Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання індивідуального домашнього завдання з елементами гейміфікації "Дослідження руху тіла, кинутого під кутом до горизонту" з курсу "Фізика"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гапоченко, Світлана Дмитрівна; Любченко, Олена Анатоліївна
    В методичних вказівках наведена розробка і приклад виконання індивідуального домашнього завдання «Дослідження руху тіла, кинутого під кутом до горизонту» з елементами гейміфікації. Розробка сприяє індивідуалізації навчання та формуванню і розвитку навичок студентів до самостійної роботи, активізує їхню навчально-пізнавальну діяльність. Призначено для студентів усіх спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання індивідуального домашнього завдання з елементами гейміфікації "Дослідження моделей атома та закономірностей радіоактивного розпаду ядер" з курсу "Фізика"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гапоченко, Світлана Дмитрівна; Любченко, Олена Анатоліївна
    В методичних вказівках наведена розробка і приклад виконання індивідуального домашнього завдання «Дослідження моделей атома та закономірностей радіоактивного розпаду ядер» з елементами гейміфікації. Розробка сприяє індивідуалізації навчання та формуванню і розвитку навичок студентів до самостійної роботи, активізує їхню навчально-пізнавальну діяльність. Призначено для студентів усіх спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Елементи інтерактивних технологій у викладанні дисциплін математичного спрямування
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Лебедєва, Ірина; Норік, Лариса; Лебедєв, Степан
    Розглянуто можливості, які надає застосування інтерактивних технологій під час викладання дисциплін математичного спрямування, що є обов’язковими в процесі підготовки майбутніх фахівців з економіки та менеджменту. Наведено приклади позитивного впливу використання технології “перевернутого” класу на сприйняття нового матеріалу в умовах онлайн-навчання, а також елементів гейміфікації – на формування у студентів компетентностей щодо можливостей використання математичного апарату у майбутній професійній діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Напрями формування сучасних проривних технологій
    (Університетська книга, 2021) Перерва, Петро Григорович; Мазін, Юрій Олександрович
    Доведено, що підсумком Четвертої промислової революції (Industry 4.0) має стати формування суспільства, побудованого на роботі кіберфізичних систем. На "плечі" останніх будуть покладені основні виробничі функції. Причому машини зможуть виконувати їх без безпосередньої участі самої людини.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія та практика змішаного навчання
    (КП "Міськадрукарня", 2016) Кухаренко, Володимир Миколайович; Березенська, Світлана Миколаївна; Бугайчук, Костянтин Леонідович; Олійник, Наталія Юріївна; Олійник, Тетяна Олексіївна; Рибалко, Олена Володимирівна; Сиротенко, Ніна Гаврилівна; Столяревська, Алла Леонідівна
    У монографії розкриті педагогічні аспекти змішаного навчання, наведена педагогічна технологія проектування змішаного навчання та різноманітні інформаційні технології для його підтримки. Звертається увага на методи формування критичного мислення у змішаному навчанні. Розглянуто ідею використання гейміфікації у змішаному навчанні. Наведені приклади використання змішаного навчання у середній школі, в університеті при вивченні технічних дисциплін. Розроблені науково-практичні рекомендації щодо застосування змішаного навчання в освіті. Призначено для керівників освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників вищих навчальних закладів, аспірантів та докторантів.