Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ It outsourcing as a guarantee of success for doing modern business(Sergeieva&Co, 2020) Nazarenko, S.; Maistro, R. G.Commonly used definitions of the IT-outsourcing statement that were given by the leading scientists in this field have been analyzed and improved the basic concept with our own vision of the statement. The works of the scientists who studied IT outsourcing as an economic factor have been investigated in, and the areas that can involve outsourcing to spread their product in the E-commerce sector and diversify their own risks by partially / fully transferring certain obligations to the outsourcer are studied.Документ Оцінка ефективності аутсорсингу інформаційних технологій(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2020) Назаренко, Станіслав МиколайовичДокумент Формування маркетингових принципів ІТ-аутсорсингу(University of Economics and Humanities Bielsko-Biala, 2021) Назаренко, Станіслав МиколайовичДокумент Особливості формування маркетингової стратегії просування аутсорсингу інформаційних технологій(University of Economics and Humanities Bielsko-Biala, 2020) Назаренко, Станіслав МиколайовичДокумент Розвиток ринку інформаційних технологій в Україні(Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2019) Назаренко, Станіслав МиколайовичДокумент Вплив аутсорсингу інформаційних технологій на ефективність діяльності підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Назаренко, Станіслав МиколайовичВ сучасних умовах конкурентного середовища економіки актуальним є удосконалення діяльності підприємств за допомогою впровадження аутсорсингу інформаційних технологій. Впровадження новітніх розробок і програм в управлінській та виробничій діяльності підприємств є запорукою їх успіху на ринку, оскільки це сприяє раціональному використанню ресурсів, покращенню якісних процесів на підприємствах. Досліджено основні процеси та тенденції функціонування українського ІТ-ринку. Встановлено, що сектор ІT-аутсорсингу залишатиметься основним чинником позитивних змін у найближчій перспективі та дозволить нарощувати обсяги надання послуг як для внутрішніх потреб, так і для високотехнологічного експорту. Визначено найбільш розвинені сектори використання ІТ аутсорсингу. Виявлено основні проблеми функціонування ІТ-сектору, в тому числі аутсорсингу інформаційних технологій та встановлено перспективні напрямки зростання ринку ІТ Визначено прямі та супутні результати використання аутсорсингу інформаційних технологій для підприємств. Обгрунтовано необхідність державної підтримки розвитку аутсорсингу інформаційних технологій та запровадження використання ІТ-технологій в діяльності органів державної владиДокумент The formation of economic and marketing prospects for the development of the market of information services(Технологічний центр, 2021) Pererva, P. G.; Nazarenko, Stanislav; Maistro, Ruslana; Danko, Taras; Doronina, Maya; Sokolova, LiudmylaThis paper examines the current state and prospects of the European IT services market. A detailed analysis of economic indicators of the IT market in Europe. The marketing characteristics of the external market of IT services, in the formation of which the leading role belongs to export deliveries, are considered. It is established that the capacity of the international segment of the IT services market in most European countries is growing by an average of 20% annually, and the share of IT exports in the total structure of exports exceeds 8%. The forecast of changes in the domestic market of IT technologies in the post-Soviet countries is analyzed. According to the results, it was concluded that in the future the capacity of the domestic market of IT services may increase in 2024, in particular in Ukraine, to exceed $ 2 billion. The results of the study of the level of prices for IT services in the post-Soviet countries show that they mostly correspond to the prices for similar services in different groups of European countries (with different financial capabilities).Документ Економічне обґрунтування доцільності проведення ІТ-аутсорсингу та вибору аутсорсера(Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського", 2021) Перерва, Петро Григорович; Назаренко, Станіслав МиколайовичВ статті доведено, що для промислових підприємств існують два різноспрямовані шляхи для організації діяльності в сфері інформаційних технологій. Перший - передача окремих ланок ІТ-послуг професіоналів – аутсорсинг. Другий – організація власної ІТ-діяльності і її контроль – інсорсинг. Головним принципом ІТ-аутсорсингу є виконання підприємством-аутсорсі тільки тих функцій (робіт, послуг), які воно може виконувати краще за інших, а передати відібраному аутсорсеру (зовнішньому виконавцю) те, що він робить краще за інших. Дослідження практики застосування ІТ-аутсорсингу показує, що в даний час в більшості випадків використовуються два різновиди ІТ-аутсорсингу: ринковий і організаційний. Концепція ринкового ІТ-аутсорсингу заснована на принципах пошуку і використання (найму) на ринку ІТ-послуг підприємства, створеного без участі підприємства-аутсорсі, яке бажає реорганізувати свою діяльність в сфері інформаційних технологій. Концепція організаційного ІТ-аутсорсингу передбачає виведення тієї чи іншої діяльності промислового підприємства в сфері інформаційних технологій в окреме підприємство. Головним перевага такого рішення є те, що творець (засновник) такого підприємства зберігає за собою основні організаційні та управлінські функції. Тому він має можливість контролювати рівень якості використовуваної продукції (послуг), а також контролювати використання власних ресурсів. Крім того, важливим елементом також є відсутність можливостей (ризику) витоку конфіденційної інформації до своїх конкурентів. Результати проведених досліджень дозволяють сформувати перелік найбільш важливих факторів, які мають ключове значення при обгрунтуванні вибору постачальника ІТ-послуг. Методичні рекомендації щодо вибору постачальника ІТ-послуг – аутсорсера з використанням викладених результатів дослідження включають в себе наступні етапи. Етап 1. Визначаються потенційні ІТ-аутсорсери, виробничо-комерційні результати діяльності яких в основному задовольняють потреби даного підприємства. Етап 2. Складється факторно-аутсорсингова матриця з використанням визначених ступенів вагомості кожного з ключових факторів впливу на обґрунтування вибору постачальника ІТ-послуг. Побудова такого роду матриці ґрунтується на оцінюванні конкретним промисловим підприємством, яке має потребу в отриманні ІТ-послуг, кожного з ключових факторів впливу на обґрунтування вибору постачальника ІТ-послуг. Етап 3. Оцінювання відповідності кожного фактору по кожному кандидату в ІТ-аутсорсери проводиться з використанням вагомості факторів обґрунтування вибору постачальника ІТ-послуг. Етап 4. На основі проведних розрахунків проводиться ранжування потенційних аутсорсерів – інсорсинг.