Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Формування складових інформаційного потеніалу промислового підприємства
    (Український державний університет науки і технологій, 2024) Нестеров, Дмитро Олександрович; Перерва, Петро Григорович
    Визначено сутність інформаційного потенціалу та розглянуто роль інформації в сучасному науково-технічному прогресі. Сформовані основні складові інформаційного потенціалу промислового підприємства та надано їм економічну характеристику.
  • Ескіз
    Публікація
    Theoretical essence of innovative marketing
    (Луцький національний технічний університет, 2022) Tkachova, N. P.; Matrosova, V. O.; Veryutina, V. Ju.; Pererva, P. G.
    It is proposed to understand the marketing of innovations as activities aimed at finding new directions and ways of using the company's potential, developing new products and technologies on this basis, and promoting them to the market in order to more effectively meet the needs of consumers. way than competitors, thereby making a profit and providing conditions for long-term survival and development in the market.