Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки щодо виконання розрахункового завдання з дисципліни "Економіка підприємства"
    (2024) Верютіна, Вікторія Юріївна
    Дані методичні указівки визначають порядок виконання розрахункового завдання, сутність якого складається в економічному обґрунтуванні проєктування цеху по виробництву означеної продукції. Розрахункове завдання включає виконання наступних економічних розрахунків: – визначення річної виробничої програми (плану виробництва) проєктованого цеху; – розрахунок поточних витрат (собівартості) на виробництво 1 т продукції і річного випуску (виробничої програми); – визначення інвестиційних (капітальних) витрат, необхідних для здійснення проєктованого виробництва; – розрахунок показників ефективності виробництва і доцільності використання капітальних вкладень. Перераховані розрахунки являють собою окремі блоки, що включають цілий ряд проміжних розрахунків, що здійснюються по формулах, приведених у відповідних розділах. Вихідні дані для розрахунків приведені в додатку А. Виконання завдання здійснюється по варіантах, номер якого відповідає номеру студента в журналі успішності або за узгодженням з керівником роботи. Дані, що є загальними для усіх варіантів, приводяться в тексті методичних указівок після відповідної розрахункової формули або таблиці.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки для проведення практичних (семінарських) занять з навчальної дисципліни "Економіка підприємства"
    (2024) Верютіна, Вікторія Юріївна; Дьякова, Наталія Миколаївна
    Економіка підприємства як навчальний курс є системою знань про закони, закономірності і правила взаємовідносин підприємства з іншими суб’єктами ринку, використання на підприємстві різних форм господарювання певних, суворо обмежених ресурсів для випуску корисної продукції (робіт і послуг) і розподілу її серед споживача. Наука економіка підприємства вивчає середовище господарювання підприємств, основи управління підприємством, поведінку підприємства на ринку, ресурсне забезпечення підприємства, визначає напрями підвищення якості продукції, шляхи впливу на результативність виробництва. Формулює направленість інновацій та їх економічну оцінку, а також ефективність реалізації нових інвестиційних проєктів, впровадження нової техніки і обладнання, маючи за мету – критерій максимізації доходу. Вказана наука, розкриває сутність прибутку як економічної категорії, методику його визначення на різних стадіях формування, а також процес розподілу доходу підприємства, дає можливість оцінити конкурентоспроможність підприємства в сучасних умовах. Навчальним планом передбачається самостійна робота студентів, тематика якої направлена на вивчення законодавчих та інструктивних матеріалів, роботу з навчальними посібниками, з матеріалами періодичних видань, розрахунок задач і виконання тестів різного рівня складності. Метою викладання навчальної дисципліни є формування у студентів здібностей самостійно мислити приймати управлінські рішення, виконувати комплексні економічні розрахунки для ефективного здійснення господарської діяльності на рівні підприємства з урахуванням чинників дії зовнішнього та внутрішнього середовища. Практикум створений з метою поєднання самостійної роботи здобувача з роботою на лекціях та практичних заняттях. У практикумі представлено завдання, питання для самоперевірки, список рекомендованої літератури. З метою засвоєння теоретичних знань з кожної теми передбачені практичні завдання. Це забезпечує самостійність навчання, сприяє глибокому і всебічному вивченню навчальної дисципліни «Економіка підприємства», дає можливість навчитися швидко й правильно орієнтуватися у вихідній інформації та вирішувати важливі питання. Практикум буде корисним для аудиторної та самостійної роботи для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти хімічних спеціальностей денної та заочної форми.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання техніко-економічного обґрунтування дипломних проєктів за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр з екології за напрямом підготовки "Інженерна екологія" зі спеціальності 101 "Екологія" денної і заочної форм навчання
    (2023) Верютіна, Вікторія Юріївна
    Вирішення еколого-економічних проблем регулювання природокористування ґрунтується, насамперед, на правових аспектах охорони і раціонального використання природних ресурсів, впровадженні дієвих економічних і фінансово-економічних механізмів регулювання природокористування використання міжнародного досвіду в галузі охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів. В цих умовах зростає роль та значення техніко–економічного обґрунтування майбутніми спеціалістами в галузі екології та раціонального природокористування. Подані методичні вказівки рекомендуються для техніко-економічного обґрунтування дипломних проектів за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр з екології за напрямом підготовки «Інженерна екологія» зі спеціальності 101«Екологія».
