Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Публікація Маркетингові аспекти розвитку підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Семенюк, К. О.; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено специфіку управління маркетинговою діяльністю підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану. Сформульовано ключові напрями розвитку підприємств галузі пивоваріння.Публікація Маркетингові дослідження як інформаційна основа діагностики маркетингової діяльності підприємства(Хмельницький національний університет, 2023) Ларка, Людмила СергіївнаУ статті досліджено відповідність маркетингових досліджень інформаційним потребам маркетингової діагностики підприємства. Визначено, що застосування маркетингових досліджень забезпечує пошук, оброблення, накопичення та оновлення інформації шляхом використання спеціальних методів її опрацювання з метою прийняття управлінських рішень. Обґрунтовано можливість застосування маркетингових досліджень у якості інформаційної основи діагностики маркетингової діяльності підприємства шляхом аналізу складових інформаційного забезпечення. Проаналізовано інформаційні технології, які можуть бути застосовані під час проведення маркетингових досліджень. Надано характеристику зацікавлених осіб у проведенні маркетингових досліджень. Здійснено огляд програмних продуктів, які доцільно застосовувати для організації, проведення та оброблення результатів маркетингових досліджень. Досліджено зміст інформаційних ресурсів підприємства, які формуються за результатами проведення маркетингових досліджень. Визначено, що алгоритм формування маркетингового забезпечення є спорідненим із алгоритмом проведення маркетингових досліджень, що свідчить про можливість маркетингових досліджень виступати у якості інформаційного забезпечення маркетингової діагностики.Публікація Роль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компанії(Черкаський державний технологічний університет, 2022) Чернишов, Владислав Олегович; Ларка, Людмила СергіївнаНаведені підходи до впровадження маркетингових стратегій підприємства, висвітлено роль маркетингових досліджень в узгодженні маркетингових стратегій із загальною стратегією розвитку компанії.Публікація Функції маркетингових досліджень на підприємстві(ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Макєєв, Денис Олександрович; Ларка, Людмила СергіївнаСистематизовано основні функції маркетингових досліджень на підприємстві, охарактеризовано основні маркетингові ситуації, при яких доцільно проводити маркетингові дослідження.Публікація Економічна безпека як передумова сталого розвитку підприємства(ФОП Панов А. М., 2020) Худещенко, Альона Ігорівна; Ларка, Людмила СергіївнаДосліджено вплив економічної безпеки підприємства на його розвиток. Систематизовано складові економічної безпеки, які позитивно впливатимуть на ймовірнісь досягнення цільових показників господарської діяльності підприємства.