Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Способи і методи діагностики і розкриття лідерського потенциалу студентів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Михайличенко, Валентина Євдокимівна; Гура, Тетяна ВіталіївнаУ статті приділено увагу актуальності розробки цілеспрямованої системи організації процесу діагностики, розкриття, активізації та розвиткулідерського потенціалу у студентів під час навчання у вузі. Вказано на необхідність усвідомлення студентами сутності лідерського потенціалу, знання якостей, що складають його основу, їх важливість в процесі життєдіяльності. Розглянуто способи і методи виявлення студентів, які мають лідерський потенціал, на ранніх етапах їх навчання у вузі за допомогою спеціальних методик. Показана роль кураторів груп у виявленні лідерського потенціалу студентів. Вивчено фактори, які впливають на висунення студентів на позицію лідерів і роль групи в цьому процесі. Розглянуто форми позааудиторної діяльності студентів як необхідних умов для розвитку лідерського потенціалу. Показана роль студентського самоврядування у формуванні лідерського потенціалу та необхідність його активізації в сучасних умовах.Документ Актуалізація узагальненого зводу знань з управління проєктами(Київський національний університет будівництва і архітектури, 2020) Кононенко, Ігор Володимирович; Луценко, С. Ю.Документ Комплексний аналіз діяльності підприємства на основі методу моніторингу(НТУ "ХПІ", 2012) Подольська, Ганна Леонідівна; Літвінова, Юлія СергіївнаАктуальність наукового дослідження, результати якого наведено в даних тезах роботи, пояснюється істотними перетвореннями у сфері економічних відносин та швидкими змінами ринкової кон’юнктури, що викликало потребу у застосуванні керівниками та спеціалістами підприємств сучасних методів конкурентної боротьби з врахуванням специфічних умов, що склалися у теперішній час в Україні. Одним з таких ефективних методів є моніторинг процесів виробництва та збуту продукції вітчизняного виробництва.