Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
32 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості професійного вигорання викладача закладу вищої освіти(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024) Гура, Тетяна Віталіївна; Асєєва, Ірина ВолодимирівнаВ статті визначена актуальність вивчення професійного вигорання викладача закладу вищої освіти. Висвітлені основні прояви професійного вигорання та стресу у викладачів закладів вищої освіти, які загострилися в період військового стану в Україні. Професійне вигорання містить чотири типи проявів: фізичні; емоційні (ментальні); родинні й суспільні; прояви, пов'язані з роботою. Визначені прояви, які вказують про вигорання та перешкоджають роботі педагога: втрата спокою; нестриманість; неможливість приховувати почуття; втрата педагогічної самопожертви. Особлива увага приділена проявам професійного вигорання на психофізіологічному, емоційному та поведінковому рівнях організації особистості. Відзначено, що процес вигорання містить 5 фаз (етапів): етап «медового місяця»; фази: пробудження, жорсткості (тертя), випалювання, відродження. В статті запропоновані рекомендації психологів, педагогів та соціологів для профілактики та зниження професійного вигорання у викладачів закладів вищої освіти.Документ Гуманітарна освіта: впровадження інновацій на основі традицій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Сергіна, Світлана ВолодимирівнаДокумент Фізичне виховання здобувачів освіти в закладах вищої освіти в сучасних умовах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Петренко, Валерій Іванович; Федорина, Тетяна Євгеніївна; Шаповалова, Валентина ОлександрівнаДослідження спрямоване на сучасну проблематику раціоналізації перетворень у сучасних безпекових умовах, що вимагає аналізу особливостей та поточного стану системи викладання фізичного виховання у ЗВО.Документ Who is a teacher? The question of spiritual narrative and responsibility(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Fidrovska, MariaДокумент Формування "якісного" майбутнього педагога-лідера через призму відповідальності "викладач – здобувач – заклад вищої освіти"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаСтаттю присвячено проблемі якості формування майбутнього педагога-лідера в контексті концепцій розвитку вищої освіти й сталого розвитку України до 2030 року. Наголошується на формуванні майбутнього викладача як гуманно зорієнтованої особистості лідера з притаманними йому професійними якостями, де відповідальність розглядається в категорії як значуща. Схарактеризовано відповідальність в системі "викладач - здобувач - заклад вищої освіти".Документ Україномовний YouTube, як засіб збагачення мовного досвіду студентів іноземців(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Доброжан, Андрій Ігорович; Рязанова-Хитровська, Наталія ВолодимирівнаДокумент Інтеграція форм, методів і умов формування педагогічної техніки як складової майстерності викладача у процесі підготовки докторів філософії в умовах технічного університету(Інститут інноваційної освіти, 2019) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаСтаття присвячена висвітленню особливостей формування педагогічної техніки як складової майстерності викладача вищу у процесі підготовки майбутніх докторів філософії. Розглянуто можливість інтеграції форм, методів і умов щодо ефективності формування педагогічної техніки.Документ Вимоги до системи ведення обліку відвідування занять студентами в умовах змішаної форми навчання(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Авузі, Е.; Двухглавов, Дмитро ЕдуардовичДокумент Напрями вдосконалення методик викладання навчальних дисциплін магістрам освітніх, педагогічних наук(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кайдалова, Лідія; Науменко, НаталіяРозглянуто проблеми професійної підготовки магістрів освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти; досліджено теоретико-методичні засади удосконалення методик викладання навчальних дисциплін у професійній підготовці магістрів; доведено необхідність їх модернізації за рахунок впровадження інноваційних методів і технологій навчання, діалогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу. Реалізовано методику викладання навчальних дисциплін магістрам освітніх, педагогічних наук в умовах дистанційного навчання.Документ Актуальність розробки системи аудиту програмного забезпечення кафедри(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Антипов, Д. С.; Кабак, Я. В.; Двухглавов, Дмитро Едуардович