Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
20 результатів
Результати пошуку
Документ Екстрене дистанційне навчання в Україні(КП "Міська друкарня", 2020) Кухаренко, Володимир Миколайович; Бондаренко, Володимир ВасильовичУ колективній монографії викладено теоретико-методологічні погляди на нагальну для всієї системи освіти України проблему реалізації навчального процесу в умовах карантину, викликаного пандемією COVID-19. Навчальні заклади України всіх рівнів змушені були за короткий термін перейти на дистанційний навчальний процес, до якого не всі виявилися готовими. При розгляді прикладів реалізації навчального процесу з’ясувалося, що процес планування освіти та її практична реалізація в умовах кризи вимагають не лише творчого підходу, але й прийняття серйозних організаційних заходів і не лише на рівні самих навчальних закладів. Науково-методичний і науково-практичний аналіз ситуації, запропонований науково-педагогічною спільнотою охоплює широке коло питань, проблем і пропозицій, які ґрунтуються на власному педагогічному досвіді. Видання призначене для науково-педагогічних працівників, викладачів-практиків, аспірантів, магістрів й усіх тих, кому не байдужі питання сучасної освітньої системи України.Документ Педагогічна підготовка навчального інженера(2019) Кухаренко, Володимир МиколайовичВолодіння цифровими технологіями визначає інформаційну та фахову компетентність викладача. Перші компетентності допомагають йому організувати сучасний навчальний процес, інші - забезпечують доступ до новітньої фахової інформації. Дослідження показують, що тільки зараз починають формуватися серйозні комплексні стратегії використання цифрових технологій, а викладач стає лідером майбутньої освіти. Цифрові технології ускладнюються і постає нагальна потреба у нових фахівцях – навчальних інженерах, які мають забезпечити нові стратегії в освіті. В роботі розглядається комплекс відкритих дистанційних курсів для підготовки викладачів до використання нових навчальних технологій. У курсах використовуються результати щорічних опитувань педагогічної спільноти світу з визначення популярних педагогічних інструментів. Вони формують у викладачів майстерність персональних знань. Це сприяє розвитку персонального навчального середовища та персональної навчальної мережі викладача. Система підготовки навчального інженера повинна складатися з програмної інженерії та запропонованого педагогічного блоку. В останній блок входять розділи формування майстерності персональних знань, проектування дистанційного курсу, розробка структури, організації дистанційного та змішаного навчання, експертизи дистанційного курсу. Всі розділи педагогічного блоку пройшли апробацію у відкритих дистанційних курсах Проблемної лабораторії дистанційного навчання НТУ "ХПІ". Протягом 2013-2018 рр. відкриті дистанційні курси вивчали понад 2600 викладачів України, успішно завершили навчання 370. Наступним кроком має бути об’єднання зусиль з ІТ-фахівцями, визначення компетентностей навчального інженера та підготовка освітньої програми підготовки фахівця майбутнього.Документ Open distance learning for teachers(2019) Kukharenko, V. M.; Oleinik, T.The purpose of the work is to demonstrate the results of the study on the role of open education for the system of professional development (advanced training) of distance and blended learning teachers. Research Laboratory of Distance Learning (RLDL) NTU "KhPI" offers teachers of educational institutions distance courses "Introduction into distance learning", "Distance education for managers", "Technology of design distance course", "Tutor’s Practicum ", "Blended learning", "Distance Course Expertise", "Content Curator". Teachers from universities, institutes of postgraduate pedagogical education and teachers of schools of Ukraine took part in the open distance courses since 2014, more than 2,400 students have been enrolled in courses. There is presents research results concerning quality teaching and learning based on the educational technology portfolio at the KhNPU. More than 10 years of development formative assessment kit in the context of the integration of digital resources into teaching and later open educational resources into blended learning. It’s no doubt, experience shows that at the initial stage of study a majority of students are interested preferably in the technical side of digital activity in the study. Experience showed they need time for the ready to consciously use the wide possibilities of a portfolio for the development of their independent evaluation, learning reflection, critical thinking, active research position and professional identity of the teacher. In this way, we have convinced the enhancement of the educational environment aimed at taking means of the digital portfolio should be recognized among the important conditions of the quality education improvement.