Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
16 результатів
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни "Маркетинг відносин"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана ВалеріївнаМетодичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни «Маркетинг відносин». Навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до виконання індивідуального розрахункового завдання з дисципліни: необхідні пояснення до завдання; практичні завдання щодо розробки та апробація методичних положень щодо моделювання бюджету інформаційної взаємодії між підприємствами, партнерами, споживачами у складі системи «споживач–підприємство–партнер», яка є стрижнєм інформаційної взаємодії на прикладі підприємства – бази практики. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання.Публікація Методичні вказівки щодо педагогічної практики(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана ВалеріївнаМетодичні вказівки щодо проведення педагогічної практики здобувачів третього рівня вищої освіти за ОНП « Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». Включає методичні поради до мети, цілей та завдань. Місця проходження практики, виконання індивідуальних тем, контроль та критерії оцінювання. Призначено для здобувачів третього рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» очної форми навчання.Публікація Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни "Поведінка споживачів"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана ВалеріївнаМетодичні вказівки щодо виконання індивідуальних розрахункових завдань з дисципліни «Поведінка споживачів». Навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до виконання індивідуального розрахункового завдання з дисципліни: необхідні пояснення до завдання; практичні завдання щодо розробки та апробація методичних положень щодо привабливості споживання обраної групи товарів підприємства – бази практики. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання.Публікація Методичні рекомендації з організації і проведення виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаМетодичні рекомендації з організації і проведення виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "«Маркетинг". Виробнича практика є важливою складовою навчального процесу, проводиться на прикінці навчання з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для складання звітів і формування рекомендацій. Призначено для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання.Публікація Методичні вказівки щодо педагогічної практики здобувачів третього (доктора філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2022 року навчання)(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна1.1. Робоча програма педагогічної практики докторів філософії складена відповідно до Положення про підготовку здобувачів третього рівня вищої освіти в аспірантурі Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", Положення про педагогічну практику аспірантів та освітньо-наукової програми спеціальності 075 "Маркетинг". 1.2. Педагогічна практика (далі практика) є складовою частиною професійної підготовки до науково-педагогічної діяльності докторів філософії у вищій школі. Практика включає придбання практичних навиків і досвіду викладання дисциплін кафедри: організацію начального процесу здобувачів, методичного забезпечення дисципліни, одержання досвіду професійної підготовки до науково - педагогічної діяльності викладача. 1.3. Мета практики – оволодіння аспірантами основами організації педагогічної та методичної діяльності у вищій школі.Публікація Методичні вказівки щодо педагогічної практики здобувачів третього (доктора філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2021 року навчання)(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна1.1. Робоча програма педагогічної практики докторів філософії складена відповідно до Положення про підготовку здобувачів третього рівня вищої освіти в аспірантурі Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", Положення про педагогічну практику аспірантів та освітньо-наукової програми спеціальності 075 "Маркетинг". 1.2. Педагогічна практика (далі практика) є складовою частиною професійної підготовки до науково-педагогічної діяльності докторів філософії у вищій школі. Практика включає придбання практичних навиків і досвіду викладання дисциплін кафедри: організацію начального процесу здобувачів, методичного забезпечення дисципліни, одержання досвіду професійної підготовки до науково - педагогічної діяльності викладача. 1.3. Мета практики – оволодіння аспірантами основами організації педагогічної та методичної діяльності у вищій школі.Публікація Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософіі) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2022 р.)(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана ВалеріївнаМетодичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг". Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для написання дисертаційної роботи та підготовки бази до професійної діяльності.Публікація Методичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософіі) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" (2021 р.)(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана ВалеріївнаМетодичні рекомендації з організації і проведення наукової (або виробничої) практики здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг". Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок щодо збору матеріалів для написання дисертаційної роботи та підготовки бази до професійної діяльності.Публікація Методичні рекомендації з організації і проведення навчально-виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаМетодичні рекомендації з організації і проведення навчально-виробничої практики здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг". Практика, будучи складовою навчального процесу, проводиться з метою забезпечення практичного використання компетентностей, отриманих здобувачем за весь попередній період навчання, а також формування професійних навичок. Призначено для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання.Публікація Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних завдань з дисципліни "Поведінка споживачів"(2023) Райко, Діана ВалеріївнаМетодичні вказівки та індивідуальні домашні завдання з дисципліни «Поведінка споживачів». Навчально-методичного забезпечення включає ме-тодичні поради до виконання індивідуальних завдань ( рефератів та розраху-нкового завдання) з дисципліни: необхідні пояснення до завдання; практичні завдання щодо розробки та апробація методичних положень щодо привабли-вості споживання обраної групи товарів підприємства – бази практики. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» всіх форм навчання.