Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Трансформація компетенцій аудиторів готельної індустрії за нових тенденцій розвитку інституту аудиту(ФОП Лібуркіна Л. М., 2020) Колєсніченко, Анастасія СергіївнаМета даної статті полягає в формулюванні ключових компетенцій аудиторів відповідно до сучасних напрямів розвитку аудиту; обґрунтуванні необхідності та розкритті логіки реалізації стратегічної адаптації компетенцій аудиторів підприємств готельної індустрії; визначити внутрішні та зовнішні процеси, які впливають на формування стратегічної адаптації системи компетенцій аудитора та розвиток інституту аудиту в цілому. Доведено, що впровадження новітніх інноваційних змін, методик і форм організації взаємодії між всіма суб’єктами та інститутами аудиторської діяльності дозволить задовольнити інтереси сучасних користувачів послуг аудиту й суміжних напрямів готельної індустрії, зберегти конкурентні переваги в галузі та буде виступати запорукою сталого розвитку бізнесу. Врахування затребуваних компетенцій, обумовлених новими тенденціями розвитку аудиту, сприятиме обґрунтуванню та побудові порядку реалізації стратегічної адаптації компетенцій аудиторів підприємств готельної індустрії на принципах адаптованості, комплексності та синергізму. В результаті, набір компетенцій аудитора стає дедалі цікавішим й затребуваним для користувачів управлінського обліку, звітності, набуває додаткових функцій, завдань в контексті розвиту готельної індустрії. Під впливом внутрішніх і зовнішніх процесів відбувається подальше виокремлення інституту аудиту в самостійну підсистему готельного кластеру. Підсумки, сформульовані в ході дослідження, дозволяють стверджувати, що у подальшому доцільним буде провести аналіз окремих факторів та компонент, що впливають на стратегію адаптації системи компетенцій аудиторів.Публікація Нормативно-правове регулювання та державна підтримка розвитку готельної індустрії як інституту туризму(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2017) Колєсніченко, Анастасія СергіївнаВ даній статті обґрунтовано необхідність удосконалення нормативно-правового забезпечення готельного господарства як важливого адміністративного важелю державного регулювання, що обумовлено інтенсифікацією процесів готельної індустрії під впливом численних факторів, як внутрішньої, так і зовнішньої природи. Визначено, що метою регулювання діяльності готелів виступає гармонізація відносин між споживачем (клієнтом) і виробником послуг (суб’єктом надання готельних послуг), спрямована на узгодження інтересів споживача, виробника та суспільства і створення сприятливих умов для розвитку підприємств готельного господарства через продукування нормативно-правових актів. На цій основі побудовано систему цілей та напрямів регулювання, що сприятиме вирішенню проблем, які заважають розвитку галузі, та дозволять сформувати й застосовувати дієвий інструментарій, адаптований до сучасних умов управління. Доведено, що якість готельного господарства як інтегрованої підсистеми туризму та сфери послуг в значній мірі залежить від ефективності державної політики, одним з найважливіших способів реалізації якої в умовах розвитку готельного бізнесу, що склалися на ринку, виступає державна підтримка цієї галузі. В результаті дослідження організаційно-технічних, технологічних закономірностей та інституціональних особливостей функціонування готелів автором систематизовано напрями державної підтримки розвитку готельного господарства й сфери обслуговування, що дозволить врегулювати нормативно-правову базу й наростити стратегічний потенціал цього сектору економіки. Курс на інтенсифікацію туристичного бізнесу як джерела поповнення бюджету й сучасного фактору поліпшення ділового іміджу країни на світовому ринку обумовлює необхідність проведення державними органами та фінансово-кредитними установами країни реструктуризації інвестиційної, кадрової політики готельної індустрії, яка виконує з’єднувальну інституціональну функцію в системі соціально-економічних відносин.