Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
28 результатів
Результати пошуку
Документ The difference between economic development and sustainable development(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Savchenko, Olga; Poberezhnyi, Roman; Veriutina, ViktoriiaThe article shows approaches to studying the understanding of the differences between economic development and sustainable development to enhance innovation activity and targeted development of Ukraine's innovative potential based on European experience. The publication is devoted to the peculiarities of forming sustainable development in accordance with the needs of small and medium-sized businesses. Traditionally, economic development was determined by basic indicators; a need arose to study sustainable development, both at the level of national economies and individual enterprises. There was a need for practical solutions. The article presents a comparative analysis of various definitions and approaches to their formation. It is emphasized that fundamental research can only be carried out with the support of the state and industry, which also contributes to the development of this area. It explores and demonstrates how global cooperation can contribute to a better understanding and use of the fundamental principles of sustainable development. It is sustainable development that allows us to shape ecosystems. The need to provide appropriate conditions for the development of entrepreneurial activity is emphasized. The effectiveness of management decision making is discussed and the need to use a proactive approach is determined. In modern conditions, issues of “green sustainable development” are being considered.Документ Creating an organizational and economic mechanism for energy enterprises(Trakia University of Stara Zagora, Bulgaria, 2020) Savchenko, Olga; Ugur, Turan; Veriutina, ViktoriiaThe subject of the study is to develop an integrated sustainable development mechanism for small and medium enterprises (SMEs) operating or will be operating in the energy sector in Ukraine and to offer these companies an alternative perspective in line with UNDP's goals. The focus of the paper is to provide a more advanced structure for SMEs and create a perspective for them to make the right decisions. Along with all targets, it aims to draw attention to Ukraine's energy security, efficiency problems, and some structural deficiencies and to further develop the energy sector with innovative solutions and examples from Europe. The main purpose of the organizing process is to combine the elements necessary for organizational success effectively and efficiently. While organizing function is carried out effectively, the staff will understand the roles and functions expected from him and understand the purpose of the organization. In this study, the authors developed a perspective on SMEs aiming to develop in the energy sector. As a result of the researches, it is emphasized how important Energy 4.0 is in terms of development, to give examples from the world experience and to show the direction of energy trends in order to point out the problems that draw attention.Документ Стимулювання стартапів на засадах краудфандингу(Державний біотехнологічний університет, 2024) Дьякова, Наталія Миколаївна; Верютіна, Вікторія Юріївна; Перерва, Петро ГригоровичУ доповіді визначено, що науково-технічний розвиток, створення та використання інновацій та інтелектуальних технологій на основі стартапів стає неодмінною умовою формування передумов для сталого виробничого, інтелектуального, науково-технічного та соціально-економічного розвитку як держави в цілому, так і кожного підприємства.Документ Методичні вказівки щодо виконання розрахункового завдання з дисципліни "Економіка підприємства"(2024) Верютіна, Вікторія ЮріївнаДані методичні указівки визначають порядок виконання розрахункового завдання, сутність якого складається в економічному обґрунтуванні проєктування цеху по виробництву означеної продукції. Розрахункове завдання включає виконання наступних економічних розрахунків: – визначення річної виробничої програми (плану виробництва) проєктованого цеху; – розрахунок поточних витрат (собівартості) на виробництво 1 т продукції і річного випуску (виробничої програми); – визначення інвестиційних (капітальних) витрат, необхідних для здійснення проєктованого виробництва; – розрахунок показників ефективності виробництва і доцільності використання капітальних вкладень. Перераховані розрахунки являють собою окремі блоки, що включають цілий ряд проміжних розрахунків, що здійснюються по формулах, приведених у відповідних розділах. Вихідні дані для розрахунків приведені в додатку А. Виконання завдання здійснюється по варіантах, номер якого відповідає номеру студента в журналі успішності або за узгодженням з керівником роботи. Дані, що є загальними для усіх варіантів, приводяться в тексті методичних указівок після відповідної розрахункової формули або таблиці.