Документ The models of distance forms of learning in National academy of statistics, accounting and audit(2017) Deryhlazov, L. V.; Kukharenko, V. M.; Perkhun, L. P.; Tovmachenko, N. M.Finding solutions to the problems faced by the Ukrainian education system require an adequate organizing structure for education system, enabling transition to the principle of a "life-long education". The best option for this is the distance learning systems (DLS), which are considered by leading Ukrainian universities as high-performance information technologies in modern education, envisaged by the National Informatization Program, with the goals of reforming higher education in Ukraine in the context of joining the European educational space.The article analyzes and summarizes the experience of implementing DLS "Prometheus" and Moodle and the main directions of distance learning development at the National Academy of Statistics, Accounting and Auditing (NASAA). The emphasis is on the need to improve the skills of teachers with the use of open distance courses and the gradual preparation of the student for a learning process in the new conditions. The structure of distance courses for different forms of education (full-time, part-time, mixed) has been developed. The analysis models of forms of learning (Face to face, the driver complementary, rotation model; flex model, etc.) is presented. Dynamic version of the implementation of mixed learning models of NASAA using DLS "Prometheus" and Moodle is presented. The conclusion is that the experience of NASAA shows that the mixed form of distance learning based on Moodle platform is most adequate to the requirements of Ukraine's development within the framework of European education.Документ Open online course for prepare world teachers(2016) Daradkeh, Y. I.; Kukharenko, V. M.The purpose is to display that the use of a system approach in a working up the development of distance learning systems, open online courses, blended (hybrid) training teachers who have the content curator experience and secures an achievement of a high-quality education. The analysis results show that distance education technologies leave you to create and use a variety of methods and technological devices of training that meet the requirements of the customer training, promote student motivation and training of teachers, as well as personalizing the learning process. It is important that the strategy of various distance learning technologies have been supported by educational purposes and based on effective organizational support model.Документ Коннективістський дистанційний курс "Змішане навчання"(2016) Кухаренко, Володимир МиколайовичВ даний час велика увага приділяється розвитку змішаного навчання – поєднанню традиційного та дистанційного (30-70%) навчання. Таке навчання іноді називають гібридним і відносять до руйнівних технологій. Мета роботи – проаналізувати матеріали з мережі за тримісячний термін та отримати напрями розвитку теорії та практики змішаного навчання з використанням коннективістських підходів і методів формування персональної навчальної мережі. Предмет дослідження - змішане навчання, об'єкт дослідження – процес формування персональної навчальної мережі. Результати аналізу показують, що на даному етапі викладачі не вважають діяльність з формування персональної навчальної мережі практичною діяльністю. Це пояснюється тим, що такий процес має неявний характер.Документ Підготовка кураторів змісту(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2015) Кухаренко, Володимир Миколайович; Рибалко, Олена ВолодимирівнаДокумент Особливості електронного університету(2017) Кухаренко, Володимир МиколайовичВ роботі розглянуто сучасний стан розвитку мережевого суспільства, визначено цілі та принципи. Показано, що у такому суспільстві велику роль буде відігравати відкрита освіта, яка передбачає відкритий вхід, безкоштовну відкритість, відкриті освітні ресурсита відкриту освітню практику, та мережеве суспільство, яке будує університет. На базі аналізу надано особливості електронного університету та визначені умови його створення. Надані типи дистанційних курсів для різних етапів підготовки фахівця та роль хМООС і сМООС. Розглянута гнучка система організації навчального процесу для різних рівнів тих, хто навчаєтьсяз використанням змішаного навчання, мікро-навчання, показано важливість персональної навчальної мережі та портфоліо студента. На базі роботи проблемної лабораторії дистанційного навчання НТУ "ХПІ" показано, що досвіду у використанні базових технологій достатньо для розбудови електронного університету, але велику увагу необхідно приділяти кадровому забезпеченню.Документ Змішане (гібридне) навчання та професійне навчання(ТОВ "СІК-ГРУП УКРАЇНА", 2017) Кухаренко, Володимир МиколайовичДокумент Методика комплексного оцінювання якості тестів. Частина 1(Державна служба статистики України, 2018) Кухаренко, Володимир Миколайович; Перхун, Л. П.; Товмаченко, Н. М.Розпочато виклад методики комплексного оцінювання якості тестів, що поєднує класичну теорію, методи Data Mining та Item Response Theory. Проведено факторний та кореляційно-регресійний аналіз. Використано показники описової статистики, точково-бісеріальний коефіцієнт кореляції, коефіцієнт кореляції Пірсона для бінарних змінних. Показана відмінність у тлумаченні результатів розрахунків для нормативно орієнтованих і критеріально орієнтованих тестів.