Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні умови формування емоційного інтелекту у майбутніх викладачів вищої школи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Романовський, Олександр Георгійович; Романовська, Олена Олександрівна; Черкашина, Тетяна
    Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як формування емоційного інтелекту у майбутніх викладачів вищої школи. У дослідженні було розроблено й обґрунтовано комплекс психолого-педагогічних умов формування емоційного інтелекту майбутніх викладачів вищої школи. Кожна з психолого-педагогічних умов була забезпечена комплексом різноманітних форм, методів і засобів навчання, які дозволили створити емоційно забарвлене освітнє середовище. За допомогою експериментальної перевірки була доведена доцільність їхнього впровадження в реальний освітній процес підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Аналіз отриманих результатів показав, що рівень емоційного інтелекту майбутніх викладачів вищої школи підвищився.
  • Ескіз
    Документ
    Методика формування науково-дослідницької компетентності у майбутніх магістрів-біотехнологів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Романовська, Олена Олександрівна; Азаренко, Юлія
    Стаття присвячена розгляду проблеми формування науково-дослідницької компетентності у майбутніх фахівців в процесі навчання у закладах вищої освіти. Запропоновано методику формування науково-дослідницької компетентності у магістрів-біотехнологів; доцільність її впровадження в процес підготовки магістрів-біотехнологів доведена експериментальним шляхом.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування методу інтелект-карт в підготовці магістрів освітніх наук
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Романовська, Олена Олександрівна
    Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як підготовка магістрів освітніх наук за допомогою асоціативних методів навчання, а саме методу інтелект-карт. Проведене експериментальне дослідження щодо впровадження такого методу навчання в процес підготовки майбутніх магістрів освітніх наук підтвердило його ефективність.