Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Роль маркетингових стратегій у розвитку підприємств: аналіз основних підходів і їх вплив на конкурентоспроможність(ФОП Лібуркіна Л. М., 2024) Райко, Діана Валеріївна; Масалаб, Олександр ВасильовичПроаналізовано роль маркетингових стратегій у розвитку підприємств та їх вплив на конкурентоспроможність. Здійснено огляд основних підходів до маркетингу, таких як стратегії продукту, ціни, розповсюдження та просування, і їх застосування у сучасному бізнес-середовищі. Зроблено акцент на важливості правильного вибору та ефективного впровадження маркетингових стратегій для забезпечення конкурентної переваги підприємству. Результати дослідження демонструють, що успішні стратегії маркетингу сприяють залученню та утриманню клієнтів, підвищенню обсягів продажів та підвищенню прибутковості. Висловлено рекомендації щодо оптимізації маркетингових зусиль підприємств з метою досягнення стабільного й успішного розвитку.Публікація Маркетинг відносин. Практикум(ТОВ "Триторія", 2024) Райко, Діана ВалеріївнаПрактикум містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни «Маркетинг відносин». Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, план семінарського заняття, основні питання для обговорення, практичні завдання, завдання для перевірки знань і контрольні запитання. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання.Публікація Маркетинг відносин(ТОВ "Триторія", 2024) Райко, Діана ВалеріївнаПідручник присвячено обґрунтуванню й подальшому розвитку теоретичних, методичних положень і методичного забезпечення формування маркетингових відносин, стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислових підприємств з урахуванням впливу на їх розвиток зовнішнього та внутрішнього середовища, а також взаємозв’язку стратегічного менеджменту і стратегічного маркетингу. Обґрунтовано та запропоновано: концепцію маркетингових відносин та стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, стрижнем якої є розвиток маркетингових відносин на прикладі системи «споживач – підприємство – партнер»; підхід до формування маркетингових стратегій підприємства щодо маркетингових відносин, підґрунтям якого є три складові: конкурентоспроможність підприємства, бізнесова привабливість його партнерів щодо співпраці з ним та готовність споживачів до споживання продукції. Дістав подальшого розвитку комплекс методичного забезпечення формування маркетингових стратегій підприємства з урахуванням маркетингу відносин щодо конкурентоспроможності підприємства, бізнесової привабливості партнерів, готовності споживачів. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання.Публікація Інноваційні підходи до маркетингу в умовах воєнного стану(Видавництво Ліра-К, 2024) Райко, Діана Валеріївна; Алексєєв, ОлександрПублікація Ефективність використання інтерактивних інструментів комунікації та CRM-систем в цифровому маркетинговому середовищі(Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Кролівець, Ігор ВалерійовичСтаття розглядає тему ефективності використання інтерактивних інструментів комунікації та CRM-систем в сучасному цифровому маркетинговому середовищі. В основі розгляду лежить аналіз сучасних тенденцій цифрового маркетингу та визначення ролі різноманітних інтерактивних інструментів у взаємодії з аудиторією. Стаття вивчає вплив різних інтерактивних засобів, таких як соціальні медіа, вебінари, онлайн-опитування, месенджери, на створення ефективної комунікації та залучення цільової аудиторії. Окрема увага приділяється використанню CRM-систем для збору та обробки даних про клієнтів, що дозволяє персоналізувати маркетингові стратегії та підвищувати рівень задоволеності клієнтів. Докладно аналізуються позитивні аспекти та виклики, пов'язані із використанням цих інструментів, які можуть виникнути в контексті цифрового маркетингу. Вони також надають конкретні практичні рекомендації та стратегії для оптимізації використання інтерактивних інструментів та CRM-систем з метою досягнення максимальної ефективності. Завдяки науковому підходу та практичній орієнтації, дослідження цієї статті може бути корисним для маркетологів, менеджерів з розвитку бізнесу, а також для фахівців, які відповідають за стратегії бренду, прагнучи покращити свої цифрові маркетингові підходи та зміцнити відносини з клієнтами за допомогою інтерактивних інструментів та CRM-систем.Публікація Формування унікальних переваг для просування промислових продуктів на ринок(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Дрепін, Іван Миколайович ; Райко, Діана ВалеріївнаПублікація Development of strategic management of marketing activity of an industrial enterprise(Національний університет "Львівська політехніка", 2014) Raiko, D. V.The present article scientifically proves and suggests the concept of strategic management of development of marketing activity of an enterprise the core of which underlies the development of the "consumer–enterprise–partner" system as well as a methodological approach to formation of marketing strategies of an enterprise based on a competitive capacity of an enterprise, business attraction of its partners as to cooperation and willingness of consumers to consume its products. A system of methods has been provided to form marketing strategies of an enterprise based on the competitive capacity of an enterprise, business attraction of partners, and willingness of consumers. The relevance of creating a marketing department at large machine building enterprises has been proved appropriate; a methodological approach has been proposed to evaluate the efficiency of its activity as a whole and its divisions and managers. The methodological support of information interaction of an industrial enterprise in the process of marketing activity has been theoretically justified and proposed; the strategies of marketing activity have been improved; the methodical recommendations have been developed to form a budget of information interaction of an enterprise with partners and consumers.