Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Імпульсний аксіальний індуктивний прискорювач плазмового кільця в повітряному середовищі атмосферного тиску(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2022) Сокол, Євген Іванович; Коритченко, Костянтин Володимирович; Болюх, Володимир Федорович; Буряковський, Сергій Геннадійович; Резинкін, Олег Лук'яновичВинахід належить до плазмової техніки і до плазмових технологій, а більш конкретно стосується плазмових прискорювачів. Імпульсний аксіальний індуктивний прискорювач плазмового кільця в повітряному середовищі атмосферного тиску складається з коаксіально розташованих циліндричної напрямної труби, зовнішнього циліндричного магніту і системи термічної іонізації речовини до плазмового стану. Один з відкритих торців циліндричної напрямної труби знаходиться в повітряному середовищі, а на іншому її торці розташована система формування газового потоку. Усередині напрямної труби коаксіально розташовано внутрішній циліндричний магніт, який утворює з зовнішнім циліндричним магнітом магнітну систему, яка формує поперечну відносно осі напрямної труби компоненту індукції магнітного поля. Система термічної іонізації речовини складається з розташованого в зазорі між напрямною трубою і внутрішнім циліндричним магнітом електропровідного кільця, що переходить в плазмовий стан в результаті електричного вибуху. Система формування газового потоку складається з газодетонаційної труби, що закрита з одного з торців, і системи подачі газодетонаційного газу. Електропровідне кільце виконано у вигляді дроту, що складається з двох однакових частин, кінці яких з'єднані між собою і підключені за допомогою комутатора до високовольтного імпульсного накопичувача енергії, або у вигляді фольги у формі плоского диска, що обмежує вихід газодетонаційного газу з напрямної труби. Циліндричні електромагніти за допомогою комутатора підключені до імпульсного накопичувача енергії, а напрямна труба виконана з ізоляційного матеріалу. Технічним результатом винаходу є підвищення питомої потужності, простота в управлінні роботою, підвищення надійності, зменшення витрат під час виготовлення і експлуатації, зменшення габаритних розмірів.Документ Оцінка потенціалу енергозбереження при застосуванні рекуперації енергії на моторвагонному електрорухомого складу для приміських перевезень(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Буряковський, Сергій Геннадійович; Овер'янова, Лілія Вікторівна; Нещерет, Володимир Олексійович; Іванов, Костянтин ІгоровичВирішено серію тягових задач для ділянки Харків-Пасажирський – Мерефа при русі базової секції електрорухомого складу. Встановлено, що коефіцієнт рекуперації для секції змінюється у діапазоні 0,26 – 0,47 і залежить від допустимої швидкості руху. Визначено, що потужність бортового накопичувача енергії має відповідати нормативній потужності тягового електроприводу, яка дорівнює 1200 кВт. Енергоємність накопичувача, який працює у режимі акумулювання енергії та живленні тягового електроприводу, становить 8,2 кВт·год.Документ Analysis of optimization criteria for the process of switch displacement in a DC railroad turnout(PC Tесhnology сеntеr, 2019) Buriakovskyi, S. G.; Smirnov, V.; Asmolova, L. V.; Obruch, I. V.; Rafalskyi, O.; Maslii, Ar. S.This paper reports a study into the dynamics of displacing a railroad turnout's switches with a direct start of electric motor and a controlled DC electric drive in the MATLAB environment. The emphasis of simulation was the investigation of processes taking place in the kinematic links of a railroad turnout in the dynamics of its switch displacement. The estimation was based on the optimization criteria for a switch displacement process: the pulse of the impact of a switch against the frame rail, elasticity force in the working rod and a switch turning time. The result of the simulation of a non-controlled electric drive in a railroad turnout of switches has revealed that the values of these parameters are unsatisfactory. Mathematical models of the regulated electric drive for a railroad switch turnout were considered as two-mass electromechanical systems with subordinate regulation of basic coordinates and based on the principle of modal control. The results from mathematical modelling of the switch turning process convince that the numerical values of the optimization criteria for a regulated turning process are improved. Increasing the time of a regulated turning by up to 6 % of direct start results in a decreased impact in the kinematic links. Under the assumption of eliminating a technological gap in the reducer, a decrease in the impact of switches at the turning onset amounts to 6–8 %. At the same time, comparison of impacts at the onset of switch turning, when taking into consideration a technological gap in the reducer, as well as without it, shows a decrease in the elastic force amplitude by 250 %. The impact (a switch momentum pulse) could be reduced by 20–24 % upon turning completion. Our analysis of optimization criteria for the switch displacement process has demonstrated efficiency of the regulated electric drive compared to the direct start of an electric motor. That makes it possible not only to extend the operational functionality of a railroad switch turnout, but also to reduce costs for the current technical inspection, repairs in general, as well as to prolong the inter-repair period.Документ Мощный сильноточный генератор микросекундных импульсов напряжения амплитудой до ±2 МВ и тока амплитудой до ±150 кА с запасаемой в конденсаторах электрической энергией до 1 МДж(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Баранов, Михаил Иванович; Буряковский, Сергей Геннадиевич; Князев, Владимир ВладимировичПредложена и апробирована новая схема построения мощного сверхвысоковольтного сильноточного генератора импульсных напряжений и токов ГИНТ-2 наружной установки, формирующего на активно-индуктивной нагрузке микросекундные импульсы напряжения амплитудой до ±2 МВ и тока амплитудой до ±150 кА при запасаемой электрической энергии до 1 МДж. Данный генератор построен на основе размещенного в полевых условиях модернизированного стационарного генератора ГИНТ-4 на номинальное напряжение ±4 МВ и номинальный ток амплитудой ±75 кА с запасаемой в его высоковольтных конденсаторах электрической энергией номинальным значением 1 МДж. Приведены описания схемных и конструктивных решений генератора ГИНТ-2, позволяющих обеспечить при сохранении основной электротехнической элементной базы генератора ГИНТ-4 получение на длинном разрядном воздушном промежутке двухэлектродной системы«игла-плоскость» импульсов тока микросекундной длительности с удвоенной амплитудой по сравнению с параметрами импульсов тока, формируемых в разрядной цепи генератора ГИНТ-4 с использованием аналогичной двухэлектродной системы. Перевод генератора ГИНТ-4 в режим работы генератора ГИНТ-2 с уменьшенным вдвое уровнем выходного импульсного напряжения и увеличенным вдвое уровнем выходного импульсного тока обусловлен требованиями стандартов НАТОAECTP-250: 2014 и СШАMIL-STD-464C: 2010 при испытаниях технических объектов на электромагнитную совместимость и невосприимчивость к воздействию на них мощных электромагнитных помех от атмосферных грозовых сильноточных электрических разрядов (молний).