Документ Методичні вказівки для проведення практичних (семінарських) занять з навчальної дисципліни "Економіка підприємства"(2024) Верютіна, Вікторія Юріївна; Дьякова, Наталія МиколаївнаЕкономіка підприємства як навчальний курс є системою знань про закони, закономірності і правила взаємовідносин підприємства з іншими суб’єктами ринку, використання на підприємстві різних форм господарювання певних, суворо обмежених ресурсів для випуску корисної продукції (робіт і послуг) і розподілу її серед споживача. Наука економіка підприємства вивчає середовище господарювання підприємств, основи управління підприємством, поведінку підприємства на ринку, ресурсне забезпечення підприємства, визначає напрями підвищення якості продукції, шляхи впливу на результативність виробництва. Формулює направленість інновацій та їх економічну оцінку, а також ефективність реалізації нових інвестиційних проєктів, впровадження нової техніки і обладнання, маючи за мету – критерій максимізації доходу. Вказана наука, розкриває сутність прибутку як економічної категорії, методику його визначення на різних стадіях формування, а також процес розподілу доходу підприємства, дає можливість оцінити конкурентоспроможність підприємства в сучасних умовах. Навчальним планом передбачається самостійна робота студентів, тематика якої направлена на вивчення законодавчих та інструктивних матеріалів, роботу з навчальними посібниками, з матеріалами періодичних видань, розрахунок задач і виконання тестів різного рівня складності. Метою викладання навчальної дисципліни є формування у студентів здібностей самостійно мислити приймати управлінські рішення, виконувати комплексні економічні розрахунки для ефективного здійснення господарської діяльності на рівні підприємства з урахуванням чинників дії зовнішнього та внутрішнього середовища. Практикум створений з метою поєднання самостійної роботи здобувача з роботою на лекціях та практичних заняттях. У практикумі представлено завдання, питання для самоперевірки, список рекомендованої літератури. З метою засвоєння теоретичних знань з кожної теми передбачені практичні завдання. Це забезпечує самостійність навчання, сприяє глибокому і всебічному вивченню навчальної дисципліни «Економіка підприємства», дає можливість навчитися швидко й правильно орієнтуватися у вихідній інформації та вирішувати важливі питання. Практикум буде корисним для аудиторної та самостійної роботи для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти хімічних спеціальностей денної та заочної форми.Документ Щодо подальшого розвитку університетів та ролі освіти у підприємництві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Савченко, Ольга Ігорівна; Побережний, Роман Олегович; Верютіна, Вікторія ЮріївнаУ статті продемонстровано підходи до розвитку підприємницьких якостей для активізації інноваційної діяльності та цілеспрямованого розвитку інноваційного потенціалу України на основі європейського досвіду. Публікація присвячена особливостям формування підприємницьких, дослідницьких та комунікативних навичок у студентської спільноти відповідно до потреб малого та середнього бізнесу. Класично було так, що університети створювали базові знання, а підприємства та науково-дослідні інститути переводили прикладні "ноу-хау" у практичні рішення. У статті представлено порівняльний аналіз міжнародних освітніх програм. Показано приклади успішних результатів проєктів ERASMUS+. Наголошується, що фундаментальні дослідження можуть проводитися лише за підтримки держави та промисловості, яка також робить свій внесок. 3GU не є комерційним підприємством, у якого головна мета – це максимізація прибутку. Це не технологічне підприємство з освітньою програмою, а створення надійної освітньої екосистеми. Підкреслюється необхідність забезпечення відповідних умов для розвитку підприємницької освіти, що поширюється на різні дисципліни та пронизує різні сфери університетських програм. Вивчається та демонструється, як глобальна співпраця може сприяти підприємницькій освіті, описується досвід як викладачів, науковців так і лідерів думок. Обговорюється ефективність прийняття управлінських рішень та визначається необхідність використання проактивного підходу. За таких умов місія університету залишається незмінною та спрямована на створення нових знань, робить освіту частиною процесу створення таких знань, що відповідає сьогоднішньому контексту.