Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Основи пошукової оптимізації (SEO)"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Панченко, Володимир Іванович; Главчев, Максим Ігорович
    Самостійна робота студента (СРС) відіграє важливу роль у навчальному процесі, сприяючи розвитку навичок, умінь і знань, формуванню пізнавальних методів та стимулюючи інтерес до творчої діяльності. Правильно спланована і організована самостійна робота студентів дозволяє: ✓ підвищити якість і інтенсивність освітнього процесу; ✓ стимулювати інтерес до обраної професії та опанування її специфіки; ✓ залучити студентів до творчої діяльності; ✓ реалізовувати диференційований підхід у навчанні. Мета самостійної роботи студентів полягає в оволодінні фундаментальними знаннями та практичним досвідом у вибраній професії. Вона повинна розвивати відповідальність, організованість і здатність творчо підходити до вирішення нестандартних завдань. Самостійна робота охоплює різні форми індивідуальної та колективної діяльності, що здійснюються студентами під керівництвом викладача, але без його безпосередньої участі, у спеціально відведений аудиторний або позааудиторний час. Це особлива форма навчання, яка передбачає виконання завдань викладача і вимагає творчого підходу та вміння самостійно здобувати знання. Методологічною основою самостійної роботи студентів є діяльнісний підхід, який орієнтований на формування вміння вирішувати як стандартні, так і нестандартні завдання. Це передбачає використання творчого підходу ініціативності і застосування на практиці знань, умінь і навичок, отриманих у процесі вивчення дисципліни. Структурно самостійну роботу студента можна поділити на дві частини (залежно від організатора): 1. під керівництвом викладача – детально прописана в навчально методичних матеріалах; 2. самостійно студентом – за власним вибором і без безпосереднього контролю викладача.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з навчальної дисципліни "Комп'ютерні мережі"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мезенцев, Микола Вікторович; Носков, Валентин Іванович
    Широке застосування локальних комп’ютерних мереж можна віднести до однієї із характерних особливостей впровадження комп’ютерних технологій. Сучасні локальні комп’ютерні мережі об’єднують від двох персональних комп’ютерів до сотень. Об’єднання персональних комп’ютерів у мережу створює багато переваг користувачам. У першу чергу, це їх взаємний зв’язок та можливість мати доступ до використання збільшених комп’ютерних ресурсів. Методичні вказівки до курсового проєкту на тему «Проєктування локальної мережі» передбачають виконання самостійної роботи з курсу «Комп’ютерні мережі». У цьому курсі розглядаються основні принципи побудови локальних та глобальних комп’ютерних мереж, організація їх роботи, рівні та засоби управління, пасивне та активне обладнання, що використовується при проєктуванні, інженерні розрахунки параметрів та інше. Виконання курсового проєкту (КП) передбачає закріплення знань та придбання практичних навичок щодо проєктування локальних комп’ютерних мереж. Вихідні дані передбачають створення такої мережі для заданого плану розміщення будинків на обмеженій території. У роботі потрібно розмістити комп’ютерне обладнання в будинках; застосувати різні види топології їх з’єднання (шина, зірка, дерево); різні фізичні середовища для передачі сигналів (скручену пару, оптоволокно); передбачити на окремих ділянках мережі використання підвищених швидкостей передачі сигналів; відносно скорочення витрат та вимог надійності, виконати вибір та розміщення потрібного комутаційного обладнання, вибрати можливе пасивне обладнання. Для прийнятих конструктивних параметрів мережі провести розрахунки фізичної довжини окремих фрагментів з’єднувальних ліній, розрахувати максимальне віддалення комп’ютерів один від одного, виконати перевірку допустимого затримання та загасання сигналів і оцінити можливу ефективність роботи створеної мережі. Крім того, виконати початкове адміністрування мережі, а саме: розподілити спроєктовану локальну мережу на декілька ІР-мереж (шляхом обрання та налаштування маршрутизатора).
