Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Marketing aspect of commercialization of intelligent technologies at the enterprise(WSEH, 2023) Ievsieiev, A. S.; Pererva, P. G.It has been proven that the implementation of the innovation process is associated with the formation of innovation, its development and commercialization. When creating an innovation, its life cycle, competitiveness, and efficiency must be taken into account. An innovation strategy should be aimed at creating a new product that has distinctive features, preferably unique in its field, which will contain its competitive advantages, which will allow the enterprise to be better than its competitors.Публікація Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу(Національний університет "Одеська політехніка", 2023) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Марія ВолодимирівнаУ статті розглянуто теоретико-методичні питання визначення економічного ефекту від процесів створення та використання об’єктів інтелектуальної власності. Сформовано та обґрунтовано види економічних ефектів, що можуть виникати в процесі проведення економічної оцінки об’єктів інтелектуальної власності, які тісно корелюють з точністю та об’єктивністю здійснюваної оцінки. Вперше запропоновано методичний підхід до оцінки результативності інноваційної діяльності підприємств на засадах маркетингової концепції життєвого циклі інтелектуального продукту. Зроблено висновок про те, що весь життєвий цикл об’єкта інтелектуальної власності з точки зору оцінки ефективності його створення та споживання (в складі інноваційного товару або при частковому або повному відчужені) доцільно розбити на 9 стадій. Визначення ефекту життєвого циклу інтелектуального продукту в найбільш ефективному вигляді рекомендується робити в тому випадку, коли в інноваційному процесі задіяне тільки одне підприємство, яке є одночасно і розробником і споживачем інтелектуального продукту.Публікація Теоретико-методичні засади оцінювання ринкової вартості об'єктів інтелектуальної власності(Національний університет "Одеська політехніка", 2023) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Марія ВолодимирівнаРозглянуто теоретико-методичні питання вартісного оцінювання об’єктів інтелектуальної власності. Сформовано та обґрунтовано фундаментальні принципи вартісного оцінювання інтелектуальної власності, які тісно корелюють з точністю та об’єктивністю здійснюваної оцінки. Визначено дві базові складові вартісної оцінки інтелектуального продукту – аналітичну та розрахункову, – грамотне поєднання яких дозволяє сформувати науково обґрунтований результат оцінювання. Доведено, що крім ринкової вартості в науковому обігу використовуються і інші значення вартості об’єкту інтелектуальної власності: інвестиційна, страхова, заставна, установча, інвестиційна. Сформовано визначення кожного виду вартості та доведено залежність їх значення від стадії життєвого циклу інтелектуального продукту, вартість якого оцінюється. З використанням процедури колективної експертної оцінки отримано конкретні кількісні результати розрахунків різних видів вартості по стадіям життєвого циклу інтелектуального продукту, в основу яких покладено співвідношення ринкової вартості інтелектуального товару і інших видів вартості інтелектуальної власності.Документ Product portfolio management based on product life cycle(2022) Pererva, P. G.; Matrosova, Viktoriya; Dіakova, NataliaIt is proven that the research of product renewal processes should be based on the concept of the life cycle of products directly in production, which covers the period from the beginning of development to the removal of an outdated model from industrial production due to its commercial impracticality.Документ Development of approaches to the valuation of intellectual property objects influenced by Industry 4.0(2021) Svishchova, Nataliia; Pererva, P. G.The article analyzes the existing approaches and methods of valuation of intellectual property, identifies the advantages and disadvantages of each approach, improves the classical interpretation of the concept of "life cycle of intellectual property", explains the relationship between stages of the life cycle and the application of certain approaches to assess the value of intellectual property. The obtained results deepen the theoretical and methodological bases of valuation of intellectual property objects, new vision of the graphic image of a continuous life cycle is offered considering the spread of Industry 4.0.