Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
41 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасні тенденції розвитку інтернет-дидактики у технічній вищій освіті(Донецьке відділення Наукового товариства імені Шевченка, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Онкович, Артем ДмитровичАвтори аналізують сучасні тенденції розвитку інженерної інтернет-дидактики. Першою тенденцією є поширення інтернет-дидактики на енергетичну інженерію (нафтогазова інженерія, електротехніка тощо). Другою – поєднання вікі-, кіно-, сайто-, блого-, вебінародидактики та електронних бібліотек у сучасній університетській освіті і науці, що приносить позитивний синергетичний ефект. Третьою – поширеність он-лайн курсів лекцій. Четверта – застосування інженерної інтернет-дидактики. як інструменту створення нової навчальної літератури. П᾽ята тенденція – застосування складників інтернет-дидактики як бази для створення спецкурсів з професійно орієнтованої медіаосвітиДокумент Нові ігрові стратегії у освітньому процесі вищої школи(Приватна фірма "Колегіум", 2024) Северин, Надія ВасилівнаДокумент Спецкурс "Професійно орієнтована медіаосвіта" у розвитку фахової компетентності майбутніх працівників підгалузі "Електрична інженерія"(Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна ВолодимирівнаСучасний навчальний процес в царині інженерії, зокрема, в галузі електротехніки, суттєво базується на використанні інтернету. Медіаграмотність стала ключовою ознакою фаховості спеціаліста. Її набуття спонукає до розвитку медіаосвітніх технологій. Сучасними дослідниками-практиками було розглянуто різні аспекти використання засобів масової інформації та їхніх продуктів у навчальному процесі. В університетах з’являються спецкурси з медіаосвіти, що свідчить як про екстенсивний так і інтенсивний розвиток медіадидактики вищої школи, яка збагачується новітніми технологіями, термінами, поняттями і водночас проникає в найновіші царини знань. У нашому дослідженні пропонується план-програма нового спецкурсу «ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНА МЕДІАОСВІТА ДЛЯ СПЕЦІАЛІСТІВ З ЕЛЕКТРИЧНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ», а саме для студентів спеціальності 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка", даються деякі рекомендації щодо його впровадження у систему вищої освіти. Для українського фахового середовища такий спецкурс з використанням ІТ-технологій має підвищену актуальність, оскільки у 2020-тих роках робляться по суті перші кроки впровадження медіаосвіти у цій царині інженерії. Водночас промисловий сектор налічує декілька потужних електротехнічних та електрогенеруючих підприємств, на Сході, Заході та в Центрі країни.Документ Професійна компетентність і культура педагога як чинник формування гуманітарно-технічної еліти(Професійна компетентність і культура педагога як чинник формування гуманітарно-технічної еліти, 2021) Пономарьов, Олександр Семенович; Чеботарьов, Микола КорнійовичДокумент Проблеми інформатизації освітньої діяльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Шанідзе, Надія ОлександрівнаДокумент Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів крізь призму вивчення іноземних мов(ТДМУ "Укрмедкнига", 2017) Федчишин, Надія Орестівна; Єлагіна, Наталія Іванівна; Кліщ, Галина Іванівна; Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаДокумент Інтернет-дидактика у розвитку професійної компетентності майбутнього фахівця (на прикладі розвитку медіакомпетеності фахівців з нафтогазової справи)(2022) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна ВолодимирівнаУ статті розглянуто і проаналізовано особливості інтернет-дидактики та її складників з метою підвищення ефективності навчального процесу та наукових досліджень, зокрема, і в першу чергу за спеціальністю «Нафтогазова інженерія та технології». На прикладах проілюстровано застосування блогодидактики, вікідидактики, вебінародидактики, спеціалізованих он-лайн курсів лекцій. У контексті інтернетдидактики порушено тему надійності інформації, Подана чинна вітчизняна класифікація наукових і навчальних видань. Сформульовані методичні підходи і рекомендації щодо їх використання.Документ Інтелектуальні технології реформуванням вищої школи в Польщі на основі діджиталізації(ТОВ "НВП "Інтерсервіс", 2022) Сікорська, Малгажата; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що галузь вищої освіти Польщі на протязі останніх десяти-двадцяти років, зазнала радикальних змін, але при цьому не зупинилася на певноу етапі свого розвитку, а продовжує розробляти та впроваджувати нові реформи. При цьому постійно також виступає важливим об’єктом для дослідження освітянами-науковцями, впроваджуючи інтелектуальні технології та процеси діджиталізації начального процесу.Документ Управління реформуванням вищої школи в Польщі(2022) Сікорська, Малгажата; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді описано історичний контекст, проблеми та обґрунтування реформи, а також деякі виклики для майбутнього розвитку структур управління вищою освітою в Польщі.Документ Історичні дисципліни як складова вищої освіти в україні на початку ХХІ ст.(Глухівський національний педагогічний університет ім. Олександра Довженка, 2018) Мотенко, Ярослав Володимирович; Шишкіна, Євгенія КостянтинівнаУ статті запропоновано аналіз основних тенденцій розвитку історичної освіти як важливої складової навчально-виховного процесу у вищій школі України на початку ХХІ ст. Окреслено проблемні питання модернізації викладання історичних дисциплін на сучасному етапі. Окремо розглянуто особливості викладання «Історії України» у технічних вищих навчальних закладах.