Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
14 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості експлуатації автомобілів з електроприводом в сучасних умовах розвитку енергетичної галузі в Україні(ФОП Іванченко І. С., 2021) Марченко, Андрій Петрович; Міщенко, Микита Тимофійович; Будьонний, Михайло МихайловичДокумент Мікроконтролерні пристрої для систем керування автомобілем(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Козеровський, І. О.; Скородєлов, Володимир ВасильовичДокумент Дослідження застосування безступінчастих гідрооб'ємно-механічних трансмісій на автомобільних шасі(ТОВ "Планета – Прінт", 2021) Самородов, Вадим Борисович; Мандрика, Володимир Ростиславович; Островерх, Олександр ОлеговичДокумент Документ Детермінанти розвитку автомобільного ринку України(ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Ткачов, Максим Михайлович; Погорєлов, Микола Іванович; Івченко, Марія ОлександрівнаДокумент Beckmann's family contribution to the development of European motor transport at the beginning of XX century(Київський національний університет ім. Т. Г. Шевченка, 2019) Gutnyk, Maryna; Krystian, Leonard ChrzanThe formation of the automotive industry in Europe in the early twentieth century was considered. The data about car development in Great Britain, France and Germany is given. It was shown how the automobile racing influenced on the development of cars, in particular the transition from cars creation with a steam engine to cars creation with an internal combustion engine. More and more people became interested in this type of transportation. It was shown that at that time in Europe there were many workshops where cars were developed by scientists-innovators. Among such pioneers of the car industry is to Beckman's family. The activity of this family starting from Paul Beckman to his son Otto Jr. and even his daughter Ilse is presented. To date, it is extremely limited information about Beckmann's family contribution to the automotive industry in Europe. It was Paul Beckmann who started constructing cars in Wroclaw. At the factory which was founded by his father the production of both as small cars and as trucks and even sports was organized. It is noted that before the beginning of the World War I the most efficient cars developed a speed of up to 95 km/h. Beckmann's family cars became prize-winners of the international competitions of that time. It is stated that Paul Beckman can be considered the initiator of a safety belt. His cars were equipped with special leather straps. It should be noted that the company successfully developed and had a dealer network in Germany, Poland and Russia. During the interwar period, the company collapsed and was bought by a larger brand. However, Otto Jr., son of Paul Beckman, continued to take care of a family business. Today there is only one car with the mark of the Wroclaw car factory.Документ Дослідження автомобільного ринку України(2020) Ткачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро ГригоровичЗа даними проведеного дослідження слід відмітити, що продажі на внутрішньому ринку збільшуються швидше, ніж внутрішнє виробництво. В Україні існує відкладений попит на автомобілі. Від діяльності вітчизняних автовиробників, політики держави та стану економіки в цілому залежить, яким чином він буде задоволений у подальшому.Документ Актуальність застосування електромобілів в Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Горова, Ксенія Олександрівна; Шевердіна, Алла ВолодимирівнаСучасні тенденції автомобілебудування в світі спрямовані на забезпечення екологічності, економічності та зручності використання автомобільного транспорту. Тому на сьогодні широкого розповсюдження в Європейському Союзі набули електромобілі. Цей вид транспорту з’явився порівняно недавно, проте вже встиг добре зарекомендувати себе. Він дозволяє власникам автомобілів заощаджувати на пальному, а державі - на відшкодуванні наслідків забруднення навколишнього середовища. В Україні електромобілі ще тільки починають завойовувати популярність. Водіїв звісно приваблюють менші витрати на експлуатацію автомобілів. Проте, основні проблеми, що перешкоджають розповсюдженню електромобілів залишаються. Серед них вартість придбання електромобіля, відсутність мережі станцій підзарядки та достатньої кількості фахівців з їх обслуговування. Тому метою даного дослідження є визначення основних переваг та недоліків електромобілів, а також думки автовласників та науковців щодо широкого впровадження електромобілів в Україні. Для цього авторами було здійснено опитування, що дозволило виявити потенційний попит на електромобілі в Україні, а також основні причини, завдяки яким автовласники не поспішають купувати електромобілі або переобладнувати свої транспортні засоби.Документ Безступінчасті гідрооб'ємно-механічні трансмісії як невід'ємний елемент сучасних автомобілів, будівельної і спеціальної техніки(Севастопольський національний технічний університет, 2012) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бондаренко, Анатолій ІгоровичВ роботі визначені переваги та недоліки гідрооб’ємно-механічних трансмісій, області їх застосування, оцінено доцільність використання гідрооб’ємно-механічних трансмісій на автомобілях, будівельній і спеціальній техніці.Документ Тенденції та перспективи застосування в автомобіле- і тракторобудуванні безступінчастих гідрооб'ємно-механічних трансмісій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій ІгоровичВизначено переваги та недоліки гідрооб'ємно-механічних трансмісій, галузь їх застосування, оцінено доцільність використання гідрооб'ємно-механічних трансмісій на автомобільному транспорті та сільськогосподарських машинах.