Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Історичні аспекти розвитку скандинавської ходьби
    (Київський університет ім. Бориса Грінченка, 2021) Азаренкова, Любов Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
    Застосування скандинавської ходьби в процесі фізичного виховання студентів
    (Baltija Publishing, 2022) Азаренкова, Любов Леонідівна
    Тема вдосконалення процесу фізичного виховання та ведення нових форм та видів рухової активності у закладах вищої освіти на сьогоднішній день являється актуальним питанням серед багатьох науковців в галузі фізичного виховання. Причинами пошуку нових форм рухової активності для студентів стали результати дослідження Гаркуша С. В.1, Лелека В. М.2, Дутчак М.3 в яких говориться про погіршення показників стану здоров’я та зниження рівня фізичної працездатності студентської молоді.
  • Ескіз
    Документ
    Види здоров'язбережувального дозвілля студентів технічних закладів вищої освіти
    (Хмельницький національний університет, 2024) Азаренкова, Любов Леонідівна
    Стаття присвячена визначенню основних видів здоров’язбережувального дозвілля студентів технічних ЗВО. Проаналізовано поняття дозвілля та здоров’язбережувального дозвілля. Визначено, що діяльність студентів у вільний від навчання та роботи час повинна сприяти збереженню фізичного та психічного здоров'я, бути різноманітною та підходити по особистісним якостям. Мета статті - визначити основні види здоров’язбережувального дозвілля студентів технічних спеціальностей НТУ «ХПІ». У дослідженні використовувались наступні методи дослідження: аналіз літературних джерел; анкетування, метод математичної статистики. Результати: у дослідженні студентам технічної спеціальності було запропоновано визначити чи приділяють вони увагу здоров’язбережувальному дозвіллю та яким основним видам вони віддають перевагу. Найбільша кількість студентів відповіли, що це відвідування фітнес клубів, трішки менше що відвідують басейн, інші види здоров’язбережувального дозвілля були у відсотковому відношенню менші, але були і ті види, які студенти не обирали як свій вид здоров’язбережувального дозвілля, це скандинавська хода, прогулянки на лижах та роликові прогулянки. Висновки: Виходячи з результатів анкетування були визначені основні види здоров’язбережувального дозвілля студентів технічних спеціальностей до яких потрапили: спортивні ігри з друзями чи одногрупниками; піші прогулянки парковими та лісовими зонами; відвідування фітнес клубів; психологічний відпочинок (релаксація, медитація); відвідування басейну; застосування фізичних засобів відновлення (масаж, сауна); велосипедні прогулянки; туристичні фітнес-походи; бігові пробіжки.