Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
16 результатів
Результати пошуку
Документ Термостатирование смазки, используемой в универсальных шпинделях слябинга 1150 ПАО "Запорожсталь"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Музыкин, Юрий Дмитриевич; Гайдамака, Анатолий Владимирович; Татьков, Владимир ВикторовичДокумент Повышение технического уровня колесного редуктора на стадии разработки техпроекта(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Музыкин, Юрий Дмитриевич; Гайдамака, Анатолий Владимирович; Макогон, Елена АнатольевнаДокумент Планирование эксперимента при оценке усталостной прочности элементов силовых механических приводов(ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Музыкин, Юрий Дмитриевич; Гайдамака, Анатолий Владимирович; Татьков, Владимир ВикторовичДокумент Инновационная технология термостатирования консервационной жидкости для промасливания листового проката(ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Музыкин, Юрий Дмитриевич; Гайдамака, Анатолий Владимирович; Татьков, Владимир ВикторовичДокумент Про моніторинг затяжки нарізних з'єднань(ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Гайдамака, Анатолій Володимирович; Музикін, Юрій Дмитрович; Наумов, Олександр Іванович; Татьков, Володимир ВікторовичДокумент Конструкція болтового з'єднання з вирівнюванням навантаження по витках різі(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2020) Гайдамака, Анатолій Володимирович; Музикін, Юрій Дмитрович; Татьков, Володимир Вікторович; Клітной, Володимир Вікторович; Бородін, Дмитро Юрійович; Наумов, Олександр ІвановичКонструкція болтового з'єднання з вирівнюванням навантаження по витках різі містить болт, з’єднувані деталі і гайку. Болт в середній частині має зменшений діаметр у порівнянні з нарізною частиною і заглиблення симетричної форми з боковими криволінійними профілями в торцевій частині, а гайка має осьову проточку, що утворює опорну і різьбову частини, причому остання із протилежного до різі боку виконана за криволінійним профілем.Документ Спосіб діагностики коліс зубчатих передач за зміною твердості металу їх торців в зонах можливого руйнування(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2020) Гайдамака, Анатолій Володимирович; Музикін, Юрій Дмитрович; Татьков, Володимир Вікторович; Клітной, Володимир Вікторович; Бородін, Дмитро Юрійович; Наумов, Олександр ІвановичСпосіб діагностики коліс зубчастих передач за зміною твердості металу їх торців в зонах можливого руйнування шляхом порівняння отриманих значень з гранично досяжною величиною. Вибирають число дослідів не менш п'яти з однаковими часовими інтервалами, виконують три-п'ять вимірів в кожному досліді на відстані не менше 3-х діаметрів відбитків від зміцненого шару.Документ Циліндричний роликопідшипник з полімерним сепаратором цільної конструкції на шістнадцять вікон(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2018) Гайдамака, Анатолій ВолодимировичЦиліндричний роликопідшипник з полімерним сепаратором цільної конструкції на шістнадцять вікон складається із зовнішнього і внутрішнього кілець, роликів, сепаратора з розміщеними на двогранних перемичках кінцевими уступами трикутної форми, причому перемички сепаратора мають висоту 0,65-0,85 від діаметра ролика, а вершини двогранних кутів бокових поверхонь перемичок розміщені на внутрішніх сторонах кілець сепаратора.Документ Construction of a model for the distribution of radial load among the bearing's rolling bodies(PC Technology Center, 2018) Gaydamaka, Anatoliy; Klitnoi, Volodymyr; Muzikin, Y.; Tat'kov, V.; Hrechka, I.З питання про розподiл радiального навантаження мiж тiлами кочення однорядного радiального пiдшипника запропонованi аналiтичнi та комп'ютернi моделi. Розглянуто особливостi геометрiї i деформацiї деталей, а також зазори в пiдшипнику без урахування рiзного положення центрiв внутрiшнього i зовнiшнього кiлець. Останнє може суттєво впливати на розподiл радiального навантаження мiж тiлами кочення i бути причиною проковзування тiл кочення по кiльцях Це дослiдження спрямоване на уточнення розрахункового значення розподiлу навантаження на тiла кочення пiдшипника. Чим ближче до iстинного значення результат розрахунку розподiлу навантаження i, особливо, на центральне тiло кочення, тим точнiше визначений ресурс пiдшипника. Це багато в чому визначає надiйнiсть машини, а також витрати на ремонт i замiну пiдшипникiв. Не менш важливо при визначен нi втомної мiцностi i зносостiйкостi сепаратора як можна точнiше знати величини i напрямки дiї радiальних сил на тiла кочення по краях зони навантаження пiдшипника. Саме цi сили спричинюють навантаження, що дiють на сепаратор. Отримано геометричнi рiвняння зв'язку радiальних зближень кiлець, фiзичнi рiвняння зв'язку зближень тiл кочення з кiльцями i силами, умова рiвноваги внутрiшнього кiльця з урахуванням рiзного положення центрiв зовнiшнього i внутрiшнього кiлець пiдшипника. Виявлено дотичнi сили на бiгових дорiжках кiлець, що викликають проковзування тiл кочення в зонi навантаження пiдшипника, та отримано формулу для визначення їх значень. Розрахунок розподiлу навантаження мiж тiлами кочення пiдшипника за розробленою аналiтичної моделi показує зниження на 5 % радiальних сил на центральне тiло кочення i пiдвищення на 3 % радiальних сил на ролики по краях зони навантаження пiдшипника в порiвняннi з вiдомою моделлю. Це забезпечує пiдвищення розрахункового ресурсу пiдшипника за контактно-втомними пошкодженнями кiлець i тiл кочення на 18,6 %. Нова аналiтична модель розподiлу радiального навантаження може знайти застосування в теорiї розрахунку ресурсу пiдшипникiв пiдвищеної вантажопiдйомностi за контактно-втомними пошкодженнями кiлець i тiл кочення з урахуванням конструкцiї сепаратораДокумент Improving the Design of Bearings Separators for Raising the Technical Level(PC Technology Center, 2016) Gaydamaka, AnatoliyПроаналізовано функціональні взаємозв’язки між структурними елементами базових конструкцій роликових підшипників. На основі побудованої структурно-функціональної моделі підшипників удосконалено функції сепараторів щодо усування перекосу їх конструкцій, зменшення сил взаємодії з роликами і базуючим кільцем підшипників, зменшення проковзування роликів. Це дозволило обґрунтувати зміни конструкції сепаратора – збільшити кількість вікон, змінити форму бокових поверхонь перемичок і перерізу кілець сепаратора, що сприятиме підвищенню технічного рівня підшипників.