Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження профілю залізничної колії для постановки технічного завдання на проектування високошвидкісного рухомого складу України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Сідоренко, А. О.; Єріцян, Багіш Хачикович
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальний проект дизель-поїзду з комбінованим механізмом нахилу кузова для швидкісних залізниць України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Полякова, С. А.; Якунін, Дмитро Ігорович
  • Ескіз
    Документ
    Постановка завдання на проектування швидкісного рухомого складу для колії 1520 мм шляхом дослідження параметрів залізничних магістралей України
    (Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", 2019) Телега, Є. В.; Єріцян, Багіш Хачикович
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні дослідження площі контакту різальної поверхні кругу з деталлю при плоскому торцевому шліфуванні з попереднім нахилом осі шпинделя
    (НТУ "ХПІ", 2016) Пижов, Іван Миколайович; Клименко, В. Г.
    Розглянуто питання, пов'язані з підвищенням ефективності процесу плоского торцевого шліфування за рахунок створення теоретичних передумов управління площею контакту круга з деталлю, а, отже, і теплонапруженістю процесу обробки в цілому. Стосовно до окремих випадків характеру контакту круга з деталлю запропоновані аналітичні залежності, які пов'язують значення площі з умовами обробки.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація параметрів лінійного двигуна нахилу кузова транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Любарський, Борис Григорович; Єріцян, Багіш Хачикович; Якунін, Дмитро Ігорович; Глебова, Марина Леонідівна
    Запропоновано спрощену математичну модель лінійного двигуна для визначення електромагнітної сили. Сформульовано задачу умовної оптимізації геометричних параметрів лінійного двигуна. Запропоновано у якості цільової функції використати залежність, пропорційну різниці енергії, що може перетворити лінійний двигун та енергії, яка потрібна для руху механізму нахилу кузова. У якості методу оптимізації на попередньому етапі пошуку обрано комбінований метод, що включає в себе генетичний алгоритм. На завершальному етапі оптимізаційної процедури уточнення оптимуму здійснюється методом Нелдера-Міда. Розроблено алгоритм вирішення задачі оптимізації, та його реалізацію в пакеті MATLAB. Запропоновано напрямок удосконалення електромеханічних приводів нахилу кузова за рахунок розробки комбінованих приводів, у яких сумарний кут нахилу буде створено частково електроприводом з лінійним двигуном, а частково іншими механізмами, які вже встановлені на рухомому складі.
  • Ескіз
    Документ
    Вдосконалення процесу плоского торцевого шліфування
    (НТУ "ХПІ", 2013) Клименко, В. Г.; Пижов, Іван Миколайович
    Розглянуто питання, пов'язані з підвищенням ефективності процесу плоского торцевого шліфування за рахунок цілеспрямованого управління кутом нахилу робочої поверхні круга. Шляхом теоретичних розрахунків та комп'ютерного моделювання в середовищі КОМПАС встановлено вплив кута нахилу круга та інших факторів на зміну характеристик поверхні контакту круга і деталі. Показана позитивна роль глибинної схеми шліфування та запропоновано спосіб її реалізації стосовно як до верстатів з вертикальним, так і горизонтальним шпинделем, працюючим торцем круга.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі собливості багатопрохідного плоского торцевого шліфування
    (НТУ "ХПІ", 2014) Пижов, Іван Миколайович; Клименко, В. Г.
    Виконано дослідження, що дали можливість виявити деякі особливості формування макро- і мікропрофілю оброблюваної поверхні при багатопрохідному плоскому торцевому шліфуванні з нахилом осі шпинделя. Встановлено роль у цьому процесі таких факторів, як кут нахилу осі шпинделя, діаметр круга і поперечна подача, і запропонована емпірична залежність, що зв'язує з ними висоту залишкових гребінців. Це дозволяє розширити уявлення про технологічні можливості процесу плоского торцевого шліфування.