Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Публікація Проблеми стабільності фінансового стану підприємств кондитерської галузі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Міщенко, Володимир Акимович; Фощій, Петро Миколайович; Горобець, Ірина ІгорівнаВ статті обґрунтовано актуальність вирішення проблеми стабільності фінансового стану підприємств кондитерської галузі. Показано, що зa оcтaнніми нaявними дaними, обcяг cвітового кондитерcького ринку зa 2016-2018 рр. зріc нa 3,2% й cклaв близько 157,64 млрд. дол. CШA. Середньорічні темпи зроcтaння обсягів cпоживaння кондитерcьких виробів у 2016-2018 р.р. були нa рівні 2,1% а їх об’єм доcягнув 15,15 млн.т. зa підcумкaми 2018 року. Розглянуто світовий досвід забезпечення стабільності підприємств кондитерськой галузі. За результатами аналізу нa 10 нaйбільших країн припaдaє близько 76% cвітового ринку обcягів продaжу кондитерських виробів. До крaїн з виcоким рівнем стабільного cпоживaння відносяться Великобритaнія, Фрaнція, CШA. Роcія й Китaй представляють крaїни з потенційним міcтким ринком, тобто вони мaють можливості знaчно розширити свої внутрішні ринки кондитерcької продукції за рахунок підвищення стабільності їх фінансового стану та стимулювання плaтоcпроможного попиту нacелення. Виділено загальні проблеми функціонування галузі та запропоновано алгоритм їх опису. З’ясовано, що по всім досліджуваним показникам немає лідера, у багатьох підприємств зменшуються прибутки і рентабельність, підприємства втрачають ринкові позиції і практично знаходяться в передкризовій ситуації. Пропонується впроваджувати вартісно-орієнтоване управління й превентивний антикризовий динамічний менеджмент.Документ Концепція дослідження внутрішнього ринку товарів(Національний авіаційний університет, 2018) Мардус, Наталія ЮріївнаДосліджено основні напрями вивчення елементів внутрішнього ринку, як одного із основних видів ринків. Визначено основні елементи внутрішнього ринку товарів та окреслено основні напрямки їх дослідження. Набула подальшого розвитку запропонована концепція дослідження внутрішнього ринку товарів, яка розглядається у статиці чи в динаміці. Встановлено, що концепція дослідження ринку на статичному рівні передбачає вивчення кон'юнктури внутрішнього ринку товарів. Визначено, що концепція дослідження ринку на динамічному рівні передбачає вивчення впливу на показники функціонування ринку кон’юнктурних зрушень, зміни його структури та зміни умов здійснення товарно-грошового обміну на внутрішньому ринку товарів. Розроблено загальну концепцію дослідження внутрішнього ринку товарів і зазначено, що статична структуризація концепції дослідження внутрішнього ринку товарів дозволяє дати оцінку стану внутрішнього ринку, а динамічна структуризація дає змогу оцінити його розвиток.Документ Особливості переходу до нової моделі енергоринку України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Бондаренко, Р. В.; Довгалюк, Оксана МиколаївнаДокумент Сучасний стан ринку вакуумних контакторів середньої напруги(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Лелюк, Микола АнатолійовичДокумент Сучасне лабораторне обладнання та витратні матеріали для металографії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Князєв, Сергій АнатолійовичДокумент Реклама та її роль в процесі просуванні товару на ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Гребенюк, В. Ю.; Куценко, Тетяна МиколаївнаДокумент Внутрішній ринок товарів і його елементи(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2017) Мардус, Наталія ЮріївнаДосліджено теоретичні і методичні підходи до формування внутрішнього ринку товарів як одного з основних видів ринків; визначено основні елементи внутрішнього ринку товарів та окреслено основні напрями їх дослідження; набула подальшого розвитку запропонована класифікація товарів за ознаками.Документ Практичні аспекти визначення ефективності розробок електротехнічної продукції(НТУ "ХПІ", 2016) Александров, Віталій ВолодимировичВ статті приділена увага практичним аспектам оцінки економічної ефективності розробок електротехнічної продукції. Розглянуто існуючі проблеми практичного застосування існуючих теоретичних методик оцінки ефективності на етапі відбору до виробництва нової техніки. На основі практичного досвіду розрахунків економічної ефективності виробів запропоновано для попередньої оцінки ухвалення рішення про виробництво застосовувати розрахунки показників економічного ефекту у виробника, економічного ефекту у споживача та дисконтовані показники економічної ефективності.Документ Основні підходи до визначення поняття асортименту(НТУ "ХПІ", 2012) Чайка, Тетяна ЮріївнаПублікація Система показників ефективності маркетингової логістики підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Зубкова, Аліна Болеславівна; Ковшик, Валентин ІгоровичУ статті розглядаються основні напрямки оцінки ефективності ланцюгів постачання і висвітлюються основні проблеми, що виникають в процесі оцінки маркетингової логістики підприємства. За результатами дослідження з використанням методів контент-аналізу наводиться розроблена система показників ефективності маркетингової логістики, яка може бути використана в практичній діяльності підприємств.