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до проведення лекційних занять з курсу "Організація та проектування баз даних"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Філоненко, Алевтина Михайлівна; Чернушенко, Радислав Володимирович
    Збільшення об'єму та структурної складності збереження даних, розширення кола користувачів інформаційних систем привели до широкого розповсюдження найбільш зручних і порівняно зручних для розуміння реляційних (табличних) СУБД для забезпечення одночасного доступу к даним безлічі користувачів, нерідко розташованих достатньо далеко один від одного, та від місця зберігання баз даних. Створені мережеві версії баз даних, розраховані на велику кількість користувачів, а також вони основані на реляційних структурах. У них тим або іншим шляхом вирішуються специфічні проблеми паралельних процесів, цільності (правильності) і безпеки даних, а також санкціонування доступу до даних. Метою даної роботи є викладення методики проектування бази даних для конкретної предметної області, проектування концептуальної схеми бази даних, розробка SQL запитів.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Системне програмне забезпечення"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Панченко, Володимир Іванович; Межерицький, Сергій Геннадійович
    Самостійна робота студента (СРС) є ключовою складовою навчального процесу, яка визначає формування навичок, умінь і знань, прийомів пізнавальної діяльності і забезпечує інтерес до творчої роботи. Правильно спланована і організована самостійна робота студентів дозволяє: - робити освітній процес більш якісним і інтенсивним; - сприяє створенню інтересу до обраної професії та оволодіння її особливостями; - долучити студента до творчої діяльності; - впроваджувати в життя диференційований підхід до навчання. Метою самостійної роботи студентів є освоєння студентами фундаментальних знань, досвіду практичної діяльності за обраною професією. Самостійна робота повинна сприяти розвитку відповідальності та організованості, а також творчому підходу до вирішення нестандартних завдань. Самостійна робота студентів передбачає різноманітні види індивідуальної і колективної діяльності студентів, що здійснюються під керівництвом, але без безпосередньої участі викладача, у спеціально відведений для цього аудиторний і позааудиторний час. Самостійна робота – це особлива форма навчання за завданням викладача, виконання якої вимагає творчого підходу і вміння здобувати знання самостійно. Структурно самостійну роботу студента можна розділити на дві частини, залежно від того, ким вона організована: 1) викладачем – чітко описується в навчально-методичних матеріалах; 2) студентом – на свій розсуд, без безпосереднього контролю з боку викладача. Методологічною основою самостійної роботи студентів є діяльнісний підхід, коли цілі навчання орієнтовані на формування умінь вирішувати не тільки типові, але й нетипові задачі, коли студент повинен проявити творчу активність, ініціативу, знання, вміння та навички, отримані при вивченні конкретної дисципліни.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення самостійних робіт з навчальної дисципліни "Контроль та діагностика комп'ютерних систем"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Баленко, Олексій Іванович; Панченко, Володимир Іванович
    У методичних вказівках викладені методики: опрацювання матеріалу лекцій; вивчення додаткової інформації, викладеної в літературних джерелах; закріплення отриманих знань шляхом виконання домашніх завдань; підготовки до практичних занять; підготовки до виконання та оформлення звітів з лабораторних робіт. Дисципліна «Контроль та діагностика комп’ютерних систем» забезпечує теоретичну та практичну підготовку в галузі проєктування та застосування засобів контролю та діагностики комп’ютерних систем. Предметом дисципліни є теоретичні та практичні знання з сучасних засобів контролю та діагностики комп’ютерних систем. Вивчення дисципліни має на меті отримання студентами загальних відомостей про сучасні засоби тестування комп’ютерних систем та засоби їх контролю, формування в студентів навичок проєктування тестових програм вузлів персонального комп’ютера та схем вбудованого контролю вузлів обчислювальної техніки, закріплення умінь використовувати сучасні програми тестування комп’ютерних систем, отримання знань та навичок розробки базових алгоритмів, прийомів програмування при створенні тестуючих програмних продуктів.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання та оформлення курсового проекту з курсу "Моделювання та оптимізація контенту комп'ютерних ігор"
    (2022) Козіна, Ольга Андріївна
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи з курсу «Моделювання та оптимізація контенту комп'ютерних ігор» є частиною загального методичного забезпечення дисципліни «Моделювання та оптимізація контенту комп'ютерних ігор». Виконання курсової роботи має забезпечити закріплення теоретичних знань і практичних навичок, отриманих при вивченні лекційної і практичної частин курсу. У методичних вказівках розглянуті основні питання, пов'язані з виконанням курсової роботи, оформленням пояснювальної записки до курсової роботи, захистом курсової роботи.
  • Ескіз
    Публікація
    Комп'ютерні мережі
    (ФОП Панов А. М., 2019) Мезенцев, Микола Вікторович; Заполовський, Микола Йосипович; Панченко, Володимир Іванович
    Розглянуто використання технологій віртуалізації для практичної роботи з комп’ютерними мережами. Лабораторний практикум реалізовано за допомогою віртуальних машин Qemu в середовищі GNS3 з використанням операційної системи RouterOS фірми Mikrotik та IOS фірми Cisco. Матеріал лабораторного практикуму може використовуваться для отримання навичок практичного застосування наступних мережних технологій: маршрутизація, безпровідні мости, виртуальні приватні мережі, віртуальні локальні мережі. Призначено для студентів денної та заочної форм навчання за спеціальністю «Комп’ютерна інженерія», а також може бути корисно як для початківців, так і для досвідчених спеціалістів, які займаються проектуванням та налаштуванням комп’ютерних мереж.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Організація виробництва та маркетинг"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Посохов, Ігор Михайлович
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Інженерно-економічний аналіз"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Посохов, Ігор Михайлович
  • Ескіз
    Документ