Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Prospects for the development of the information technology market in Ukraine
    (Український державний університет науки і технологій, 2024) Kopytsia, A. O.; Kobielieva, T. O.
    The analysis of the main modern trends in the development of the IT sphere was carried out, and it was determined that the IT industry in Ukraine is one of the most promising, dynamic and innovative industries of the modern economy of Ukraine. The level of its development is one of the key aspects that determine the overall level of development of the country. The main problem of the industry is the imbalance of the market: on the one hand, there is a shortage of professionals, on the other hand, there is a surplus of specialists with an insufficient level of qualification.
  • Ескіз
    Документ
    Control system for automation of technical and economic calculations at the enterprise
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Kobielieva, T. O.; Pererva, P. G.; Ponomarev, V. D.
    The formation of a specific management structure, taking into account all types of hierarchy, is determined by the specifics of the enterprise, its functional, informational and target features. The used hierarchical approach of the enterprise management system can be presented in the form of a functional model of the management process, which can consist of various mathematical models describing the real and necessary state of the object, and criteria for the optimality of the management object.
  • Ескіз
    Документ
    Evaluation ofthe effectiveness of information technology outsourcing
    (2023) Nazarenko, S. M.; Pererva, P. G.
    It has been proven that the main source of the economic effect of outsourcing when using IT outsourcing is an increase in the level of efficiency of the industrial enterprise as a whole, as well as the possibility of releasing the relevant organizational, financial and personnel resources for the development of new directions.
  • Ескіз
    Документ
    Information technologies and in the management of personnel of the enterprise
    (2023) Kuchynskyi, V. A.; Pererva, P. G.
    The analysis shows that when organizing personnel management, the top management of industrial enterprises uses various methods and techniques. Among them, information technologies have the greatest efficiency, without which it is impossible to achieve effective results of management of production processes in modern management.
  • Ескіз
    Документ
    Risk assessment in the digital economy
    (2023) Khodyrieva, O. O.; Pererva, P. G.
    It has been proven that the concept of the digital economy, its model component, is a kind of virtual environment, the content of which more organically and in detail complements the existing realities, integrates with them. Modern development trends have led to the widespread introduction of the digital economy and, in connection with this, to the rethinking of basic concepts, in particular the concept of risk. In the realm of the digital economy, it makes sense to argue that digital risk exists.
  • Ескіз
    Документ
    Економічна оцінка аутсорсингу: інформаційні та логістичні послуги
    (ТЕС, 2021) Перерва, Петро Григорович; Назаренко, Станіслав Миколайович
    Розглянуто теоретико-методологічні питання аутсорсингу як економічної категорії. Сформовано систему показників, врахування яких в повній мірі відтворює рівень економічного ефекту при використанні інформаційних та логістичних технологій у виробничо-комерційній сфері промислового підприємства. До них можуть бути віднесені показники як прямої дії (ефект аутсорсингу безпосередньо пов'язаний з виконанням конкретної функції або бізнес-процесу), так і непрямої дії (ефект аутсорсингу безпосередньо з цією функцією не пов'язаний). Для розрахунку показників економічної оцінки використання аутсорсингу інформаційних та логістичних технологій запропоновано метод синтезу показників економічної ефективності. Такий підхід суттєво розширює сферу економічної оцінки доцільності використання послуг аутсорсера і дозволяє більш точно та об’єктивно оцінити його переваги при використання аутсорсингу інформаційних та логістичних послуг.
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність інформаційних технологій в управлінні інтелектуальною власністю промислового підприємства
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2021) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Ольга Іванівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Кучинський, Володимир Анатолійович; Ілляшенко, Сергій Миколайович
    В статті доведено, що інформаційні технології ‒ це база для розробки інформаційних систем, які є головним інформаційним ресурсом, що забезпечує ефективність бізнесу виробничих систем. Використання комп'ютерних технологій і сучасного програмного забезпечення допомагають поліпшити швидкість і якість управлінських рішень у ввиробничій, інтелектуальній та маркетинговій діяльності промислового підприємства. В процесах управління інтелектуальною власністю використовуються різні види інформаційних систем. У комерційно-виробничій практиці промислових підприємств та організацій основними видами господарської діяльності, які визначають необхідні ознаки розподілу інформаційних систем, є творча, виробнича, фінансова, маркетингова та кадрова діяльність.
