Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Methodology of organization of scientific research("Novyi Svit – 2000", 2024) Moroz, Volodymyr M.; Buka, Stanislav; Moroz, Svitlana A.; Trush, Oleksandr Olehovych; Moroz, OleksandrThe manual offers an exhaustive in its content and logical in the sequence of presentation model of mastering the problematics of theoretical and methodological basics of development and holding a research. The manual conceptualizes the views of domestic and foreign scientists on the theory and practice of the researcher's use of scientific approaches, principles and methods in the system of methodological support of scientific-research work. In addition, the manual highlights the problematics of the place and role of science in assuring the mankind's socio-political and socio-economic development, as well as the issues of formulating the content of the basic categories of the methodology for organizing scientific researches. The manual will be useful for the higher education applicants at the second (master's) and third (educational and scientific) levels of its acquisition in the specialties 054 “Sociology” and 281 “Public Administration and Governance”, as well as for higher education applicants in other specialties.Документ Забезпечення якості вищої освіти: практика оцінювання та напрями вдосконалення державної політики у сфері вищої освіти(ПП "Новий Світ-2000", 2022) Мороз, Світлана Анатоліївна; Бука, Віта Станіславівна; Бука, Станіслав Анатолійович; Мороз, Володимир МихайловичВ монографії розглянуто окремі з теоретико-методологічних та науково-прикладних аспектів проблематики забезпечення закладами вищої освіти якості освітньої діяльності та якості вищої освіти. Висвітлено особливості взаємодії інституту держави з інституцією університету, а також визначено межі їх компетенції щодо забезпечення якості вищої освіти через призму аналізу думки студентів. З’ясовано місце та роль інтернаціоналізації вищої освіти у забезпеченні якості освітньої діяльності. Розглянуто практики оцінювання якості вищої освіти та визначено їх потенціали для вдосконалення змісту механізмів публічного управління у сфері забезпечення якості вищої освіти. Крім того, в монографії презентовано результати опитування студентів українських, латвійських та китайських університетів щодо детермінант якості вищої освіти та її рівня. Монографія буде корисною для наукових та науково-педагогічних працівників, докторантів, здобувачів вищої освіти, а також інших осіб до кола дослідницьких або професійних інтересів яких входить проблематика забезпечення закладами вищої освіти якості освітньої діяльності та якості вищої освіти.