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з дисциплін "Організація виробництва, менеджмент та управління стартап проєктами", "Організація, менеджмент виробництва та управління стартап проєктами"
    (2023) Верютіна, Вікторія Юріївна
    Методичні рекомендації покликані допомогти студентам організувати вивчення дисциплін ««Організація виробництва, менеджмент та управління стартап проєктами», «Організація, менеджмент виробництва та управління стартап проєктами»» завдяки інформації щодо змісту модулів та планів практичних занять, завдань для самостійного вивчення за видами робіт з метою поточного оцінювання знань, наданому переліку рекомендованої літератури.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з дисципліни "Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами"
    (2023) Попов, Микола Олексійович; Верютіна, Вікторія Юріївна; Дьякова, Наталія Миколаївна
    Методичні рекомендації до виконання індивідуального завдання у формі розрахункової роботи. Оцінка ефективності проєктних рішень здійснюється з використанням елементів бізнес-плану, значення якого в реальному житті все більше набуває актуальності. За допомогою бізнес-плану визначаються ціль, поставлена в проєкті, необхідні засоби та кошти для її досягнення в певній часовій перспективі, проводиться оцінка конкурентоспроможності продукції та її ринкові можливості; обґрунтовуються необхідні інвестиційні витрати на реалізацію проєкту, їх джерела та ефективність використання. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Інноваційне підприємство та управління стартап проєктами» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальностей 162 «Біотехнологія та біоінженерія», 181 «Харчові технології» денної і заочної форм навчання сприятиме засвоєнню студентами знань та набуттю практичних навичок з управління стартап-проєктами, оволодіння методами і інструментарієм їх планування, організування, реалізації та розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання дисциплін "Організація виробництва, менеджмент та управління стартап проєктами", "Організація, менеджмент виробництва та управління стартап проєктами"
    (2023) Попов, Микола Олексійович; Верютіна, Вікторія Юріївна; Дьякова, Наталія Миколаївна
    Методичні рекомендації до виконання індивідуального завдання у формі розрахункової роботи, представлено теоретико - методичні підходи і здатність знаходити можливості сприйняття бізнес-ідеї стартапу та мінімального життєздатного продукту (MVP) ринком, розробляти стартап - проєкт, реалізовувати його на основі бізнес-плану в реальних ринкових умовах, залучати ресурси, інвестиції, забезпечувати партнерську співпрацю у процесі реалізації стартап-проєкту. Навчально-методичний комплекс з дисциплін «Організація виробництва, менеджмент та управління стартап проєктами», «Організація, менеджмент виробництва та управління стартап проєктами» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» сприятиме засвоєнню студентами знань та набуттю практичних навичок з управління стартап-проєктами, оволодіння методами і інструментарієм їх планування, організування, реалізації та розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з виконання техніко-економічного обґрунтування дипломних проектів за освітньо-кваліфікаційним рівнем "бакалавр" за напрямом підготовки 6.051301 "Хімічна технологія"
    (Технологічний Центр, 2019) Верютіна, Вікторія Юріївна
    Дані методичні вказівки призначені для виконання економічної частини дипломних проектів за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» за напрямом підготовки 6.051301 «Хімічна технологія» для студентів спеціалізації «Хімічні технології органічних речовин», «Хімічні технології харчових добавок та косметичних засобів» денної та заочної форми навчання. Вихідними даними для розрахунків в економічній частині дипломного проекту є дані, що надаються студентові керівниками роботи (технологами та економістами), а також інформація, що отримана студентами на виробництві.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з виконання техніко-економічного обґрунтування за освітньо-кваліфікаційним рівнем "бакалавр" за напрямом підготовки 6.051301 "Хімічна технологія"
    (Технологічний Центр, 2019) Верютіна, Вікторія Юріївна; Бішеф, Діна Миколаївна
    Дані методичні вказівки призначені для використання студентами спеціалізації «Хімічна технологія переробки полімерних та композиційних матеріалів». Мета роботи - обґрунтування економічної доцільності і визначення ефективності рішень, що приймаються в технологічній частині випускної роботи бакалавра.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з виконання техніко-економічного обґрунтування дипломних проектів за освітньо-кваліфікаційним рівнем "магістр" за напрямом підготовки 161 спец. "Хімічні технології та інженерія"
    (Технологічний Центр, 2019) Верютіна, Вікторія Юріївна
    Дані методичні вказівки призначені для економічного обґрунтування технічних рішень по виробництву синтетичних і природних полімерів та еластомерів, переробки полімерних та композиційних матеріалів, лакофарбових матеріалів та полімерних покрить прийнятих у дипломних проектах студентів спецільності «Хімічні технології та інженерія» денної і заочної форми навчання.