Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Сутність здоров'язбережувальної компетентності в системі фізичного виховання технічного закладу вищої освіти(Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", 2024) Азаренкова, Любов ЛеонідівнаУ дослідженні розглянуто поняття здоров’язбережувальної компетентності та її значення в системі фізичного виховання у технічному закладі вищої освіти, визначенні основні напрямки розвитку здоров’язбережувальної компетентності в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут».Документ Використання різних форм самоконтролю під час занять скандинавською ходьбою(Харківська державна академія фізичної культури, 2022) Азаренкова, Любов ЛеонідівнаУ статті проаналізовано поняття самоконтролю та його значення для студентів під час занять руховою активність та впродовж начального дня. Визначено основні форми самоконтролю у студентів секції скандинавська ходьба. Надані рекомендації щодо форми введення електронного щоденника для студентів секції скандинавська ходьба.Документ Мотивація студентів до занять фізичним вихованням засобами скандинавської ходьби(2022) Азаренкова, Любов ЛеонідівнаСтаття присвячена актуальній проблемі сьогодення мотивації студентів до відвідування занять з навчальної дисципліни «Фізичне виховання», бо відвідування таких занять дає можливість студентам переключатись з розумової активності на фізичну, таким чином покращити своє здоров’я та підвищити фізичну працездатність. Системa фiзичного розвитку в вищих навчальних закладах повинна сприяти формуванню особистої культури здоров’я і тіла студента, виступаючи, як основа ефективної нaвчaльно-професiйної діяльності. Фізична рухова активність на заняттях фізичного виховання дає змогу виховувати здорового майбутнього фахівця, що зможе витримувати норми праці теперішнього часу. У статті розглянуто поняття мотивація та визначені основні мотиви відвідування занять з фізичного виховання студентами НТУ «ХПІ». Серед них виявились такі мотиви: підвищення здоров’я, цікаво проведений час на заняттях, отримання заліку, підвищення рівня рухової активності, знання нових видів занять. Також у статті розглянуто структуру занять скандинавською ходьбою в НТУ «ХПІ» і визначено, що заняття складається з теоретичного і практичного блоку, до кожного блоку входять відповідні форми занять. За результатами дослідження визначено позитивний вплив занять скандинавською ходьбою на мотивацію відвідування занять фізичним вихованням в НТУ «ХПІ». Для визначення впливу занять скандинавської ходьби на відвідування занять з фізичного виховання було проведено анкетування по кількості відвідування студентами занять на тиждень до того як вони відвідали секцію скандинавської ходьби та після. Після аналізу результатів було видно, що кількість відвідувань на тиждень у більшості студентів збільшилась.Документ Історичні аспекти розвитку скандинавської ходьби(Київський університет ім. Бориса Грінченка, 2021) Азаренкова, Любов ЛеонідівнаДокумент Скандинавська ходьба та її вплив на функціональний стан дихальної системи студентів(Харківська державна академія фізичної культури, 2021) Азаренкова, Любов ЛеонідівнаУ статті представлено показники функціонального стану дихальної системи студентів загальних груп з фізичного виховання основної медичної групи. Визначено приріст середньогрупових показників проби Штанге та Генче.Документ Застосування скандинавської ходьби в процесі фізичного виховання студентів(Baltija Publishing, 2022) Азаренкова, Любов ЛеонідівнаТема вдосконалення процесу фізичного виховання та ведення нових форм та видів рухової активності у закладах вищої освіти на сьогоднішній день являється актуальним питанням серед багатьох науковців в галузі фізичного виховання. Причинами пошуку нових форм рухової активності для студентів стали результати дослідження Гаркуша С. В.1, Лелека В. М.2, Дутчак М.3 в яких говориться про погіршення показників стану здоров’я та зниження рівня фізичної працездатності студентської молоді.Документ Види здоров'язбережувального дозвілля студентів технічних закладів вищої освіти(Хмельницький національний університет, 2024) Азаренкова, Любов ЛеонідівнаСтаття присвячена визначенню основних видів здоров’язбережувального дозвілля студентів технічних ЗВО. Проаналізовано поняття дозвілля та здоров’язбережувального дозвілля. Визначено, що діяльність студентів у вільний від навчання та роботи час повинна сприяти збереженню фізичного та психічного здоров'я, бути різноманітною та підходити по особистісним якостям. Мета статті - визначити основні види здоров’язбережувального дозвілля студентів технічних спеціальностей НТУ «ХПІ». У дослідженні використовувались наступні методи дослідження: аналіз літературних джерел; анкетування, метод математичної статистики. Результати: у дослідженні студентам технічної спеціальності було запропоновано визначити чи приділяють вони увагу здоров’язбережувальному дозвіллю та яким основним видам вони віддають перевагу. Найбільша кількість студентів відповіли, що це відвідування фітнес клубів, трішки менше що відвідують басейн, інші види здоров’язбережувального дозвілля були у відсотковому відношенню менші, але були і ті види, які студенти не обирали як свій вид здоров’язбережувального дозвілля, це скандинавська хода, прогулянки на лижах та роликові прогулянки. Висновки: Виходячи з результатів анкетування були визначені основні види здоров’язбережувального дозвілля студентів технічних спеціальностей до яких потрапили: спортивні ігри з друзями чи одногрупниками; піші прогулянки парковими та лісовими зонами; відвідування фітнес клубів; психологічний відпочинок (релаксація, медитація); відвідування басейну; застосування фізичних засобів відновлення (масаж, сауна); велосипедні прогулянки; туристичні фітнес-походи; бігові пробіжки.