Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 19
  • Ескіз
    Публікація
    Собівартість як економічна категорія
    (Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Чернишенко, Олена Іванівна
    В статті визначено, що науково-теоретична сутність собівартості як економічної категорії багато в чому залежить від сфери використання цього терміну, серед яких виділено економічну теорію, бухгалтерський облік, фінансовий менеджмент та міжнародні стандарти фінансової звітності. Запропоновано визначати собівартість як виражені в фінансовій (грошовій) формі загальні матеріально-фінансові та інтелектуальні затрати підприємства на створення, виробництво та збут продукції з урахування соціально-інституціональних витрат. Виявлено ряд виробничих функцій собівартості продукції та об'єднано їх у блоки за типом розв'язуваних завдань. Визначено, що виконання виробничих функцій є умовою нормального перебігу індивідуального відтворення в межах окремих підприємств. Запропоновано та обґрунтовано виробничі функції собівартості, які в свої більшості проявляються у внутрішньому середовищі підприємства, та функції, що забезпечують ринкові завдання підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Поняття малих підприємств та критерії їх визначення
    (Хмельницький національний університет, 2024) Мелень, Олена Валентинівна; Присяжнюк, Костянтин
  • Ескіз
    Документ
    Європейський механізм формування підприємництва на засадах стартап-студій
    (Сумський державний університет, 2024) Шеін, Євген Сергійович; Дьякова, Наталя Миколаївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді запропоновано визначати економічну сутність стартап-студії як організацію, яка: працює виключно з самостійно створеними проектами, на відміну від бізнес-акселераторів та бізнес-інкубаторів; створює проекти від етапу створення та відбору ідеї; створює проектні команди для кожного новоствореного інноваційного проекту, тобто наймає підприємців та інших членів команди; паралельно веде кілька інноваційних проєктів (від 2 до 20 одночасно); визначає час управління проектом індивідуально для кожного з них (частіше всього проекти формують досвідчені підприємці).
  • Ескіз
    Документ
    Вплив глобалізації на міжнародний маркетинг
    (Сумський державний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що глобалізація відкриває нові ринки та можливості для підприємств. Міжнародні компанії можуть розширити свій цільовий ринок та залучити клієнтів з різних країн. Підприємства можуть зіткнутися з викликами, пов'язаними з необхідністю адаптації продукції та послуг до вимог різних ринків.
  • Ескіз
    Документ
    Методи встановлення цін в ЄС: зовнішнє референтне ціноутворення
    (Сумський державний університет, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Кадрова безпека підприємства: європейський досвід
    (Сумський державний університет, 2024) Гармаш, Сергій Володимирович; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що дослідження кадрової безпеки в ЄС залишається актуальним і важливим для забезпечення безпеки працівників, а також для відповідності стандартам і викликам сучасного ринку праці. Кадрова безпека виступає важливою складовою економічної безпеки підприємства, оскільки стан здоров'я та безпеки працівників може має прямий вплив на функціонування та результативність підприємства
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародна конкурентоспроможність: особливості визначення
    (Видавець Роман Козлов, 2024) Перерва, Олександр Петрович; Романчик, Тетяна Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що при вивченні міжнародної конкурентоспроможності враховується динамічна і статична складова розгляду об'єктів конкурентоспроможності на різних рівнях, використовується системний підхід і пошук надійних моделей, що пояснюють причини добробуту країн в довгостроковій перспективі. Цей комплекс проблем певною мірою пояснює відсутність єдиної теорії міжнародної конкурентоспроможності та її методологічну неповноту, на яких наголошує більшість дослідників даної проблеми.
  • Ескіз
    Публікація
    Сутність персонал-маркетингу та переспективи його використання на сучасних підприємствах
    (Видавець Роман Козлов, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Визначено, що кадровий маркетинг є найважливішою складовою системи управління персоналом, оскільки дозволяє вирішити ряд першочергових завдань, серед яких: кадрове забезпечення ефективного досягнення місії та цілей підприємства; формування, розвиток і найбільш повна реалізація кадрового потенціалу підприємства з найбільшою ефективністю як для підприємства в цілому, так і окремо для кожного його працівника; всебічний розвиток гармонійної особистості з високим професійно-культурним рівнем та адаптованої до соціуму; забезпечення високого рівня згуртованості та продуктивності робочої сили тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Формування складу стейкхолдерів в управлінні проєктами
    (Український державний університет науки і технологій, 2024) Лопатюк, А. Ю.; Перерва, Петро Григорович
    Розглянуто основні види стейкхолдерів проєкту. Визначено їх комерційні та професійні інтереси та можливості їх використання для підвищення ефективності процесу управління проєктами.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція антикризового контролінгового вартісно-орієнтованого менеджменту на підприємстві
    (ГО "СІЕУ", 2020) Міщенко, Володимир Акимович; Домніна, Ірина Ігорівна