important criteria of digital marketing management effectiveness is the formation of user impressions. The issues of digital marketing management evaluation are generalized. It was found that modern methods of economic evaluation do not take into account the emotional component of content perception. It is proposed to introduce qualitative evaluation of impressions along with quantitative methods of digital marketing management. Digital marketing formats are systematized according to the ability to track customer feedback after interacting with a particular format. It was found that the most popular formats of digital marketing in 2021 were those that take feedback into account. In particular, companies spend their budgets for SMM – 75 %, banner advertising – 71 %, and for sharing they mostly choose social networks: Facebook – 88 %, Instagram – 78 %, Google – 75 % and YouTube – 71 %. Methodical recommendations to substantiate the economic evaluation of digital marketing management are proposed. Based on the concept of impression economy, the method of assessing the impressions of users by reviewing their reactions on social networks is analyzed. SWOT analysis of user impressions is made, and it is proposed to choose digital content, which is more emotional. The proposed methodological recommendations reflect the results of the effectiveness of digital marketing management both in quantitative (assessment of absolute and relative indicators) and qualitative forms (assessment of impressions).