Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Імерсивні технології та їх роль у викладанні східних мов (на матеріалі японської мови)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Сороко, Наталія; Гаєвська, Олена
    Стаття присвячена проблемі використання імерсивних технологій для підготовки бакалаврів східних мов. Розглянуто особливості застосування засобів віртуальної і доповненої реальностей для вивчення студентами східних мов. Запропоновано основні класифікації засобів доповненої та віртуальної реальностей для розуміння принципів та особливостей використання їх у навчальному процесі, зокрема для вивчення японської мови. Проаналізовано дослідження науковців та їхні основні результати, що стосуються підбору та застосування імерсивних технологій при навчанні студентів філологічних факультетів закладів вищої освіти східним мовам. Визначено та обґрунтувано переваги використання імерсивних технологій для підготовки майбутніх філологів східних мов, зокрема майбутніх фахівців зі знанням японської мови.
  • Ескіз
    Документ
    Модель розвитку вчителя-лідера у STEAM - орієнтованому освітньому середовищі закладу загальної освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Сороко, Наталія
    Проаналізовано феномен лідерства вчителя у STEAM-орієнтованому освітньому середовищі закладу загальної освіти та створенню моделі розвитку вчителялідера у STEAM-орієнтованому освітньому середовищі. Обґрунтовано та спроєктовано модель розвитку вчителя-лідера у STEAM-орієнтованому освітньому середовищі закладу загальної освіти. Зроблені висновки, що для успішного впровадження STEAMосвіти у ЗЗО важливим вбачається розвиток вчителя-лідера, ролі якого передбачають не тільки участь учителя як керівника у класі, школі, педагогічній раді, а й виконання функцій фасилітатора для учнів і вчителів, вчителя-новатора для забезпечення впровадження у школі нових педагогічних підходів, ІКТ, стратегій та ін., учня, який опановує нові знання, технології, підходи та впроваджує їх у свою педагогічну діяльність, консультує та навчає своїх колег.