Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
28 результатів
Результати пошуку
Публікація Маркетинг в соціальних мережах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шеін, Олексій Сергійович; Косенко, Олександра ПетрівнаДоведено, що маркетинг в соціальних мережах надає брендам можливість будувати активні спільноти, залучати увагу і створювати стійкі dзаємовідносини з клієнтами. Він є ефективним інструментом для розвитку бізнесу в цифровій епохи, але вимагає системного підходу, творчості та постійного вдосконаленняДокумент Визначення смислової близькості текстів при аналізі контенту в рекомендаційних системах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Крученюк, А. Ю.; Хайрова, Ніна ФеліксівнаДокумент Изучение и применение методов продвижения сайтов в поисковых системах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Костюченко, Д. П.; Статкус, Андрей ВитальевичПублікація Стратегії розвитку бізнесу в Інтернеті(2023) Кітченко, Олена Миколаївна; Адашевський, ІгорДокумент Сучасний контент контроллінгового управління(MDPC Publishing, 2021) Міщенко, Володимир Акимович; Другова, Олена СергіївнаДокумент Діджитал-маркетинг як складова міжнародного маркетингу(2022) Посохов, Ігор Михайлович; Климчук, Анна; Табаліна, ДіанаДокумент Сучасний маркетинг: стан та перспективи розвитку на базі мережі торгівельних підприємств(Полтавський державний аграрний університет, 2022) Заклипенко, Т. В.; Лінькова, Олена ЮріївнаВ умовах кризи та невизначеності у всіх секторах економіки постає питання переходу маркетингу на нові рівні. Починаючи з грудня 2019 року, весь світ знаходиться під впливом пандемії коронавірусу. Тому постає питання як саме привернути увагу споживачів під час карантину. Все більше компаній шукають нові, інноваційні форми маркетингу, які б в умовах нестабільної ситуації та посилення конкуренції на ринку забезпечили їх стабільне функціонування та розвиток. Використання маркетингового підходу в управлінні діяльністю на підприємствах України є вагомим фактором підвищення їх конкурентоспроможності. Враховуючи специфіку підприємств, позицію на ринку, спосіб формування та використання конкурентних переваг, рівень ризику, необхідно обирати ті сучасні інструменти маркетингу, які дозволять підприємству зайняти більш стабільну та конкурентну позицію в сучасній ринковій економіці. Посилення конкуренції та високі вимоги з боку сучасних споживачів посилюють боротьбу за їх увагу між підприємствами на ринку.Документ Основні аспекти дослідження впливу елементів дизайна сайту на його користувачів(ФОП Єфименко С. А., 2021) Усик, Вікторія Валеріївна; Лобода, В. С.Документ Веб сайт для менеджменту організацій та девайсів, як система об'єктів інтелектуальної власності(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Роате, М. А.; Артамонова, Неоніла ОлегівнаДокумент Україномовний YouTube, як засіб збагачення мовного досвіду студентів іноземців(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Доброжан, Андрій Ігорович; Рязанова-Хитровська, Наталія Володимирівна
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »