Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
22 результатів
Результати пошуку
Публікація Трансформація вищої освіти: використання нових педагогічних технологій у відповідь на виклики інноваційної епохи глобального розвитку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Солошенко, А. Ю.; Райко, Діана ВалеріївнаДокумент Аналіз поняття "самоосвітня компетентність" у сучасних наукових дослідженнях(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024) Кравцова, Наталія ВікторівнаРеалії сьогодення підвищують актуальність спроможності майбутніх випускників закладів вищої освіти до власної навчальної діяльності та належного рівня сформованості їх самоосвітньої компетентності. У статті проаналізовані сучасні теоретичні засади визначення поняття «самоосвітня компетентність» для майбутніх випускників закладів вищої освіти, узагальнені різні тлумачення зазначеного терміну, розглянуті складові та функції феномену самоосвітньої діяльності. Підкреслена важливість самоосвіти особистості з точки зору її конкурентоспроможності, що передбачає її власну безперервну освіту протягом усього життя На підставі детального аналізу запропоноване власне трактування терміну «самоосвітня компетентність».Документ Академічна доброчесність у закладах вищої освіти: проблеми реалізації вступу до ЄС(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Токарєв, Віктор Миколайович; Панфілов, Юрій ІвановичУ статті доведено, що академічна доброчесність є необхідною умовою успіхів у роботі освітян, закладає фундамент відповідальної поведінки студентів після навчання в університеті; визначено існування проблем реалізації академічної доброчесності на практиці (акaдемічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, списування, обман, хабарництво тощо); корупція в освіті, неприпустиме отримання неправомірних переваг та ін.). Наведено шляхи подолання проблем академічної доброчесності. Обґрунтовано академічну доброчесність як важливу складову якісної освіти та ключовий фaктор успішного вступу України до Європейського Союзу. Доведено, що реалізація академічної доброчесності вимагає спільних зусиль всіх учасників освітнього процесу та підтримки з боку держави та суспільства.Документ Магістральні орієнтири викладання вільної боротьби у закладах вищої освіти(Громадська наукова організація "Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління", 2023) Христова, Тетяна Євгенівна; Абуллаєв, Алтай Карам огли; Ребар, Інесса Василівна; Нестеров, Олексій Сергійович; Грдзелідзе, Сергій РіпатовичСтаття розкриває стратегічні лінії вдосконалення й оновлення методики викладання вільної боротьби в закладах вищої освіти. Відзначено, що в турбулентні часи модернізації освіти підготовка борців у виші неможлива без одного з найважливіших її компонентів - методики початкового навчання. Різним аспектам цієї проблеми присвячено досить багато наукових розвідок, згідно яких методика й організація навчально-тренувального процесу повинні вдосконалюватися на основі досліджень змагальної діяльності та спортивної майстерності, за принципом первинності змагань і вторинності тренування. Мета статті – визначити та обґрунтувати актуальні методичні підходи, які використовуються при викладанні вільної боротьби у закладах вищої освіти. На основі узагальненого структурно-логічного аналізу літературних джерел та власного досвіду доведено, що вдосконалення та оновлення методичних підходів до викладання вільної боротьби у закладах вищої освіти є нагальною потребою сьогодення, адже наявна система є малоефективною. Наголошується, що загальнопедагогічні принципи (зростаючого навантаження, безперервності, свідомості, систематичності, наочності, доступності, індивідуалізації, міцності) поширюються на всі сторони та завдання тренування, визначають зміст, засоби, методи й організацію навчально-тренувального процесу з вільної боротьби у виші. Змістовний компонент та спрямованість початкової підготовки до занять вільною боротьбою повинні відповідати віку, етапу тренування, рівню підготовленості здобувачів вищої освіти. Систематизований аналіз дослідження змагальної діяльності борців показує необхідність первісного вивчення профілюючих елементів боротьби, оскільки вони складають основу ведення боротьби в поєдинку. Визначено, що магістральними орієнтирами викладання вільної боротьби у закладах вищої освіти є дотримання загальнопедагогічних принципів навчання, відповідність навантаження етапу тренування, віку та рівню фізичної підготовленості здобувачів вищої освіти.Публікація Особливості проведення вступної компанії ЗВО з використанням інструментів цифрового маркетингу(2023) Коломієць, Артем Олександрович; Шипуліна, Юлія СергіївнаДокумент Розвиток організаційних форм доуніверситетського навчання (з досвіду НТУ "ХПІ")(Друкарня "ВМВ", 2020) Тверитникова, Олена Євгенівна; Демідова, Юлія ЄвгенівнаДокумент Моделювання дистанційного курсу "скандинавська ходьба" для студентів(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2021) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов ЛеонідівнаДокумент Перспективи цифровізації закладів вищої освіти України(Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут, 2023) Ілляшенко, Сергій МиколайовичОкреслено перспективи цифровізації діяльності закладів вищої освіти України для забезпечення ефективності їх функціонування на ринку науково-освітніх послуг в умовах технологічних трансформацій четвертої промислової революції.Документ Деякі аспекти маркетингового управління підготовкою фахівців технічного профілю в закладах вищої освіти(Izdevnieciba "Baltija Publishing", 2018) Мовмига, Наталія ЄвгенівнаДокумент Деякі аспекти управління якістю підготовки фахівців технічного профілю у закладах вищої освіти(Leipzig University, 2018) Мовмига, Наталія Євгенівна
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »