Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до лабораторної роботи "Муфти зчеплення колісних та гусеничних машин"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Веретенніков, Євгеній Олександрович; Сівих, Дмитро Георгійович; Карпов, Вадим ОлеговичМета лабораторної роботи: вивчити устрій, принцип роботи та регулювання муфт зчеплення колісних та гусеничних машин, а також їх приводів керування. Знати призначення, класифікацію та вимоги до зчеплень.Документ Процес автоматичного керування гальмуванням колісної машини(Державний департамент інтелектуальної власності, 2009) Гецович, Євгеній Мойсейович; Селевич, Сергій Геннадійович; Шелудченко, Володимир ВіталійовичПроцес автоматичного керування гальмуванням колісної машини, який полягає в безперервному коректуванні темпу зміни тиску у виконавчих апаратах гальмового приводу пропорційно різниці посилених сигналів кутового прискорення колеса та поздовжнього прискорення колісної машини, вимірюваних у процесі гальмування, з урахуванням знака різниці, який відрізняється тим, що коефіцієнт підсилення сигналу поздовжнього прискорення в кожному каналі керування збільшують пропорційно збільшенню навантажувально-зчіпних умов і зменшують пропорційно відносному поздовжньому ковзанню колеса (коліс), керованого даним каналом. 2. Процес автоматичного керування гальмуванням колісної машини за п. 1, який відрізняється тим, що при прямолінійному русі колісної машини коефіцієнт підсилення сигналу поздовжнього прискорення збільшують у каналах керування гальмуванням коліс передніх осей і зменшують у каналах керування гальмуванням коліс задніх осей пропорційно сигналу датчика поздовжнього прискорення. 3. Процес автоматичного керування гальмуванням колісної машини за п. 1, який відрізняється тим, що при криволінійному русі колісної машини коефіцієнт підсилення сигналу поздовжнього прискорення збільшують у каналах керування гальмуванням коліс зовнішнього борту та зменшують у каналах керування гальмуванням коліс внутрішнього борту пропорційно сигналу датчика поперечного прискорення колісної машини.Документ Застосування на інтегральному тракторі ХТЗ-16131 механізму повороту задніх коліс(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Краснокутський, Володимир Миколайович; Ткачов, Вячеслав Юрійович; Вільний, Д. В.Документ Дослідження руху гусеничного обводу з декількома ведучими колесами(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Карпов, Вадим Олегович; Воронцов, Сергій МиколайовичДокумент До питання оптимізації параметрів заповнюваних гідромуфт в комбінованих трансмісіях гусеничних машин(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Веретенніков, Євгеній Олександрович; Костяник, Ірина ВіталіївнаДокумент Дослідження характеристик рухливості легкоброньованої колісної військової машини з гідромеханічною трансмісією(НТУ "ХПІ", 2010) Борисюк, М. Д.; Толстолуцький, В. О.; Стрімовський, С. В.; Соловйов, В. М.Complex mathematical model of wheel vehicle with automatic transmission is offered at the article. Due to usage of offered mathematical model complex numerical experiment was organized. It allowed to define the mobility features of the vehicle and quality of control system algorithm work before the pilot model was created.