Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Процедури адаптивного планування товарної пропозиції підприємства в умовах невизначеності(ТОВ "Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні", 2019) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаРозробка та дослідження моделі оперантної поведінки підприємства під час вибору варіантів товарної пропозиції з інтервальною визначеністю прибутків від їх реалізації.Документ Назначение и классификация математических моделей, используемых в менеджменте(НТУ "ХПІ", 2015) Заруба, Виктор ЯковлевичПублікація Механізм стратегічного управління інноваційним розвитком(Університетська книга, 2012) Азарян, Олена Михайлівна; Денисенко, Микола Павлович; Заруба, Віктор Яковлевич; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ковальчук, Костянтин Федорович; Комарницький, Ігор Михайлович; Кузьмін, Олег Євгенович; Мельник, Леонід Григорович; Максимов, Віталій Володимирович; Максимова, Тетяна Семенівна; Мартякова, Олена Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Петруня, Юрій Євгенович; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Садченко, Олена Василівна; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Хлобистов, Євген Володимирович; Чухрай, Наталія Іванівна; Біловодська, Олена Анатоліївна; Андерсон, Володимир Миколайович; Божкова, Вікторія Вікторівна; Бурлакова, Ірина Михайлівна; Галгаш, Руслан Анатолійович; Дериколенко, Олександр Миколайович; Жарова, Любов Валеріївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Мельник, Ольга Григорівна; Мельник, Юлія Миколаївна; Міцура, Олена Олексіївна; Петруня, Віра Юріївна; Синиця, Лідія Віталіївна; Сорокіна, Олена Володимирівна; Суміна, Ольга Миколаївна; Тарасенко, Ірина Олексіївна; Ткачук, Юрій Якович; Франів, Ігор Андрійович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Грищенко, Олена Федорівна; Сопка, Олена ОлексіївнаВисвітлено теоретичні засади управління інноваційним розвитком та формування національної інноваційної системи. Обґрунтовано й роз роблено підходи до управління інноваційним розвитком вітчизняних під приємств. Викладено науково методичні засади менеджменту та марке тингу екологічних інновацій. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту, маркетингу інно вацій, стратегічного управління підприємством, менеджменту та марке тингу екологічних інновацій, викладачів, аспірантів і студентів еконо мічних та екологічних спеціальностей вищих навчальних закладів.Документ Моделирование управления финансовым потенциалом предприятия(ВД "ІНЖЕК", 2012) Заруба, Виктор Яковлевич; Потрашкова, Людмила ВладимировнаИзложены концептуальные основы построения комплекса математических моделей управления финансовым потенциалом предприятия как системой стратегического, тактического и оперативного компонентов.Документ Оценка потенциала предприятия с учетом его воспроизводственной структуры(Институт проблем управления Российской академии наук, 2009) Заруба, Виктор Яковлевич; Потрашкова, Людмила ВладимировнаПредложен подход к оценке потенциала предприятия как системы, включающей оперативный, тактический и стратегический компоненты.Документ Ієрархічна система управління витратами на малому промисловому підприємстві(Одеський національний політехнічний університет, 2012) Заруба, Віктор Яковлевич; Антонець, Ольга ОлександрівнаДокумент Функции прогнозирования в иерархической системе управления электроснабжающего предприятия(Вид-во Ткачук О. В., 2011) Заруба, Виктор Яковлевич; Ходак, М. И.Документ Управління соціальним потенціалом підприємства(Львівський національний університет, 2007) Заруба, Віктор ЯковлевичДокумент Формування іміджу підприємства у системі управління мотиваційними умовами його діяльності(2006) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаДокумент Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства(ВТД "Університетська книга", 2007) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаРозглянуто проблему мотивації зв’язаних з підприємством груп, які створюють власники та персонал підприємства, споживачі, партнери, конкуренти, держава. Запропонована концепція управління мотиваційними умовами діяльності підприємства, яке орієнтовано на цінності зв’язаних груп і охоплює процес формування цілей підприємства.