Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Педагогіка фасилітації(ФОП Іванченко І. С., 2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Черкашин, Андрій Іванович; Карлюк, Сергій Володимирович; Хмиров, Ігор МихайловичРозкрито загальні засади педагогіки, педагогіки фасилітації зокрема, доведено роль педагога-фасилітатора в освітньому середовищі, що полягає у володінні медіаційною, комунікативною компетентністю, високим рівнем педагогічної культути і такту, здатністю розв’язувати конфлікти в освітньому середовищі, спрямуванні потенціалу учасників освітнього процесу на досягнення успіху у навчанні. Найважливішими передумовами здійснення цього процесу є осбистісно-орієнтований підхід у навчанні, висока педагогічна майстерність, авторитет і позитивний імідж педагога-фасилітатора. Розв’язанням теоретичних і прикладних питань займається педагогіка фасилітації, що продукує знання про педагогіку фасилітації як специфічний вид педагогічної діяльності. Для студентів галузі знань «Психологія», спеціальності 053 Психологія всіх форм навчання.Документ Управління професійним розвитком кадрового потенціалу органів державної влади(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Грабар, Наталія Сергіївна; Хмиров, Ігор Михайлович; Черкашин, Андрій ІвановичРозглянуто підготовку управлінських кадрів у системі післядипломної освіти. Обгрунтовано необхідність підвищення їх професійного розвитку, показано роль системи післядипломної освіти у цьому процесі. Розкрито зміст лідерства та його роль у підвищенні ефективності системи управління. Показано інструменти формування та розвитку лідерського потенціалу керівників органів влади. Розглянуто формування корпоративної культури та комунікативної компетентності державних службовців та осіб місцевого самоврядування. Запропоновано інформаційно-комунікативні технології для підвищення їх кваліфікації. Наведено програму «Інструментальні аспекти демократичного лідерства: відповідь на виклики сучасності», що знайшла своє практичне втілення у підготовці управлінських кадрів у системі післядипломної освіти. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в тому, що основні положення й висновки монографії можуть бути використані у процесі професійної підготовки управлінських кадрів у системі післядипломної освіти.