Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток моделей маркетингу-мікс з метою забезпечення конкурентоспроможності підприємства(2023) Перерва, Олександр ПетровичДоведено, що зміна наявних підходів до завдань розробки моделей маркетинг-мікс, на наш погляд, буде здійснюватися з акцентуванням і посиленням уваги в сторону споживача, вироблення не товарів (продуктів, послуг), а цінностей та різкого посилення рівня комунікацій між підприємством-розробником та його споживачем. У перспективі саме комунікаційна політика буде формувати головну роль при розподілу конкурентних сил на цільових для підприємства ринках.Документ Особливості розробки маркетингової стратегії виходу підприємства на закордонний ринок(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Шевченко, Марина Миколаївна; Назарова, Тетяна Юріївна; Дяченко, І. С.Документ Ефективність управлінських рішень у сфері маркетингу на основі бенчмаркінгу(Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2020) Погорєлов, Микола Іванович; Борзенко, Володимир Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ткачов, Максим МихайловичДоведено, що управління маркетингом слід розглядати в широкому сенсі як загальне керівництво маркетинговою діяльністю підприємства, а у вузькому – як планування виконання функцій з управління маркетинговою діяльністю підприємства.Документ Економіко-управлінські та маркетингові рішення в сфері бенчмаркінгу(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2020) Борзенко, Володимир Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Верютіна, Вікторія ЮріївнаДокумент Маркетинг інтелектуального продукту: ключові фактори успіху(2020) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Дьякова, Наталія Миколаївна; Винниченко, А. А.; Целінська, Анна АндріївнаПублікація Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств(Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2019) Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаПублікація Місце стимулювання збуту у комунікаційній політиці підприємства(Національний фармацевтичний університет, 2019) Романчик, Тетяна Володимирівна; Зубков, Олександр ГеннадійовичДокумент Місце комплексу маркетингу в системі маркетингового стратегічного управління(НТУ "ХПІ", 2018) Шевченко, Марина МиколаївнаРозглянуто теоретичні підходи до визначеня сутності комплексу маркетингу в системі маркетингового стратегічного управліня. Підходи розглянуто в ретроспективі та детально охарактеризовано. Висвітлено ключові чинники, що пливають на підходи до стратегічного маркетингового управління підприємством: турбулентні прояви глобалізації, підвищення страндартів якості продукції та ослуговування, поява новітніх засобів комунікації. Проаналізовано останні досягнення та джерела інформації на тему стратегічного маркетингового управління. Досліджено походженя та розвиток теоретичних підходів до визначення поняття "комплекс маркетингу", як елементу стратегічного маркетингового управління. Проаналізовано найважливіші складові комплексу маркетингу, обґрунтовано їх призначення та значущість для успішної реалізації конкурентоспроможних товарів на закордонних ринках. Узагальнено ключові моделі комплексу маркетингу, виявлено їх переваги та недоліки. Розглянуто класичні елементи комплексу макетингу: товарна політика, ціноутворення, посування та розповсюдження товару, а також доцільність використання додаткових елементів, пов'язаних з роллю та участю споживача, як ключового суб'єкта маркетингових процесів. Запропоновано оновлений підхід до формування комплексу маркетингу "5Р+5С", який однаково враховує інтереси підприємства, як виробника продукції, не залишаючи осторонь такі питання як ефективність виробництва та доцільність проведення маркетингових заходів, так і інтереси споживачів, адже в рамках даної моделі люди завжди будуть оцінюватися як найбільше багатство та цінність компанії. Він враховує стратегічні цілі та економічні інтереси підприємства, дозволяє охопити більшу частку цільового ринку, отримати прихильність споживачів, партнерів і лідерів суспільної думки та показати високі фінансові результати.Документ Сутність та особливості використання елементів комплексу міжнародного маркетингу(НТУ "ХПІ", 2011) Зюбанова, Д. М.У статті розглядаються елементи комплексу міжнародного маркетингу, висвітлюється їхня сутність та особливості використання. Аналізуються різні підходи до класифікації елементів комплексу маркетингу. Зазначається важливість впливу комплексу міжнародного маркетингу на ефективне просування товару на міжнародних ринках.Публікація Цілі та засоби реалізації маркетингового аудиту(НТУ "ХПІ", 2013) Кучіна, Світлана Едуардівна; Частій, Дар'я ВладиславівнаУ статті розглянуто мету та засоби маркетингового аудиту, виявлено основні характеристики маркетингового аудиту - всеосяжність, систематичність, незалежність, періодичність. Запропоновано приблизний формат проведення комплексного маркетингового аудиту на підприємстві.