Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 84
  • Ескіз
    Документ
    Аспекти підготовки кваліфікованих спеціалістів з програмування в Україні у другій половині ХХ ст.
    (Національний історико-архітектурний музей "Київська фортеця", 2024) Ругаленко, Станіслав Ігорович
  • Ескіз
    Документ
    Роль університетів у розвитку науки на теренах України упродовж ХІХ ст.
    (Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г. М. Доброва, 2024) Тверитникова, Олена Євгенівна
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості системи освіти в Німеччині
    (ФОП Панов А. М., 2023) Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Мельник, М. Г.
  • Ескіз
    Документ
    Use of smart technologies in the training of specialists in higher education institutions
    (2023) Kostyria, Iryna; Bereziuk, Dmytro; Sadovyi, Mykola; Podoprygora, Nataliia; Tryfonova, Olena
    Attention is focused on the importance of the use of smart technologies in the training of specialists in institutions of higher education. From the perspective of the educational system, smart society and smart education are presented, which are included in the content of a new type of education, in which the use of smart information technologies is mandatory. The main task of the educational space for smart education is written down - creating a basis for the possibility of realizing the intellectual and creative potential of education seekers. New opportunities for the education system created by smart technologies are described. The advantages of smart technologies and the features of their application in the educational process are listed. The main principles of smart education are highlighted and the components of smart education are listed. Online platforms, online services, portals, and applications, which are presented as smart technology tools within the scope of the study, were identified and divided into the groups of smart store, smart interaction, smart response, and smart trainer.
  • Ескіз
    Документ
    Наукові семінари пам'яті Бориса Євгеновича Патона
    (Інститут електрозварювання ім. Євгена Патона НАН України, 2021) Крахмальов, Олександр Вікторович; Латинін, Юрій Михайлович; Ситников, Павло Андрійович
    Наприкінці 2020 р. в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» відбулася серія наукових семінарів «Патонівська школа та науково-технічний прогрес», присвячених пам’яті видатного вченого в галузі зварювання та матеріалознавства, відомого організатора науки, багаторічного президента Національної академії наук України, директора Інституту електрозварювання НАН України – Бориса Євгеновича Патона.
  • Ескіз
    Документ
    The role of pedagogical creativity in the development of personality
    (2020) Shtuchenko, I. Ye.; Vrakina, K. P.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості ціннісних протиріч випускників ЗВО у сучасних умовах
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2020) Попова, Галина Вікторівна; Ковальова, Ірина Борисівна
  • Ескіз
    Документ
    Місце професійно-технічної освіти в системі освіти України
    (Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, 2017) Грень, Лариса Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення якості професійної (професійно-технічної) освіти в Україні
    (Національна академія державного управління при Президентові України, 2018) Грень, Лариса Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Державне управління професійно-технічною освітою: теоретико-методологічний аспект
    (Видавничий дім "Гельветика", 2019) Грень, Лариса Миколаївна
    У статті досліджено теоретико-методологічні аспекти державного управління професійно-технічною освітою в Україні. Наведено концептуалізацію змісту категорій "методологія", "методологія наукових досліджень". За результатами аналізу наукових джерел, визначено зміст та практику реалізації державного управління розвитком професійно-технічної освіти. Розкрито теоретико-методологічне підґрунтя державного управління розвитком системи ПТО через з’ясування змісту таких основних детермінант, як категорії, принципи, норми, цінності, методи, способи, парадигми.