Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Публікація Новітні рекламні технології, що змінюють підходи до рекламної стратегії(Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Мірошник, Марія ВолодимирівнаВ статті розглядаються питання пов’язані з особливостями застосування новітніх рекламних технологій сучасними компаніями. Встановлено, що новітні рекламні технології наразі змінюють традиційні підходи до розробки та використання рекламної стратегії, а також є більш орієнтованими на кожного окремого споживача. Визначено, що сучасне висококонкурентне ринкове середовище підштовхує компанії використовувати новітні рекламні рішення для досягнення нового маркетингового ландшафту. В статті надаються характеристики найбільш затребуваних традиційних рекламних технологій, розглядаються їх особливості, переваги та недоліки в контексті сучасної України. Проаналізовані особливості та порядок застосування штучного інтелекту, віртуальної реальності, аналітики даних та інших інноваційних засобів у підвищенні ефективності рекламних кампаній. Наведено приклади реалізації таких технологій українськими підприємствами в своїй рекламній діяльності. Розглянуто вплив персоналізації реклами, розумних алгоритмів таргетингу та інтерактивних форматів на сприйняття аудиторією реклами. В статті також розглядаються етичні аспекти використання цих технологій та можливі наслідки для суспільства і рекламодавців. Висновки дослідження вказують на те, що інноваційні рекламні технології відкривають нові можливості для залучення аудиторії, формування рекламних стратегій та підвищення конкурентоспроможності брендів у сучасному цифровому середовищі.Публікація Маркетингова комунікаційна політика виноробних підприємств України в умовах воєнного часу(2022) Кітченко, Олена Миколаївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Васильцова, Світлана ОлександрівнаВ статті розглядаються питання, пов’язані з просуванням вітчизняних виноробних підприємств в умовах воєнного часу. Встановлено, що війна спричинила ряд проблем, які сильно загальмували розвиток виноробної галузі України. Досліджено основних гравців цього ринку. Встановлено, що виробники в масовому сегменті широко застосовують ATL та BTL заходи, в преміальному сегменті, використовуються інші інструменти маркетингової комунікаційної політики. Тут застосовується більш індивідуальний підхід з більш вузькими каналами просування на відмінну від мас-маркету. Також в роботі проведено аналіз конкурентоспроможності деяких торгівельних марок, та встановлено, що наразі лідером в преміальному ринковому сегменті є підприємство «Колоніст». Зауважено, що для ефективної комунікації із споживачем необхідно чітко уявляти його аватар. Авторами дослідження запропонований механізм побудови маркетингової комунікаційної політики виноробних підприємств. Наголошено на тому, якими способами можна здійснювати ефективну комунікацію із споживачем в умовах воєнного часу.Публікація The Analysis of Common Mistakes in Preparing a Business Plan(ВД "ІНЖЕК", 2016) Kuchina, S. O.; Kitchenko, OlenaWhen writing a business plan, there arise a number of unresolved issues related to its consequent implementation, which is of considerable interest and determines the relevance of the study. The need to develop theoretical and methodological support for drafting business plans has determined a range of issues that require immediate resolution at stages of its development, in particular at the stage of creating a new business ("start up"); the stage of compiling financial documents; the stage of risk assessment and developing strategies to overcome them. Based on the analysis and systematization of the existing definitions, the notion of "business plan" is generalized and a methodological scheme of its building is demonstrated. The comparison of a general structure of a business plan proposed by EBRR and UNIDO is considered and presented. It is found that common mistakes that occur at compiling a business plan include: mistakes associated with evaluation of the demand for products; mistakes at setting prices and choosing a further pricing policy; mistakes associated with underestimation of possible risks arising in the course of the business plan implementation should be mentioned. The obtained results can be applied by heads of enterprises and managers in various spheres of business and at making decisions on forming further strategies of the enterprise development.Публікація Системний підхід до визначення складових стратегічного контролінгу(НТУ "ХПІ", 2016) Кітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана ЕдуардівнаУ статті досліджуються питання, пов’язані з використанням інструментів стратегічного контролінгу на вітчизняних машинобудівних підприємствах. Розглядається відмінність між стратегічним та оперативним контролінгом. Проводиться аналіз типів стратегічних рішень в залежності від масштабів змін, які відбуваються на підприємстві. Аналізуються управлінські рішення з точки зору семи блоків, кожен з яких досліджується за стратегічними цілями та показниками ефективності у системі контролінгу. Надаються рекомендації щодо заходів по досягненню стратегічних цілей в кожному блоці окремо.Публікація Стратегічне планування: генезис, сучасність, перспективи(НТУ "ХПІ", 2014) Мірошник, Марія Володимирівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Олійник, І. С.У статті розглядається сутність і зміст стратегічного планування. Проаналізовано особливості еволюції стратегічного планування в Україні. Виявлено основні проблеми стратегічного планування на сучасному етапі соціально-економічного розвитку та запропоновано напрями їх вирішення.