Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 41
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції розвитку інтернет-дидактики у технічній вищій освіті
    (Донецьке відділення Наукового товариства імені Шевченка, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Онкович, Артем Дмитрович
    Автори аналізують сучасні тенденції розвитку інженерної інтернет-дидактики. Першою тенденцією є поширення інтернет-дидактики на енергетичну інженерію (нафтогазова інженерія, електротехніка тощо). Другою – поєднання вікі-, кіно-, сайто-, блого-, вебінародидактики та електронних бібліотек у сучасній університетській освіті і науці, що приносить позитивний синергетичний ефект. Третьою – поширеність он-лайн курсів лекцій. Четверта – застосування інженерної інтернет-дидактики. як інструменту створення нової навчальної літератури. П᾽ята тенденція – застосування складників інтернет-дидактики як бази для створення спецкурсів з професійно орієнтованої медіаосвіти
  • Ескіз
    Документ
    Нові ігрові стратегії у освітньому процесі вищої школи
    (Приватна фірма "Колегіум", 2024) Северин, Надія Василівна
  • Ескіз
    Документ
    Спецкурс "Професійно орієнтована медіаосвіта" у розвитку фахової компетентності майбутніх працівників підгалузі "Електрична інженерія"
    (Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна
    Сучасний навчальний процес в царині інженерії, зокрема, в галузі електротехніки, суттєво базується на використанні інтернету. Медіаграмотність стала ключовою ознакою фаховості спеціаліста. Її набуття спонукає до розвитку медіаосвітніх технологій. Сучасними дослідниками-практиками було розглянуто різні аспекти використання засобів масової інформації та їхніх продуктів у навчальному процесі. В університетах з’являються спецкурси з медіаосвіти, що свідчить як про екстенсивний так і інтенсивний розвиток медіадидактики вищої школи, яка збагачується новітніми технологіями, термінами, поняттями і водночас проникає в найновіші царини знань. У нашому дослідженні пропонується план-програма нового спецкурсу «ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНА МЕДІАОСВІТА ДЛЯ СПЕЦІАЛІСТІВ З ЕЛЕКТРИЧНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ», а саме для студентів спеціальності 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка", даються деякі рекомендації щодо його впровадження у систему вищої освіти. Для українського фахового середовища такий спецкурс з використанням ІТ-технологій має підвищену актуальність, оскільки у 2020-тих роках робляться по суті перші кроки впровадження медіаосвіти у цій царині інженерії. Водночас промисловий сектор налічує декілька потужних електротехнічних та електрогенеруючих підприємств, на Сході, Заході та в Центрі країни.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна компетентність і культура педагога як чинник формування гуманітарно-технічної еліти
    (Професійна компетентність і культура педагога як чинник формування гуманітарно-технічної еліти, 2021) Пономарьов, Олександр Семенович; Чеботарьов, Микола Корнійович
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми інформатизації освітньої діяльності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Шанідзе, Надія Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів крізь призму вивчення іноземних мов
    (ТДМУ "Укрмедкнига", 2017) Федчишин, Надія Орестівна; Єлагіна, Наталія Іванівна; Кліщ, Галина Іванівна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Інтернет-дидактика у розвитку професійної компетентності майбутнього фахівця (на прикладі розвитку медіакомпетеності фахівців з нафтогазової справи)
    (2022) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна
    У статті розглянуто і проаналізовано особливості інтернет-дидактики та її складників з метою підвищення ефективності навчального процесу та наукових досліджень, зокрема, і в першу чергу за спеціальністю «Нафтогазова інженерія та технології». На прикладах проілюстровано застосування блогодидактики, вікідидактики, вебінародидактики, спеціалізованих он-лайн курсів лекцій. У контексті інтернетдидактики порушено тему надійності інформації, Подана чинна вітчизняна класифікація наукових і навчальних видань. Сформульовані методичні підходи і рекомендації щодо їх використання.
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуальні технології реформуванням вищої школи в Польщі на основі діджиталізації
    (ТОВ "НВП "Інтерсервіс", 2022) Сікорська, Малгажата; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що галузь вищої освіти Польщі на протязі останніх десяти-двадцяти років, зазнала радикальних змін, але при цьому не зупинилася на певноу етапі свого розвитку, а продовжує розробляти та впроваджувати нові реформи. При цьому постійно також виступає важливим об’єктом для дослідження освітянами-науковцями, впроваджуючи інтелектуальні технології та процеси діджиталізації начального процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Управління реформуванням вищої школи в Польщі
    (2022) Сікорська, Малгажата; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді описано історичний контекст, проблеми та обґрунтування реформи, а також деякі виклики для майбутнього розвитку структур управління вищою освітою в Польщі.
  • Ескіз
    Документ
    Історичні дисципліни як складова вищої освіти в україні на початку ХХІ ст.
    (Глухівський національний педагогічний університет ім. Олександра Довженка, 2018) Мотенко, Ярослав Володимирович; Шишкіна, Євгенія Костянтинівна
    У статті запропоновано аналіз основних тенденцій розвитку історичної освіти як важливої складової навчально-виховного процесу у вищій школі України на початку ХХІ ст. Окреслено проблемні питання модернізації викладання історичних дисциплін на сучасному етапі. Окремо розглянуто особливості викладання «Історії України» у технічних вищих навчальних закладах.