Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 19
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання вартості патентів методом АЗС
    (Національний авіаційний університет, 2019) Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Документ
    Причини обороту контрафакту на ринках України
    (Національний авіаційний університет, 2018) Ткачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Публікація
    Трансфер технологій на підприємствах агропромислового комплексу
    (Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2018) Білоусько, Т. О.; Перерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження збитків від порушення виключних прав на ринку інтелектуальних технологій
    (Інститут науково-дослідницький Люблінського парку науково-технологічного, 2018) Перерва, Петро Григорович; Ткачов, Максим Михайлович
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання комерційної цінності патенту з урахуванням індексу його цитування
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2018) Перерва, Петро Григорович
    При використанні запропонованого методичного підходу в розрахунках бере участь проста (не виважена) кількість цитат, що істотно спрощує розрахунки комерційної цінності патенту, але забезпечує невисокий рівень їх точності. Наведені дані, на думку автора, можуть бути використані при проведенні оціночних розрахунків з урахуванням індексу цитування.
  • Ескіз
    Документ
    Організаційні підходи до механізму комерціалізації ОІВ та проблеми їх практичної реалізації
    (ФОП Кравченко Я. О., 2018) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович
    На підставі вивчення теорії та практики управління інтелектуальною власністю пропонується декілька можливих форм організаційного механізму комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності на промисловому підприємстві на основі функціонального підходу.
  • Ескіз
    Публікація
    Підприємництво: інноваційна діяльність, маркетинг, логістичні процеси, облік та оподаткування
    (ТОВ "Планета-принт", 2016) Фортмюллер, Ріхард; Савченко, Ольга Ігорівна; Перерва, Петро Григорович; Сисоєв, Володимир Вікторович; Посохов, Ігор Михайлович; Косенко, Олександра Петрівна; Побережна, Наталія Миколаївна; Побережний, Роман Олегович; Ткачов, Максим Михайлович; Нестеренко, Роман Олександрович; Побережна, Катерина Вікторівна
    Підручник містить розширені матеріали, що необхідні для розуміння та ведення підприємницької діяльності, розуміння механізмів пошуку та ідентифікації можливостей для бізнесу, написання бізнес плану, аналізу ефективності бізнес - проектів, визначенні питань управління креативністю, маркетингової діяльності, логістичних процесів та особливостей інноваційної складової підприємництва. Призначено для студентів та аспірантів економічних, управлінських спеціальностей та фахівців інженерних та креативних галузей економіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент, маркетинг та інтелектуальний капітал в глобальному економічному просторі
    (ТОВ "Цифрова друкарня № 1", 2012) Перерва, Петро Григорович; Савченко, Ольга Ігорівна; Товажнянський, Вячеслав Леонідович; Архієреєв, Сергій Ігоревич; Андрєєва, Наталя Миколаївна; Баланюк, Сергій Іванович; Барун, Марина Вікторівна; Березянко, Тамара Володимирівна; Верютіна, Вікторія Юріївна; Гончаренко, Тетяна Петрівна; Гусенко, Ольга Сергіївна; Д'яконова, Ірина Іванівна; Дзвінчук, Дмитро Іванович; Данько, Тарас Володимирович; Доценко, Сергій Ілліч; Дорошук, Ганна Анатоліївна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Жук, Ольга Іванівна; Захарова, Яна Олександрівна; Івашків, Ірина Миколаївна; Капаруліна, Ірина Миколаївна; Касаткіна, Марина Володимирівна; Косенко, Олександра Петрівна; Івашків, Тарас Степанович; Квятковська, Любов Абрамівна; Кириченко, Оксана Сергіївна; Кононенко, Яна Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Кравець, Андрій Валерійович; Лопаткіна, Ірина Вікторівна; Лебедєв, Ігор Васильович; Малєй, Ольга Вікторівна; Маслак, Ольга Іванівна; Міненко, Володимир Леонідович; Молодченко, Таїсія Геннадіївна; Мірошниченко, Ганна Олександрівна; Немчук, Оксана Володимирівна; Нестеренко, Роман Олександрович; Нікітіна, Аліна Вадимівна; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Остапчук, Вікторія Валентинівна; Петренко, Віктор Павлович; Побережний, Роман Олегович; Побігун, Сергій Андрійович; Полякова, Наталія Сергіївна; Савченко, Катерина Вікторівна; Сусліков, Станіслав Вячеславович; Степанова, Олена Володимирівна; Сьомкіна, Тетяна Віталіївна; Тимофєєва, Катерина Олександрівна; Ткачов, Максим Михайлович; Токар, Інна Іванівна; Топій, Ірина Ігорівна; Ткачова, Надія Петрівна; Усов, Максим Анатолійович; Хворост, Оксана Олексіївна; Чубай, Володимир Миколайович; Шевченко, Олена Олександрівна
    Монографія присвячена дослідженню особливостей інструментарію формування економічного простору в умовах глобальних інтеграційних процесів. Авторами узагальнений вітчизняний і зарубіжний досвід переходу до інноваційного типу економічного розвитку, розроблені науково-методичні рекомендації по вдосконаленню організаційно-економічних механізмів менеджменту, маркетингу, інтелектуального капіталу в період трансформаційних перетворень. Особлива увага приділена теоретичному осмисленню сучасних управлінських теорій, питанням розвитку адаптивних організаційних форм, управлінню процесами інноваційних перетворень, розробки, виробництва і збуту з урахуванням галузевої, регіональної та структурно-функціональної специфіки. Висвітлені підходи з вирішення питань актуальних трансформацій на ринках праці, фінансів, інтелектуальної власності, товарів та послуг, засобів виробництва. Розглянуті питання забезпечення конкурентоспроможності, сталого розвитку, економічної та екологічної безпеки як запоруки переходу підприємств, міст, регіонів, країни в цілому до економіки знань та суспільства знань. Книга призначена для менеджерів підприємств та організацій, фахівців з державного управління, науковців, викладачів, аспірантів і студентів, що займаються дослідженнями проблем інтеграційних процесів, економічної діяльності, управління людськими ресурсами, корпоративної-соціальної відповідальності, комерціалізації технологій, економічних реформ.
