Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив інноваційної культури суб'єктів інноваційного процесу на ризик комерціалізації інновацій
    (Видавець Роман Козлов, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Виконано аналіз впливу інноваційної культури суб’єктів інноваційного процесу на ризик комерціалізації інновацій.
  • Ескіз
    Документ
    Logistics risks of commercialization of innovations of industrial enterprises
    (ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет", 2023) Illiashenko, Sergii; Shypulina, Yuliia; Illiashenko, Nataliia; Golysheva, Ievgeniia
    The article is devoted to the definition and systematization of logistical risks of innovations commercialization of industrial enterprises, as well as the development of approaches to quantitative assessment and consideration of these risks when justifying innovative projects. From the point of view of the logistic approach, the essence and content of the commercialization stage for various options of the innovation process, separated by the type of innovative business, the degree of radicalization of innovative activity, and the size of the industrial enterprise-innovator, have been clarified. The role of logistical support for the commercialization of innovations during the implementation of the specified options of the innovation process is revealed. The content of logistics support measures concerning procurement, production, and distribution logistics is detailed. The systematization (by environment of occurrence and factors of influence) of logistics risks of commercialization of innovative products of industrial enterprises has been carried out: risks of the macro environment (caused by the impact of its components), risks of external logistics systems (caused by the influence of their links), risks of the internal logistics system (caused by the impact of its elements), risks logistic support management systems (caused by incomplete certainty regarding the subject, conditions and consequences of management decisions). The nature of the manifestation, the degree of influence, and the possibilities of managing the selected risks are determined. A systematic approach to the quantitative assessment of logistics risks of commercialization of innovations of industrial enterprises, particularly those that have a more significant influence on the results of commercialization (risks of external and internal logistics systems), is proposed. The essence of risk management measures based on assessment results, in particular, aimed at reducing their level, is outlined. The results of the study develop and deepen the fundamental aspects of risk management of innovative projects in terms of identification, determination of the causes of manifestation, influencing factors, quantitative assessment, and minimization of logistical risks of commercialization of innovations of industrial enterprises in the permanently unstable conditions of the modern economy, caused by the fourth industrial revolution and the transformation of technological systems.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегічні підходи до комерціалізації знань як завершального етапу інноваційного процесу
    (2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Отримані результати сприяють раціоналізації вибору стратегічних підходів до комерціалізації знань господарюючих суб’єктів різних рівнів узагальнення. У сукупності вони розвивають засади менеджменту знань суб’єктів інноваційної діяльності різного рівня (окремих організацій, галузей, національної економіки у цілому) в частині поглиблення методологічних засад формування організаційно-економічного механізму комерціалізації знань організацій як безпосередньо, так і знань, що втілені у продуктові і процесні інновації.
  • Ескіз
    Публікація
    Комерціалізація знань в інноваційному процесі промислових підприємств
    (2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Райко, Діана Валеріївна
    Визначено місце і роль знань в інноваційному процесі промислових підприємств з урахуванням особливостей їх продукування і використання (комерціалізації) в умовах трансформації технологічних укладів і розвитку ІР4. Показано, що знання в інноваційному процесі мають дуалістичну природу: вони є основою прийняття обґрунтованих інноваційних рішень, а також одночасно – їх результатом. Окреслено види знань на основі яких приймають управлінські рішення щодо управління знаннями в інноваційному процесі. Удосконалено схему отримання і використання (комерціалізації) знань підприємством, що розвивається інноваційним шляхом, зокрема, в частині коригування і розширення джерел нових знань і напрямів їх використання. Уточнено зміст процедур основних етапів управління орієнтованим на знання інноваційним розвитком підприємства в умовах ІP4, зокрема, з позицій визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку (наздоганяючий, слідування за лідером, випереджаючий) і відповідних їм стратегій інноваційного розвитку (захисна, помірковано-наступальна, агресивно-наступальна). Досліджено практичні аспекти продукування і комерціалізації знань промисловими підприємствами України, за їх результатами встановлено значне переважання стратегій опосередкованої комерціалізації знань над стратегіями безпосередньої комерціалізації. Визначено сильні і слабкі сторони системи управління продукування і комерціалізацією знань промисловими підприємствами України. Визначено зовнішні можливості і загрози орієнтованого на знання інноваційного розвитку промислових підприємств України. Зроблено висновок про наявність сприятливих зовнішніх і внутрішніх можливостей переходу промислових підприємств на шлях випереджаючого орієнтованого на знання інноваційного розвитку. А також про наявність загроз реалізації відповідних стратегій інноваційного розвитку.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинговий аналіз проблем споживачів як фактора мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок
    (Інтерсервіс, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Отримані результати розвивають і поглиблюють засадничі аспекти інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій в частині розроблення теоретико-методичного підходу до маркетингового аналізу проблем споживачів як фактору мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок для формування на цій основі і реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємства в перманентно мінливих умовах трансформації технологічних укладів і четвертої промислової революції.