Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг роздрібної торгівлі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
    Посібник містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни "Маркетинг роздрібної торгівлі". Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, план семінарського заняття, основні питання для обговорення, практичні завдання, завдання для перевірки знань та контрольні питання. Призначено для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування трирівневої концепції мерчандайзингу для формування купівельної лояльності
    (Українська державна академія залізничного транспорту, 2018) Парфентенко, Ірина Анатоліївна
    Проаналізовано існуючі підходи до визначення поняття "купівельна лояльність". Визначено та обґрунтовано необхідність застосування трирівневої концепції мерчандайзингу, його інструментів і правил в процесі формування купівельної лояльності. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат з проблематики дослідження, зокрема, визначення цілей мерчандайзингу в роздрібній торгівлі шляхом встановлення логічного взаємозв'язку між базовими поняттями "поведінка споживачів", "процес прийняття споживачем рішення про покупку", "мерчандайзинг", "купівельна лояльність".
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичний базис організації мерчандайзингу: сутність, методи, правила
    (Национальная академия природоохранного и курортного строительства, 2014) Парфентенко, Ірина Анатоліївна; Гапоненко, Ольга Євгенівна
    Удосконалено понятійно-категоріальний апарат з проблематики дослідження організації мерчандайзингу торгівельної точки шляхом встановлення логічного взаємозв'язку між базовими поняттями "мерчандайзинг", "торгівельна точка", який, на відміну від існуючих, базується на взаємозв'язку та взаємодоповненні функціональних і сутнісних особливостей окремих понять та дає змогу удосконалити теоретико-методичне підґрунтя дослідження. Визначено та обґрунтовано необхідність використання методів (метод імпульсивних продажів, АВС-метод, метод взаємопов'язаних покупок і перехресної торгівлі, метод візуального мерчандайзингу) та правил мерчандайзингу.