Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Концепція розвитку військової автомобільної техніки для засобів аеродромно-технічного забезпечення польотів авіації Збройних Сил України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Краснокутський, Володимир Миколайович; Закапко, Олександр ГригоровичДокумент Аналіз моделей і методів розрахунку зон радіопокриття систем мобільного зв'язку при їх використанні для забезпечення управління повсякденною діяльністю військ (сил)(Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Зміївський, Г. А.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Колодєєв, М. М.Наведені результати теоретичних досліджень щодо вибору моделей і методів розрахунку зон радіопокриття при проектуванні мереж мобільного зв’язку для забезпечення управління повсякденною діяльністю військ (сил).Документ Вибір енергетичного модуля для техніки наземного забезпечення польотів авіації(Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2009) Подригало, Михайло Абович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Куценко, О. Б.; Кириченко, В. В.Документ "Паблик релейшнз" як особлива функція військового менеджменту(Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Бабич, А. П.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Пархоменко, Д. О.Документ Динамічна стабілізація курсового кута при пробігу літака(Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Подригало, Михайло Абович; Соловйов, О. В.; Краснокутський, Володимир МиколайовичРозглянуто природу появи збурюючого моменту обумовленого нерівномірністю сил гальмування на головних колесах літака. Для динамічної стабілізації курсового кута літака необхідно створити імпульс стабілізуючого моменту, величина якого визначена в розглянутій статті.Документ Формування гальмових та динамічних властивостей модульної техніки для аеродромно-технічного забезпечення польотів авіації(Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2007) Подригало, Михайло Абович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Кириченко, Владислав ВіталійовичПроведено дослідження дозволених меж використання модульної техніки для забезпечення бойових дій авіації без використання активних причепів та напівпричепів як технологічного модуля, а також при відсутності на них гальм. Визначено дозволене співвідношення ваги технологічного та енергетичного модулів, а також потужність двигуна, яка потребується.Документ Обґрунтування принципів формування мобілізаційного резерву Повітряних Сил в умовах комплектування збройних сил військовослужбовцями за контрактом(Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2006) Бабич, А. П.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Пархоменко, Д. О.Проведено обґрунтування принципів формування мобілізаційного резерву Повітряних Сил в умовах комплектування збройних сил за контрактом з урахуванням досвіду збройних сил деяких країн НАТО.Документ Порівняльний аналіз базових стандартів і систем транкінгового зв'язку для організації мережі радіозв'язку системи управління повсякденною діяльністю військ (сил)(Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2006) Зміївський, Г. А.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Колодєєв, М. М.Розглянуті тенденції розвитку військових мобільних абонентських систем зв’язку провідних кран світу та приведений порівняльний аналіз комерційних стандартів і систем мобільного зв’язку для створення мережі транкінгового радіозв’язку системи управління повсякденною діяльністю військ (сил).Документ Метод проектування з'єднувально-керуючого вузла засобів аеродромно-технічного забезпечення польотів, що побудовані за модульним принципом(Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2006) Краснокутський, Володимир Миколайович; Гаркуша, О. А.Розглянуті питання удосконалення методу проектування з'єднувально-керуючого вузла для модульних енергетично-технологічних засобів аеродромно-технічного забезпечення польотів, який, на відміну від існуючих, враховує закономірності його навантаженості та обґрунтовує більш рознесену відстань між провушинами вертикального шарніра, що дозволяє збільшити його надійність.Документ Розробка комплексу засобів аеродромно-технічного забезпечення польотів на базі колісних енергетичних модулів(Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2005) Краснокутський, Володимир Миколайович