Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами(ВВП "Мрія", 2009) Заруба, Віктор Яковлевич; Сіренко, О. М.Документ Управління соціальним потенціалом підприємства(Львівський національний університет, 2007) Заруба, Віктор ЯковлевичДокумент Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства(ВТД "Університетська книга", 2007) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаРозглянуто проблему мотивації зв’язаних з підприємством груп, які створюють власники та персонал підприємства, споживачі, партнери, конкуренти, держава. Запропонована концепція управління мотиваційними умовами діяльності підприємства, яке орієнтовано на цінності зв’язаних груп і охоплює процес формування цілей підприємства.Документ Управлінська концепція іміджбілдінгу(ВД "ІНЖЕК", 2011) Заруба, Віктор Яковлевич; Шаша, Олена ІгорівнаВ статті розглянута сутність та специфіка методичних аспектів організації іміджбілдінгу. Проаналізовано структуру іміджу підприємства. Запропонована модель формування іміджу предмету в результаті впливу суб’єктів управління на цільові аудиторії. Розглянуто процес формування уявлення про образ предмету з боку об’єкта, що формує імідж.