  • Ескіз
    Документ
    Економічне обґрунтування доцільності проведення ІТ-аутсорсингу та вибору аутсорсера
    (Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського", 2021) Перерва, Петро Григорович; Назаренко, Станіслав Миколайович
    В статті доведено, що для промислових підприємств існують два різноспрямовані шляхи для організації діяльності в сфері інформаційних технологій. Перший - передача окремих ланок ІТ-послуг професіоналів – аутсорсинг. Другий – організація власної ІТ-діяльності і її контроль – інсорсинг. Головним принципом ІТ-аутсорсингу є виконання підприємством-аутсорсі тільки тих функцій (робіт, послуг), які воно може виконувати краще за інших, а передати відібраному аутсорсеру (зовнішньому виконавцю) те, що він робить краще за інших. Дослідження практики застосування ІТ-аутсорсингу показує, що в даний час в більшості випадків використовуються два різновиди ІТ-аутсорсингу: ринковий і організаційний. Концепція ринкового ІТ-аутсорсингу заснована на принципах пошуку і використання (найму) на ринку ІТ-послуг підприємства, створеного без участі підприємства-аутсорсі, яке бажає реорганізувати свою діяльність в сфері інформаційних технологій. Концепція організаційного ІТ-аутсорсингу передбачає виведення тієї чи іншої діяльності промислового підприємства в сфері інформаційних технологій в окреме підприємство. Головним перевага такого рішення є те, що творець (засновник) такого підприємства зберігає за собою основні організаційні та управлінські функції. Тому він має можливість контролювати рівень якості використовуваної продукції (послуг), а також контролювати використання власних ресурсів. Крім того, важливим елементом також є відсутність можливостей (ризику) витоку конфіденційної інформації до своїх конкурентів. Результати проведених досліджень дозволяють сформувати перелік найбільш важливих факторів, які мають ключове значення при обгрунтуванні вибору постачальника ІТ-послуг. Методичні рекомендації щодо вибору постачальника ІТ-послуг – аутсорсера з використанням викладених результатів дослідження включають в себе наступні етапи. Етап 1. Визначаються потенційні ІТ-аутсорсери, виробничо-комерційні результати діяльності яких в основному задовольняють потреби даного підприємства. Етап 2. Складється факторно-аутсорсингова матриця з використанням визначених ступенів вагомості кожного з ключових факторів впливу на обґрунтування вибору постачальника ІТ-послуг. Побудова такого роду матриці ґрунтується на оцінюванні конкретним промисловим підприємством, яке має потребу в отриманні ІТ-послуг, кожного з ключових факторів впливу на обґрунтування вибору постачальника ІТ-послуг. Етап 3. Оцінювання відповідності кожного фактору по кожному кандидату в ІТ-аутсорсери проводиться з використанням вагомості факторів обґрунтування вибору постачальника ІТ-послуг. Етап 4. На основі проведних розрахунків проводиться ранжування потенційних аутсорсерів – інсорсинг.
  • Ескіз
    Документ
    Методичний підхід до оцінювання ефективності використання IT-аутсорсингу
    (ТЕС, 2021) Перерва, Петро Григорович; Назаренко, Станіслав Миколайович
    У статті досліджено існуючі науково-методичні підходи до оцінки ефективності використання аутсорсингу інформаційних технологій у виробничо-комерційній діяльності промислових підприємств. Сформульовано методичні рекомендації щодо оцінки ефективності та результативності механізму ІТ-аутсорсингу, що дозволяє визначити результат його впровадження і напрямок його подальшого розвитку. Запропоновано методичні рекомендації щодо прийняття рішення про ІТ-аутсорсингу, застосування якого є частиною процедури прийняття рішення про використання аутсорсингу в роботі підприємства і передбачає послідовне виконання заходів по виявленню бізнес-процесу для передачі на аутсорсинг з метою підвищення якості та ефективності виконання делегованих процесів. Запропоновано графічний порівняльний метод аналізу ефективності рішень щодо використання аутсорсингу сторонніми підприємствами i практичної реалізації ІТ-функції власними силами підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи до оцінки часу на реалізацію інноваційних проектів в сфері інформаційних технологій
    (НТУ "ХПІ", 2018) Перерва, Петро Григорович; Назаренко, Станіслав Миколайович
    В статті виявлено проблеми, які зустрічаються при оцінці часу на реалізацію інноваційних проектів. Досліджено основні методи оцінки витрат часу на реалізацію інноваційних проектів. Визначено переваги та недоліки, а також обґрунтовано пропозиції щодо використання кожної з методик (технік). Доведено доцільність комбінації технік для досягнення найбільш точного результату оцінки часу. Це дозволить мінімізувати ризики, пов'язані з невчасним виконанням проектів, що несе за собою штрафні санкції та втрату репутації компанії, що є неприйнятним в умовах жорсткої конкуренції та не сприяє подальшому розвитку сектору інформаційних технологій.