Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Лідерство в управлінні проєктами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Пономарьов, Олександр Семенович; Чеботарьов, Микола Корнійович; Харченко, Алла Олександрівна; Грінченко, Марина АнатоліївнаОбґрунтовано необхідність розвинених лідерських якостей керівників і всіх фахівців із управління проєктами як важливої передумови ефективного використання цієї технології. Показано, що теорія і практика управління проєктами напрацювали цілу гаму ефективних підходів до організації діяльності проєктної команди й успішного виконання достатньо складних і відповідальних комплексів робіт. Доведено, що ці комплекси, звичайно спрямовані на отримання принципово нових, а часто й унікальних результатів, і являють у своїй системній цілісності проєкт. Виявлено, що основними вимогами до нього виступають чіткі часові рамки його виконання, дотримання заздалегідь узгодженого бюджету і показників якості. Встановлено , що забезпечення цих вимог істотною мірою визначають професіоналізм, управлінська компетентність та особистісні риси і якості керівника.Публікація Методичні вказівки до практичних занять(2021) Конохова, Зоя ПетрівнаПрактичні заняття є невід’ємною частиною вивчення дисципліни "Економіка інформації", оскільки дають змогу дослідити важливі моменти дисципліни, виконавши самостійний пошук, проаналізувавши певний комплекс проблем, зробивши самостійні висновки. Дисципліна "Економіка інформації" є важливою складовою підготовки економістів, які мають працювати у сучасній інформаційній економіці. Дисципліна викладається у 6 семестрі та базується на знаннях, сформованих вивченням мікро- та макроекономіки, економічної інформатики, економіки підприємства, менеджменту, маркетингу, інформаційних систем і баз даних, інформаційних технологій в управлінні та інших дисциплін навчального плану підготовки бакалаврів за фахом "Економіка". Метою дисципліни є формування компетентностей у галузі особливостей використання інформації у процесі функціонування економічної системи, прийняття управлінських рішень економічними суб’єктами, функціонування ринку інформації. Навчальна дисципліна базується на функціональному підході до інформації та її ролі в економічній системі. Проблеми, що вивчаються в дисципліні "економіка інформації", можна умовно розбити на 4 групи: а) розгляд інформації як структуроутворюючої складової економічної системи (зв'язки, структура, елементи системи та підсистеми, їх організація) і суттєвого фактору її функціонування (невизначеність, ризики, управління); б) дослідження інформації як товару та економічного ресурсу і особливості функціонування ринку інформації; в) використання інформації економічними суб'єктами (проблеми кількості, якості і асиметрії інформації, транзакційних витрат); г) напрями розвитку інформаційної економіки та інформаційного суспільства.Публікація Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Економетрика"(Моделіст, 2020) Харченко, Алла Олександрівна; Конохова, Зоя ПетрівнаСучасний стан економіки України, розвиток її наукової бази потребує вирішення складних теоретичних і практичних завдань, які вимагають створення і застосування якісно нових напрямків економічної теорії та суміжних наукових дисциплін, тісно пов’язаних з нею. При аналізі соціально-економічних явищ і процесів, які характеризують той чи інший етап розвитку ринкової економіки, доводиться мати справу з різноманітними масовими явищами, виявляти наявні там закономірності та встановлювати подальший хід їх розвитку. Задачу вивчення кількісних сторін масових явищ і процесів в економіці у нерозривному зв’язку з їх якісною стороною якраз і вирішує економетрія (економетрика). Економетріка на основі свого інструментально-теоретичного апарату встановлює (виявляє) причиннонаслідкові зв’язки в досліджуваних економічних системах з метою проведення їх аналізу, діагностування і прогнозування. Економетріка є однією з фундаментальних дисциплін у підготовці бакалаврів з економіки для всіх спеціальностей, побудована на основі математичних та економічних знань, і разом з такими дисциплінами як мікро- та макроекономіка утворює базис сучасної економічної освіти. Конструювання та дослідження економетричних моделей сприяє формуванню у студентів нового економіко-математичного мислення, спрямованого на підготовку фахівцівекономістів нової формації. Метою навчальної дисципліни "Економетрика" є одержання теоретичних знань і практичних навичок з оцінювання параметрів залежностей, які характеризують кількісні причинно-наслідкові взаємозв’язки між економічними показниками, а також використання економетричних моделей в економічних дослідженнях, у практиці управління економічними процесами на різних ієрархічних рівнях національної економіки.Публікація Методичні вказівки до виконання та захисту дипломних робіт(Моделіст, 2019) Заруба, Віктор Яковлевич; Харченко, Алла Олександрівна; Конохова, Зоя Петрівна; Грінберг, Галина Леонідівна; Мельников, Олег СтаніславовичДипломна робота освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" є підсумковою кваліфікаційною роботою, яку самостійно виконує студент кафедри економічної кібернетики та маркетингового менеджменту спеціальності "Економіка" спеціалізації "Економічна кібернетика" під керівництвом наукового керівника у третьому семестрі навчання після засвоєння теоретичних дисциплін освітньо-професійної програми підготовки магістра та виконання програми переддипломної практики. Підготовка та захист дипломної роботи випускником на освітньо-кваліфікаційному рівні магістра призначена для систематизації та закріплення студентом фахових знань і навичок, а також для об’єктивного контролю рівня його компетентностей щодо здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі економіки, які визначені освітньо-професійною програмою магістра спеціальності "Економіка" програми підготовки "Економічна кібернетика". Фахівець освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" має оволодіти спеціальними уміннями та знаннями, достатніми для виконання завдань та обов‘язків певного рівня професійної діяльності, що передбачені для первинних посад у відповідній галузі економічної діяльності. Студенти, що завершують цикл навчання за освітньо-професійною програмою магістра з економічної кібернетики, повинні не тільки мати знання з економіки та менеджменту, але й добре володіти засобами економіко-математичного моделювання та комп’ютерних технологій для проведення досліджень та прийняття рішень у реальних ситуаціях. Тому у дипломній роботі кожного випускника повинно розв’язуватися актуальне завдання управління певним економічним об’єктом з використанням економіко-математичних методів і моделей та інформаційних технологій. Ці методичні вказівки визначають вимоги до змісту, процесу виконання та процедури захисту дипломної роботи, а також критерії її оцінювання. Організація виконання та захисту дипломної роботи має забезпечити можливість об’єктивного та прозорого встановлення відповідності підготовки випускника вимогам, які висуває сфера його майбутньої професійної діяльності.