Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ Розробка програмно-математичного забезпечення мобільного робота на основі Arduino та Raspberry Pi(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Сковпень, О. І.; Багмут, Іван ОлександровичДокумент Використання перетворювача usb-to-comm PL2303 і середовища DELPHI 10 для організації протоколу обміну даних пристрій-комп'ютер(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Плєснецов, Сергій Юрійович; Коваленко, А. С.; Крамаренко, Д. С.Публікація Аналіз тенденцій поширення мобільних додатків в Google Play на американському ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Главчев, Дмитро Максимович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Пазій, Д. С.Документ Методичні вказівки до лабораторних занять та самостійної роботи студентів спеціальності 263 "Цивільна безпека" з курсу "Програмні засоби обробки інформації в охороні праці"(ТОВ "НТМТ", 2022) Шеліхова, Інеса Борисівна; Сімонова, Ольга Геннадіївна; Охотська, Олена ВадимівнаВ сучасному інформаційному суспільстві спеціаліст повинен відповідати певним вимогам, а також розвивати наявність таких умінь, як виділяти з інформації головне і другорядне; бачити інформацію в цілому, а не фрагментарно; встановлювати асоціативні зв'язки між інформаційними повідомленнями; інтерпретувати інформацію, отримані результати, передбачати і прогнозувати наслідки прийнятих рішень. Ринок праці висуває вимоги не тільки до рівня фундаментальних знань потенційного працівника взагалі, а й до рівня його професійної компетенції. Дисципліна Програмні засоби обробки інформації є однією з фундаментальних дисциплін, яка орієнтує студентів на використання комп'ютерної техніки у майбутній професіональній діяльності. Мета – формування у майбутніх фахівців сучасного рівня інформаційної та комп’ютерної культури, набуття практичних навичок роботи з сучасною комп’ютерною технікою і використання сучасних інформаційних технологій для розв’язання різноманітних задач в практичній діяльності за фахом. Місце дисципліни у навчальному процесі. Вивченню дисципліни передує викладання дисципліни "Інформатика", яка починається ще в середніх освітніх установах. Задачі вивчення дисципліни: - розвиток алгоритмічного мислення та нарощування інтелектуального потенціалу студентів; - формування уявлень про можливості використання ПК у власній та суміжних спеціальностях; - опанування навичками спілкування з ПК, достатніми для роботи з автоматизованими навчальними програмами, здійснення обчислень при виконанні різних завдань, розв'язання учбових і професійних задач за допомогою пакетів прикладних програм загального та спеціального призначення; - опанування прийомами розробки, налагодження, документування програм, необхідних для вирішення не дуже складних задач з урахуванням майбутньої спеціальності.Документ Розробка засобів організації потоку робіт при автоматизованому проектуванні радіотехнічних систем(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Чуріков, В. В.; Котляров, В. О.Документ Дослідження використання штучного інтелекту в розумних системах догляду за рослинами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Глушко, В. І.; Соболь, Максим ОлеговичДокумент Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з курсу "Корпусна лінгвістика". Частина 2(ФОП Панов А. М., 2021) Хайрова, Ніна Феліксівна; Петрасова, Світлана Валентинівна; Оробінська, Олена ОлександрівнаПоняття корпусної лінгвістики виникло в 80-х роках минулого століття. В даний час під корпусною лінгвістикою розуміється розділ мовознавства, що займається розробкою, створенням і використанням текстових корпусів. Водночас корпусні лінгвістика є швидше не складовою частиною загальної лінгвістики, а являє собою методологію або способи використання конкретних ресурсів, що представляють великі обсяги текстових даних. Отже, корпус та спеціальні програмні засоби роботи з цим корпусом є спеціалізованим інструментом лінгвістичних досліджень. Таке спеціалізоване програмне забезпечення, що використовується для дослідження великих обсягів текстових даних, які зібрані у корпусі, називається concordancer. Традиційно в корпусній лінгвістиці можна виділити два напрями вивчення: створення корпусів і дослідження мовних закономірностей за допомогою корпусних методів на базі створених корпусів. Проте, нерідко розробники корпусів проводять одночасно і власні лінгвістичні