Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з освітнього компоненту "Моніторинг та педагогічний контроль в системі освіти"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Освітній компонент (ОК) «Моніторинг та педагогічний контроль в системі освіти» є одним з вибіркових фахових у нормативній частині навчального плану підготовки для здобувачів освітньо-наукового рівня «доктор філософії» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форм навчання. ОК призначений для формування у аспірантів систематизованих знань із теоретичних аспектів освітнього моніторингу, принципів, функцій, видів, механізму контролю й відстеження якості освіти у вищій школі та формування практичних вмінь ефективного використання основ теорії педагогічного вимірювання, інтерпретації результатів дослідження, їх апробації та впровадження в практику на засадах академічної доброчесності. Це видання містить програму, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з ОК «Моніторинг та педагогічний контроль в системі освіти» для здобувачів освітньо-наукового рівня «доктор філософії» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форм навчання. Структурно ця робота складається з п’яти основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі ОК; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання аспірантів; організацію самостійної роботи аспірантів. У другому розділі розкрито програму ОК, зміст ОК. У третьому розділі наведено перелік практичних занять та питань самостійної роботи. Четвертий розділ містить перелік завдань для контролю знань. У п’ятому розділі подано контрольні запитання для іспиту з ОК. Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, який може бути корисним для аспірантів при самостійному вивченні тем з цього ОК.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з освітнього компоненту "Наукові основи вищої професійної освіти і підготовки майбутніх фахівців"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Освітній компонент (ОК )«Наукові основи професійної освіти і підготовки майбутніх фахівців» є одним з фахових в обов’язковій частині навчального плану. ОК призначений для формування у аспірантів систематизованих знань із теоретичних засад вищої професійної освіти і підготовки майбутніх фахівців у вищій школі та формуванні практичних вмінь організації освітнього процесу в умовах освітніх трансформацій на засадах загальноєвропейської системи гарантій якості освіти, вдосконалювати освітній процес підготовки сучасних фахівців у ЗВО з урахуванням аналізу потреби стейкхолдерів, сучасних викликів інтеграції в освітній європейський простір, інтерпретації і апробації отриманих результатів на засадах академічної доброчесності. Це видання містить програму, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з ОК «Наукові основи професійної освіти і підготовки майбутніх фахівців» для підготовки здобувачів освітньо-наукового рівня «доктор філософії» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форм навчання. Структурно ця робота складається з шости основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі ОК; вимоги освітньо-наукових характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання аспірантів; організацію самостійної роботи аспірантів. У другому розділі розкрито програму ОК, зміст ОК. У третьому розділі наведено перелік практичних занять та питання самостійної роботи. Четвертий розділ містить перелік завдань для контролю знань. П’ятий розділ містить індивідуальне завдання. У щостому розділі подано контрольні запитання для підготовки до складання іспиту з ОК. Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, що може бути корисним для аспіранта при самостійному вивченні тем з цього ОК.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з освітнього компоненту "Основи управління особистісним розвитком"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Освітній компонент (ОК) «Основи управління особистісним розвитком» є одним з профільних у вибірковій частині навчального плану підготовки магістрантів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форм навчання. ОК призначений для формування у здобувачів систематизованих знань із теоретичних основ особистісно-професійного розвитку, загальної фізичної та професійної працездатності конкурентоспроможного фахівця та формування практичних вмінь ефективного використання методології, інструментарію особистісно-професійного саморозвитку, управління ресурсом часу, управління ресурсом активності та працездатності, управління ресурсом освіченості, моделювання персонального розвитку та кар’єрних траєкторій, програми особистісно-професійного саморозвитку, моніторингу особистісного розвитку. Структурно ця робота складається з шести основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі ОК «Основи управління особистісним розвитком»; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання магістрантів; організацію самостійної роботи студентів. У другому розділі розкрито програму курсу, зміст ОК «Основи управління особистісним розвитком». У третьому розділі наведено перелік практичних занять та питань самостійної роботи. Четвертий розділ містить перелік завдань для контролю знань з ОК. У п’ятому розділі подано контрольні запитання до заліку ОК «Основи управління особистісним розвитком». Шостий розділ містить діагностичні методики, які можуть допомогти у діагностиці особистісної сфери магістрантів. Видання містить список основної та додаткової літератури, який може бути корисним для магістрантів при самостійному вивченні тем з цього ОК.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з освітнього компоненту "Основи наукових досліджень"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Освітній компонент (ОК) «Основи наукових досліджень» є одним з загальних у нормативній частині навчального плану підготовки магістрантів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форм навчання. ОК призначений для формування у магістрантів систематизованих знань із теоретичних засад основ наукових досліджень та формуванні практичних вмінь ефективного використання методології педагогіки в процесі організації психолого-педагогічного дослідження, складання програми педагогічного дослідження, інтерпретації і апробації отриманих результатів на засадах академічної доброчесності. Це видання містить програму, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з ОК «Основи наукових досліджень» для здобувачів вищої освіти рівня «магістр» зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форми навчання. Структурно ця робота складається з шести основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі навчальної ОК; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання магістрантів; організацію самостійної роботи здобувачів. У другому розділі розкрито програму ОК, зміст ОК. У третьому розділі наведено перелік практичних занять та питань самостійної роботи. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. У п’ятому розділі подано індивідуальне завдання з ОК «Основи наукових досліджень». Шостий розділ містить контрольні запитання для підготовки до складання заліку з ОК «Основи наукових досліджень».
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з освітнього компоненту "Освітній моніторинг у вищій школі"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Освітній компонент (ОК) «Освітній моніторинг у вищій школі» є одним зі спеціальних фахових у нормативній частині навчального плану підготовки для здобувачів вищої освіти рівня «магістр» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форм навчання. ОК призначений для формування у магістрантів систематизованих знань із теоретичних аспектів освітнього моніторингу, принципів, функцій, видів, механізму контролю й відстеження якості освіти у вищій школі та формуванні практичних вмінь ефективного використання методології, інструментів і критеріїв педагогічного вимірювання, інтерпретації результатів дослідження, їх апробації та впровадження в практику на засадах академічної доброчесності. Це видання містить програму, методичні вказівки, питання самостійної роботи та контрольні завдання з ОК «Освітній моніторинг у вищій школі» для здобувачів вищої освіти рівня «магістр» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» усіх форм навчання. Структурно ця робота складається з п’яти основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі ОК; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання магістрантів; організацію самостійної роботи студентів. У другому розділі розкрито програму ОК, зміст ОК. У третьому розділі наведено перелік практичних занять та питань самостійної роботи. Четвертий розділ містить перелік завдань для контролю знань. У п’ятому розділі подано контрольні запитання для іспиту з ОК. Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, який може бути корисним для аспірантів при самостійному вивченні тем з цього ОК.