Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Экономические инструменты управления маркетинговым ценообразованием на инновационную продукцию
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перерва, Петр Григорьевич; Долина, Ирина Владимировна; Борзенко, Владимир Иванович; Маслак, Мария Владимировна; Косенко, Андрей Васильевич
    В статье обобщены и систематизированы основные факторы ценообразования на рынке инноваций. В процессе исследования выявлены основные ценообразующие факторы, отражающие специфику формирования цены на инновации. Рассмотрены основные возможные методологические подходы к оценке стоимости инноваций.
  • Ескіз
    Публікація
    Організаційно-економічні засади управління знаннями в туристичному бізнесі
    (Триторія, 2019) Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Проскурня, Олена Михайлівна
    Доведено, що управління знаннями включає в себе елементи стратегічного управління, управління персоналом, маркетингу, організаційного розвитку, економіки, інформатики, теорії створення інформаційних систем, освіти команд, інноваційного менеджменту та ін. Воно розглядає також не тільки окремі елементи цих сформованих дисциплін, а й їх взаємодія.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування системи оподаткування у сфері туристичного бізнесу
    (Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, 2019) Долина, Ірина Володимирівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Маслак, Марія Володимирівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Івченко, Марія Олександрівна
    Розроблено рекомендації по організації обліку та оподаткування витрат, а також по вдосконаленню обліково-аналітичного забезпечення управління витратами, коригуванню схем управління на основі отриманих даних, спрямованих на оптимізацію витрат, які є однією з умов виходу туристичних підприємств на рівень світових туристських організацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток організаційно-економічного механізму управління розвитком індустрії туризму та гостинності
    (НТУ "ХПІ", 2018) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Долина, Ірина Володимирівна
    У статті розглянуті питання вирішення цілого ряду економічних, організаційних, соціальних, правових проблем, які мають сприяти піднесенню сфери туризму в Україні, збільшення її вкладу в національну економіку, підвищення її рейтингу в світових показниках туристських потоків. Володіючи мультиплікативним ефектом, туризм здатний створити передумови для економічного підйому багатьох українських регіонів, збільшення зайнятості населення, стати доступним для всіх верств населення незалежно від рівня доходу і більш повного задоволення потреб громадян у відпочинку. Проведений аналіз виявив нагальну необхідність проведення наукових досліджень по розвитку організаційно-економічного механізму управління розвитком сфери туризму та гостинності.