Документ Методичні вказівки до виконання техніко-економічного обґрунтування дипломних проєктів за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр з екології за напрямом підготовки "Інженерна екологія" зі спеціальності 101 "Екологія" денної і заочної форм навчання(2023) Верютіна, Вікторія ЮріївнаВирішення еколого-економічних проблем регулювання природокористування ґрунтується, насамперед, на правових аспектах охорони і раціонального використання природних ресурсів, впровадженні дієвих економічних і фінансово-економічних механізмів регулювання природокористування використання міжнародного досвіду в галузі охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів. В цих умовах зростає роль та значення техніко–економічного обґрунтування майбутніми спеціалістами в галузі екології та раціонального природокористування. Подані методичні вказівки рекомендуються для техніко-економічного обґрунтування дипломних проектів за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр з екології за напрямом підготовки «Інженерна екологія» зі спеціальності 101«Екологія».Документ Методичні вказівки до практичних занять з дисциплін "Організація виробництва, менеджмент та управління стартап проєктами", "Організація, менеджмент виробництва та управління стартап проєктами"(2023) Верютіна, Вікторія ЮріївнаМетодичні рекомендації покликані допомогти студентам організувати вивчення дисциплін ««Організація виробництва, менеджмент та управління стартап проєктами», «Організація, менеджмент виробництва та управління стартап проєктами»» завдяки інформації щодо змісту модулів та планів практичних занять, завдань для самостійного вивчення за видами робіт з метою поточного оцінювання знань, наданому переліку рекомендованої літератури.Документ Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з дисципліни "Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами"(2023) Попов, Микола Олексійович; Верютіна, Вікторія Юріївна; Дьякова, Наталія МиколаївнаМетодичні рекомендації до виконання індивідуального завдання у формі розрахункової роботи. Оцінка ефективності проєктних рішень здійснюється з використанням елементів бізнес-плану, значення якого в реальному житті все більше набуває актуальності. За допомогою бізнес-плану визначаються ціль, поставлена в проєкті, необхідні засоби та кошти для її досягнення в певній часовій перспективі, проводиться оцінка конкурентоспроможності продукції та її ринкові можливості; обґрунтовуються необхідні інвестиційні витрати на реалізацію проєкту, їх джерела та ефективність використання. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Інноваційне підприємство та управління стартап проєктами» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальностей 162 «Біотехнологія та біоінженерія», 181 «Харчові технології» денної і заочної форм навчання сприятиме засвоєнню студентами знань та набуттю практичних навичок з управління стартап-проєктами, оволодіння методами і інструментарієм їх планування, організування, реалізації та розвитку.Документ Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання дисциплін "Організація виробництва, менеджмент та управління стартап проєктами", "Організація, менеджмент виробництва та управління стартап проєктами"(2023) Попов, Микола Олексійович; Верютіна, Вікторія Юріївна; Дьякова, Наталія МиколаївнаМетодичні рекомендації до виконання індивідуального завдання у формі розрахункової роботи, представлено теоретико - методичні підходи і здатність знаходити можливості сприйняття бізнес-ідеї стартапу та мінімального життєздатного продукту (MVP) ринком, розробляти стартап - проєкт, реалізовувати його на основі бізнес-плану в реальних ринкових умовах, залучати ресурси, інвестиції, забезпечувати партнерську співпрацю у процесі реалізації стартап-проєкту. Навчально-методичний комплекс з дисциплін «Організація виробництва, менеджмент та управління стартап проєктами», «Організація, менеджмент виробництва та управління стартап проєктами» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» сприятиме засвоєнню студентами знань та набуттю практичних навичок з управління стартап-проєктами, оволодіння методами і інструментарієм їх планування, організування, реалізації та розвитку.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »