Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    The state of tourism in Ukraine during the war
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Tkachоv, Mykola; Pererva, P. G.
    One of the noticeable changes in the tourism industry of Ukraine has been the change in preferences for holiday regions. Earlier in the summer, most tourists preferred a seaside holiday, and a much smaller proportion chose a summer holiday in the mountains. But with the outbreak of the war, most of the popular seaside resorts of the Azov and Black Seas became completely inaccessible. And those that are available have become unsafe. The official opening of the sea season this year did not happen, although it was planned to open several beaches in the Odessa and Nikolaev regions.
  • Ескіз
    Документ
    Determination of specific factors of hotel services
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Shapoval, Victor; Pererva, P. G.
    It has been proven that the high efficiency of the international tourism business is ensured by, firstly, the creation of a significant number of new jobs for the economically active population; secondly, the creation of a network of tourist infrastructure facilities in new areas, which provides the needs of tourists in various paid and free services; thirdly, strengthening the political and economic ties of the member states of the world community on completely new positions, which are based on the principles of the UN and universal human values.
  • Ескіз
    Документ
    Classification of tourism regulatory instruments
    (2023) Volchenko, A. S.; Pererva, P. G.
    The report proves that traditionally tourism has three economic functions: production, employment and income generation. The list of economic functions of tourism is proposed to be supplemented with the function of smoothing regional disparities, which is especially relevant today, and the function of leveling deviations in the balance of payments. The implementation of these functions determines the place of tourism in the economic complex of the country.
  • Ескіз
    Документ
    Hospitality and tourism industry in international business
    (2023) Shapoval, V. S.; Pererva, P. G.
    Studies show that the problem of quality control is quite acute in the provision of services. First of all, this is a problem of self-control of the work of service personnel, provided that each employee knows how to ensure adequate quality assurance.
  • Ескіз
    Документ
    Development of scientific tourism in the Kharkiv region
    (2023) Svistunova, K. R.; Pererva, P. G.
    It has been proven that Kharkiv, due to its location and scientific infrastructure, should take its rightful place among the cities that receive tourists for congresses, symposiums and other scientific events. The tourism sphere organically interacts with the business sphere. The combination of these directions is business tourism, which provides ample opportunities for creating the image of the territory and attracting innovations.
  • Ескіз
    Документ
    Classification of tourism regulation instruments
    (2023) Volchenko, A. S.; Pererva, P. G.
    It has been proven that tourism traditionally performs three economic functions: production, employment and income generation. It is proposed to supplement the list of economic functions of tourism with the function of smoothing regional disparities, which is particularly relevant today, and the function of leveling deviations in the balance of payments.
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент в сфері регіонального туризму: сучасний стан та перспективи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перерва, Петро Григорович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Проскурня, Олена Михайлівна
    У статті наведені основні напрями та перспективи державної регіональної політики у сфері туризму: подолання відсталості регіону за рахунок розробки регіональних програм; створення засобів суб'єктів господарювання; збереження єдиного економічного простору і загальних принципів функціонування структур туристичного бізнесу на всій території України; залучення громадськості та різних служб міст і районів регіону до процесу планування туризму; розвиток туристично-екскурсійної активності населення, освоєння туристських територій, відновлення і пристосування пам'яток історії, культури, архітектури, природи для цілей туризму, екскурсій і відпочинку; допомога в подоланні відмінностей в рівні життя населення окремих регіонів; організація і управління економікою туристського комплексу на основі кооперації громадських державних організацій і особистих можливостей громадян.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління митним обслуговуванням промислових та туристичних підприємств в умовах асоціації з европейським союзом
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна; Гармаш, Сергій Володимирович; Попов, Микола Олексійович
    Формування на сучасному етапі розвитку українського суспільства індустрії масового туризму, зміна соціокультурних пріоритетів в мотивації подорожей окремих груп українського населення зумовлює необхідність його аналізу як одного з найважливіших показників входження України в загальносвітовий глобальний простір. Економіко-соціологічний підхід до аналізу туризму в контексті економічних та соціокультурних детермінант суспільного розвитку розкриває дане явище не тільки як частина глобальної постіндустріальної економіки, але і як феномен особливої культури, що дозволяє визначити моральну, ціннісну основу для створення нових механізмів відтворення і трансляції культурних норм, цінностей, знань, ідей, уявлень, символів і зразків соціокультурного взаємодії. Саме соціологічне дослідження туризму дозволяє аналізувати мотиви, звички і традиції як гостей, так і жителів приймаючої країни, вивчати митне, маркетингове, інноваційне, фінансове та соціокультурне забезпечення, отримане подорожуючими групами населення, і сприяє формуванню цінностей постіндустріального етапу розвитку суспільної системи. Українці поступово починають переорієнтовувати свої подорожі в Україну. Якщо раніше основну частину доходів від туризму давав в’їзний туризм, а його скорочення особливо відчутне для бюджету туристичної галузі та держави загалом, то виїзний туризм не може компенсувати цю втрату, оскільки він, навпаки, більше вивозить коштів з країни, ніж дає їй. Тому єдиним виходом з цієї ситуації залишається розвиток внутрішнього туризму, особливо на тлі світового досвіду, який свідчить, що такий туризм може давати значні доходи. Ефективний розвиток туризму дозволить значно збільшити потік іноземних туристів до України і приплив валютних надходжень в економіку країни, а також забезпечити, з одного боку, зростання податкових відрахувань до бюджетів різних рівнів, а з іншого боку, з огляду на вплив туризму на всі сторони життя суспільства, - розвиток суміжних галузей економіки та підвищення зайнятості населення. Туристський ринок в Україні знаходиться в стадії глибокої структурної перебудови, інституційного становлення, формування внутрішньогалузевих, міжгалузевих, міжрегіональних і зовнішньоекономічних зв'язків. Повною мірою це відноситься до процесу формування туристської інфраструктури, відповідного сегмента ринку праці, системи державного регулювання туристської діяльності.