дослідження. Таким чином корпусна лінгвістика передбачає одночасне використання лінгвістичних знань та знань комп’ютерних технологій, що і зумовлює використання даної дисципліни в навчальному плані студентів спеціальності "Прикладна та комп'ютерна лінгвістика". Дані методичні рекомендації спрямовані на отримання навичок роботи з усіма складовими корпусних завдань, а саме: створення власних корпусів, опанування різних видів корпусної розмітки, використання Інтернету для корпусних досліджень та вживання різних статистичних методів при роботі з корпусами. В другу частину Методичних вказівок до виконання лабораторних робіт з курсу "Корпусна лінгвістика" включено чотири лабораторні роботи, виконання яких дозволяє отримати навички роботи з системою семантичної розмітки USAS, аналізу корпусу в online середовищі CQPweb та обробки кластерів корпусів конкордансером AntConc.Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з курсу "Корпусна лінгвістика". Частина 1(ФОП Панов А. М., 2021) Хайрова, Ніна Феліксівна; Петрасова, Світлана Валентинівна; Оробінська, Олена ОлександрівнаПоняття корпусної лінгвістики виникло в 80-х роках минулого століття. В даний час під корпусною лінгвістикою розуміється розділ мовознавства, що займається розробкою, створенням і використанням текстових корпусів. Водночас корпусні лінгвістика є швидше не складовою частиною загальної лінгвістики, а являє собою методологію або способи використання конкретних ресурсів, що представляють великі обсяги текстових даних. Отже, корпус та спеціальні програмні засоби роботи з цим корпусом є спеціалізованим інструментом лінгвістичних досліджень. Таке спеціалізоване програмне забезпечення, що використовується для дослідження великих обсягів текстових даних, які зібрані у корпусі, називається concordancer. Традиційно в корпусній лінгвістиці можна виділити два напрями вивчення: створення корпусів і дослідження мовних закономірностей за допомогою корпусних методів на базі створених корпусів. Проте, нерідко розробники корпусів проводять одночасно і власні лінгвістичні дослідження. Таким чином корпусна лінгвістика передбачає одночасне використання лінгвістичних знань та знань комп’ютерних технологій, що і зумовлює використання даної дисципліни в навчальному плані студентів спеціальності "Прикладна та комп'ютерна лінгвістика". Дані методичні рекомендації спрямовані на отримання навичок роботи з усіма складовими корпусних завдань, а саме: створення власних корпусів, опанування різних видів корпусної розмітки, використання Інтернету для корпусних досліджень та вживання різних статистичних методів при роботі з корпусами. В першу частину Методичних вказівок до виконання лабораторних робіт з курсу "Корпусна лінгвістика" включено три лабораторні роботи, виконання яких дозволяє отримати навички роботи з конкордансером AntConc та системою автоматичного POS-tagging CLAWS.Документ Особливості інженерії архітектури мобільних ігор в Unity з 3D-елементами різної геометричної форми і просторової орієнтації(ФОП Тарасенко В. П., 2020) Козіна, Ольга Андріївна; Іщенко, В. І.Документ Методичні вказівки до виконання практичних і лабораторних робіт "Основи програмування мовою С++. Програмування циклів (оператори while, do-while, for)" з курсу "Інформатика", "Основи інформаційних технологій", "Структури і алгоритми обробки даних"(2021) Тверитникова, Олена Євгенівна; Євсеєнко, Олег Миколайович; Крилова, Вікторія АнатоліївнаРозвиток сучасних технологій неможливий без використання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення. Підготовка фахівців у галузі інформаційно-вимірювальної техніки, автоматики, телекомунікацій вимагає широких знань і навичок володіння обчислювальною технікою, знання основ алгоритмізації та програмування мовами високого рівня, такими як С/С++. Методичні вказівки призначені для вивчення мови програмування С++ під час проведення практичних занять та виконання лабораторних робіт, а також для самостійного освоєння. У методичних вказівках на прикладах розглядаються основні засоби програмування, а також створення блок-схем алгоритмів програм мовою С++, а саме: цикл з передумовою while, цикл з постумовою do … while, параметричний цикл for. Наведено індивідуальні завдання для виконання лабораторних робіт і завдання для самостійного вивчення основ програмування. Розглянуто приклади розв’язання завдань, які допоможуть ефективному освоєнню матеріалу.