Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Концепція цінностей в маркетинговому управлінні вищою освітою(Національний гірничий університет, 2005) Заруба, Віктор Яковлевич; Артюхіна, М. В.Стаття присвячена обгрунтуванню можливостей використання концепції цінностей до дослідження системних проблем розвитку вітчизняної системи вищої освіти України, створення механізму маркетингового управління вищими навчальними закладами. Викладені теоретичні засади концепції цінностей, визначені особливості маркетингу вищої освіти, а також надані пропозиції щодо формування на засадах концепції цінностей маркетингового комплексу вищих навачальних закладів.Документ Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу(ВТД "Університетська книга", 2008) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаРозглянуто сутність концепції маркетингу партнерських відносин, виявлені особливості маркетингу освітніх послуг в Україні, а також надані пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі на засадах маркетингу партнерських відносин.