Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Створення та розвиток ІТ-продуктів"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Білоцерківський, Олександр БорисовичІТ-сектор відіграє важливу роль в економіці України, оскільки він генерує 4,5 % ВВП країни та становить 12 % експорту. Спрощено, українська ІТ-індустрія складається з двох частин: 1) сервісні компанії, які надають послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення; 2) продуктові компанії, які розробляють програмне забезпечення для створення власних продуктів і згодом виводять їх на ринок. Важливість продуктових компаній полягає в тому, що, на відміну від аутсорсингових компаній, які здебільшого створюють робочі місця для технічних спеціалістів, продуктові компанії потребують значно більше нетехнічного персоналу для запуску продуктів, продажів та інших бізнес-функцій. Тому, якщо аутсорсингова компанія створює 0,16 нетехнічних робочих місць на одного технічного працівника, то продуктова компанія створює у вісім разів більше. Дисципліна «Створення та розвиток ІТ-продуктів» вивчає теоретичні та практичні основи створення та розвитку ІТ-продуктів, такі як етапи ство рення та розвитку ІТ-продуктів, спеціалісти продуктової команди ІТ-стартапу, менеджери продукту та їхні основні функції під час розробки продукту, мінімально життєздатний продукт, способи перевірки ідей, мето ди дослідження та впливу на цільову аудиторію продукту, а також базову термінологію у сфері продуктового ІТ. Вивчення цієї дисципліни безпосе редньо ґрунтується на таких дисциплінах: «Основи менеджменту», «Основи підприємництва», «Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами», «Маркетинг», «Фінанси, гроші та кредит».Публікація Задачі вибору в логістиці(ФОП Томенко Ю. І., 2023) Білоцерківський, Олександр БорисовичПублікація Інфраструктура системи технічного регулювання в Швеції(ФОП Томенко Ю. І., 2023) Колобова, Т. Ю.; Білоцерківський, Олександр БорисовичПублікація Особливості системи технічного регулювання Польщі(ФОП Томенко Ю. І.Особливості системи технічного регулювання польщі, 2023) Скомкіна, Д. А.; Білоцерківський, Олександр БорисовичПублікація Практичні завдання та методичні вказівки до їх виконання з навчальної дисципліни "Електронна комерція та глобальне підприємництво"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сергієнко, Олена Андріанівна; Шапран, Євген Миколайович; Іпполітова, Інна Ярославівна; Петрухнов, Олексій ВалерійовичШвидкий технологічний розвиток в галузі електроніки та кібернетики є передумовою інтенсивного зростання процесів інформатизації у всіх сферах народного господарства. Становлення інформаційного суспільства призвело до прогресування інформаційно-комунікаційних технологій, яке дозволяє вирішувати складні економічні завдання як на рівні окремих комерційних структур, так і на загальнодержавному рівні. Значна частина бізнесу перетворюється на електронний формат та переходить до глобального середовища Інтернет. Одним із засобів підтримки процесів інформатизації в економічному середовищі є електронна комерція, яка забезпечує максимальну ефективність комерційних операцій, оперативну реакцію на зміни ринку товарів та послуг, розширення сфери впливу комерційних суб'єктів і підсилення їх конкурентних переваг. Сучасний економіст повинен знати і уміти використовувати в повсякденній роботі новітні інформаціййні технологіїї. Швидкий розвиток і широке застосування засобів обчислювальної техніки визначають вимоги до підготовки сучасного економіста, що повинен за допомогою впровадження і використання систем електронної комерції вміти аналізувати та підвищувати ефективність складних економічних процесів на підприємстві. Навчальна дисципліна «Електронна комерція та глобальне підприємництво» буде корисна маййбутнім аналітикам, менеджерам, економістам, фахівцям в сфері ІТ, тим, хто збирається заййматися підприємництвом та мати власний електронний бізнес. Метою викладання даної навчальної дисципліни є надання здобувачам вищої освіти компетентностей стосовно виконання ділових операцій та угод з використанням електронних засобів. Для досягнення мети поставлені такі основні завдання: засвоєння теоретичних і практичних засад електронної комерції, типів електронних платежів, методів захисту інформації; набуття вмінь застосовувати технології електронної комерції з метою створення стратегічних конкурентних переваг для підприємства.Публікація Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Економіка та організація інноваційної діяльності у торгівлі"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сергієнко, Олена Андріанівна; Мащенко, Марина Анатоліївна; Лісна, Ірина Федорівна; Застьола, Євген ОлексійовичЕфективне функціонування вітчизняних підприємств на сучасному етапі розвитку економіки України безпосередньо залежить від їх активної інноваційної діяльності. Сьогодні інноваційна діяльність підприємств стає одним із найвагоміших чинників досягнення стійких ринкових позицій, отримання конкурентних переваг і забезпечення фінансової стабільності. У свою чергу, інноваційні напрями стратегій та тактики розвитку підприємства ставлять нові вимоги до змісту, організації та методики управлінської діяльності, викликають необхідність формування й удосконалення специфічних форм інноваційної діяльності на підприємстві. Усе це обумовлює необхідність поглибленого вивчення теоретичних та практичних засад щодо економіки й організації інноваційної діяльності на підприємстві. Метою викладання навчальної дисципліни «Економіка та організація інноваційної діяльності у торгівлі» формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок в області економіки та організації інноваційної діяльності, спрямованих на вирішення проблем ефективного функціонування та розвитку підприємницьких, торговельних і біржових структур в ринкових умовах. У процесі вивчення навчальної дисципліни студенти мають можливість систематизувати та поглибити знання, здобуті на попередніх етапах , таких як лекції, самостійні заняття та консультації. Практичні заняття сприяють контролю ступеня засвоєння та оволодіння теоретичними положеннями. Підготовки до практичних занять включає ознайомлення з матеріалами презентацій, конспектами лекцій і рекомендованою літературою. У процесі занять студент має бути готовий до обговорення основних питань за кожною темою, виконання практичних, розрахункових і ситуаційних завдань. Практичні завдання грунтуються на реальних ситуаціях з економічного життя, що виникають під час підприємницької діяльності.