Документ Вплив скандинавської ходьби на фізичний стан студентів НТУ "ХПІ"(Харківська державна академія фізичної культури, 2021) Азаренкова, Любов ЛеонідівнаМета: визначити вплив скандинавської ходьби на фізичний стан студентів в процесі навчально-оздоровчої діяльності. Матеріал і методи: аналіз науково-методичної літератури та положень про організацію фізичного виховання на кафедрі фізичного виховання в НТУ «ХПІ», методи математичної статистики, експрес оцінювання фізичного стану студентів за В.І. Бєловим, анкетування студентів. Обстежувана група складалася з 45 студенток НТУ «ХПІ» гуманітарних спеціальностей факультету соціально-гуманітарних технологій, які відносяться до основної медичної групи. Результати: у статті проаналізовано основні форми організації навчально- оздоровчої діяльності дисципліни «Фізичне виховання», визначено рівень фізичного стану студенток до занять скандинавською ходьбою та після. Аналізуючи результати первинних показників фізичного стану, студенткам було запропоновано заняття скандинавською ходьбою для підвищення показників фізичного стану. Заняття проходили впродовж 10 тижнів по 3 рази на тиждень, де кожний тиждень мав свою спрямованість. За результатами дослідження було надано рекомендації щодо введення скандинавської ходьби в навчальний процес дисципліни «Фізичне виховання» НТУ «ХПІ». Висновки: у ході дослідження було визначено позитивний вплив занять скандинавською ходьбою на фізичний стан студенток, про що свідчать показники повторного тестування рівня фізичного стану. Тому доцільно запропонувати вводити скандинавську ходьбу в навчальний процес дисципліни «Фізичне виховання».Документ Підвищення витривалості студентів засобами скандинавської ходьби на заняттях фізичного виховання(Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2021) Азаренкова, Любов ЛеонідівнаУ роботі проаналізовано вплив скандинавської ходьби на здоров’я студентів в процесі занять фізичним вихованням. Визначено актуальність аеробних вправ для підвищення працездатності студентів. Оцінено рівень витривалості студентів 1 курсів загальної основної медичної групи за індексом витривалості Т. Круцевич. Представлена програма занять зі скандинавської ходьби для підвищення рівня витривалості студентів, яка розраховувалась на 16 тижнів практичних занять з розрахунку 2 рази на тиждень. Також програма включала в себе теоретичний матеріал з основ техніки пересування зі скандинавської ходьби, презентацію о користі скандинавської ходьби на організм людини. Для більш ефективного впливу на організм людини навантаження було розподілено зростаючою динамікою на протязі 16 тижнів. За результатами тестування було визначено позитивний вплив на рівень витривалості студентів.Документ Методичні вказівки "Загальні вимоги до виконання та оформлення дипломних робіт"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Борейко, Наталя Юріївна; Зінченко, Ліна Володимирівна; Азаренкова, Любов ЛеонідівнаМетодичні вказівки мають на меті допомогти здобувачам у виконанні бакалаврських робіт, визначають вимоги до їх підготовки та захисту. Бакалавр – це освітній ступінь, що здобувається на першому рівні вищої освіти та присуджується закладом вищої освіти в результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти освітньо-професійної програми. Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти передбачає набуття особою теоретичних знань та практичних умінь і навичок, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків за обраною спеціальністю. При підготовці фахівців у закладах вищої освіти важливе місце посідає навчально-дослідницька робота здобувачів, в якій центральне місце надається виконанню дипломної роботи. Дипломна робота (ДР) – це вид кваліфікаційної роботи, яку виконують згідно з навчальним планом зі спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» в НТУ «ХПІ» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. ДР виконують у напрямках наукового дослідження, проведення аналізу і теоретичної розробки в галузі фізичної культури і спорту. При виконанні кваліфікаційної роботи здобувач систематизує і закріплює знання за спеціальністю; демонструє вміння застосовувати їх на практиці, а також готовність до самостійної науково- дослідної діяльності, підвищує рівень знань з розробки наукових та методичних документів. Захист бакалаврської роботи проводить державна екзаменаційна комісія (ДЕК) у формі публічного захисту роботи. ДР виконується державною мовою, на правах рукопису, підготовлюється в друкованій та електронній формах. У методичних рекомендаціях є посилання на стандарти НТУ «ХПІ»: СТЗВО-ХПІ-2.01-2021. Система стандартів з організації навчального процесу. Дипломні проекти та дипломні роботи. Загальні вимоги до виконання.