  • Ескіз
    Публікація
    The rank estimate of the commercial potential of intellectual technologies
    (Academic Society of Michal Baludansky, 2015) Kosenko, Alexandra; Pererva, P. G.
    In the article methodical approach to ranking the technologies created on the basis of intellectual property. The basis for the ranking is based on the desirability function Harrington, which is defined in the range from "0" to "1" and can be used as a dimensionless scale for assessing the levels of various parameters of the objects. The practical mechanism of action of the method relative assessment of the level of commercial potential of a number of alternative intelligent technology is considered on the example of technological process of manufacturing of rotor asynchronous motors. As an alternative technology products 8 discusses options of technologies of manufacturing of rotor asynchronous motor developed in Ukraine (5 technologies), Russia (two technologies) and Kazakhstan (one technology). The authors developed a methodology of ranking technologies, which includes 7 stages. In the first stage identifies technology-competitors and gathering information about their most important options. In the second stage, the calculated value of the reduced level of commercial potential of technologies for the boundary values of desirability function. In the third stage examines the values of indicators of alternative technologies, the characteristics of their consumption, the specific needs of consumers. In the fourth stage are the calculations of the coefficients of the approximating equations for each of the indicators that Express the analytical dependence between the summary value of the commercial potential and actual parameter value of each technology. At the fifth stage of the calculations the values of the combined commercial potential for all alternative technologies that are investigated. In the sixth stage, in accordance with the recommendations of the desirability function set rating values for each indicator of alternative technologies. The seventh stage is determined by the total value of commercial potential (generalized function of desirability Harrington) smart technologies that are compared. The authors have proved that the final result of the calculation by the proposed method largely depends on the number of parameters of the alternative technologies considered. The more parameters of the technologies considered, the more accurate top rated technology reproduces the specific conditions of consumption of a specific enterprise. But to a certain extent, reduced the assessment of scientific value and of progressive technologies, which are offset to additional, less important factors.
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційне підприємництво: креативність, комерціалізація, екосистема
    (Університетське видавництво ПУЛЬСАРИ, 2015) Бажал, Юрій Миколайович; Бакушевич, Іванна Всеволодівна; Венесаар, Урве; Гараєва, Тетьяна Юріївна; Григор'єв, Геннадій Степанович; Гуменна, Олександра Віталіївна; Іванова, Наталія Юріївна; Калантарідіс, Крістос; Косенко, Олександра Петрівна; Крачко, Світлана Андріївна; Мельников, Олег Станіславович; Нестеренко, Роман Олександрович; Опекун, Олена Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Пічик, Катерина Валеріївна; Савченко, Ольга Ігорівна; Слава, Світлана Степанівна; Чала, Ніна Дмитрівна
    Навчальний посібник підготовлено колективом авторів – учасників міжнародного проекту ТЕМПУС IV–5 "Інноваційні лабораторії: використання відкритих інноваційних навчальних платформ та дослідницької діяльності у підприємницькій освіті з метою посилення участі та інноваційного потенціалу університетів у постсоціалістичних суспільствах". У посібнику міститься матеріал для вивчення ключових компонентів сучасного інноваційного підприємництва: методів стимулювання та практичного застосування креативного мислення, інноваційного менеджменту підприємства, управління інтелектуальною власністю та формуванням сучасної інноваційної екосистеми. Для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також підприємців-інноваторів.