Публікація Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Ціноутворення"(2023) Сергієнко, Олена Андріанівна; Білоцерківський, Олександр Борисович; Самусь, Павло ОлеговичУ сучасних ринкових умовах результативність діяльності підприємства залежить від багатьох факторів, а комплекс маркетингу відіграє важливу роль у досягненні цілей і стратегії підприємства. Одним з ключових елементів маркетингу є ціни, які використовуються для задоволення потреб цільового ринку та досягнення поставлених цілей. Останнім часом значення цін зросло через різке підвищення цін на енергоносії, світову інфляцію, фінансову кризу, загострення конкуренції та інші фактори, що впливають на підприємства. Це призводить до постійного аналізу цін та їх коригування. Однак, для ефективного управління цінами необхідні глибокі знання про процес ціноутворення, систему цін, чинники, що впливають на ціни, а також методики ціноутворення в системі маркетингу, стратегії ціноутворення та регулювання цін. Саме для набуття таких знань і навичок студенти вивчають навчальну дисципліну «Ціноутворення». Мета цієї дисципліни полягає в формуванні теоретичних знань і практичних навичок щодо розроблення та реалізації маркетингової цінової політики на підприємствах, встановлення обґрунтованих цін на нові та традиційні товари і послуги. Вона спрямована на розвиток у студентів умінь та спроможностей застосовувати отримані знання в конкретних ринкових умовах та нових ситуаціях. У процесі вивчення навчальної дисципліни студенти мають можливість поглибити та систематизувати знання, отримані на попередніх етапах, таких як лекції, самостійні заняття та консультації. Практичні заняття сприяють контролю та конкретизації засвоєння теоретичних положень. Підготовка до практичних занять включає ознайомлення з матеріалами презентацій, конспектів лекцій та рекомендованої літератури.Публікація Виклики логістичній інфраструктурі України через знищення Каховської ГЕС(Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2023) Білоцерківський, Олександр БорисовичПублікація Транспортна інфраструктура України в умовах воєнного часу(Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2023) Білоцерківський, Олександр БорисовичПублікація Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання "Робочий зошит стартапера"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Білоцерківський, Олександр Борисович; Сергієнко, Олена Андріанівна; Самусь, Павло ОлеговичГоловним стимулюючим елементом зростання ринкової економіки є розвиток малого та середнього підприємництва, адже саме воно сьогодні забезпечує формування середнього класу, який все більше стає опорою для суспільства будь-якої країни. При цьому, слід зазначити, що розвиток саме цього сектору економіки потребує розповсюдження та підтримки молодіжного підприємництва, яке, зі свого боку, сприяє професійній та особистій самореалізації молодих підприємців, поліпшенню їх матеріального становища, отриманню різноманітного досвіду та вирішенню проблеми зайнятості, що є критично важливим для повоєнного відновлення України. Метою викладання навчальної дисципліни «Інноваційне підприємництво та управління стартапами» є формування теоретичних знань і практичних навичок у стовренні та управлінні стартапами на початковій стадії, підготовка студентів до участі в інкубаційних, акселераційних і грантових програмах підтримки стартапів. Ці методичні вказівки спрямовані на виконання студентами розрахункового завдання «Робочий зошит стартапера» з навчальної дисципліни «Інноваційне підприємництво та управління стартапами», яка належить до циклу дисциплін спеціальної (фахової) підготовки бакалаврів із спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Робочий зошит стартапера містить всі необхідні аспекти для успішного розвитку стартапу, від генерації ідей до пошуку інвесторів. Він надає практичні поради, шаблони і кейси, які допоможуть вам уникнути типових помилок та збільшити шанси на успіх, на своєму підприємницькому шляху. Цей зошит наголошує на важливості розуміння потреб клієнтів, розробки сильної ціннісної пропозиції та виховання проактивного мислення для подолання викликів і досягнення довгострокового успіху. Завдяки цим знанням, навичкам та інструментам, ви будете готові ефективно діяти у світі стартапів і забезпечувати стале зростання своєї компанії. Головна мета цього зошита – це побудова міцного фундаменту для успішного розвитку стартапу. Він пропонує практичні інструкції та стратегії, які допоможуть читачам знайти власну ідею, зрозуміти потреби клієнтів, розробити сильну ціннісну пропозицію, встановити глобальні цілі для своєї компанії, розробити бізнес-модель та економіку підрозділу, сформувати ефективну команду, автоматизувати бізнес-процеси, знайти інвестора та подолати прокрастинацію. Бажаємо вам захоплюючої та надихаючої подорожі у світі цифрового підприємництва! Нехай цей курс стане початком вашої успішної кар’єри у стартап-індустрії. Завжди пам’ятайте, що успіх приходить із внутрішньої мотивації, стійкої праці та непереборної впевненості. Бажаємо вам усього найкращого на вашому стартап-шляху!