Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Границі та неперервність функцій
    (2023) Першина, Юлія Ігорівна; Пріщенко, Ольга Петрівна; Черногор, Тетяна Тимофіївна
    У навчально-методичному посібнику викладається техніка обчислення границь та детально пояснюються розв’язання типових завдань. Містить 30 варіантів розрахунково-графічних завдань і тестових завдань для контролю знань. Призначено для студентів та викладачів технічних спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до практичних занять з теми "Границі. Неперервність функцій"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Чікіна, Наталія Олександрівна; Антонова, Ірина Володимирівна
    В умовах сучасного виробництва інженер повинен бути підготовленим до співпраці і взаєморозуміння з представниками різних галузей науки і техніки. Це можливо лише за умови якісної фундаментальної підготовки інженерних кадрів, у тому числі з вищої математики. Методичні рекомендації до практичних занять з теми «Границі. Неперервність функцій» курсу вищої математики адресовані студентам і викладачам-початківцям. Вони містить необхідний теоретичний матеріал і достатню кількість розв'язаних задач. Методичні рекомендації видані з метою надання допомоги студентам в організації самостійної роботи в умовах дистанційного навчання. Для цього вони містять усі необхідні компоненти: план заняття, теоретичні довідки, в достатній кількості розібрані приклади завдань з поясненнями, завдання для самостійної роботи з відповідями, список рекомендованої літератури, у тому числі інтернет-видання. Запропонована методика вивчення матеріалу дасть можливість студенту особисто контролювати процес засвоєння матеріалу. Мета методичного видання полягає у тому, щоб допомогти викладачам-початківцям оптимально подати матеріал при підготовці та проведенні практичних занять, а студентам – засвоїти дану тему курсу вищої математики і набути навички самостійної роботи при розв'язуванні певних задач. У роботі рекомендовано матеріал для проведення трьох аудиторних занять з теми «Границі. Неперервність функцій», що відповідає більшості навчальних робочих програм спеціальностей НТУ «ХПІ». Методичні рекомендації до практичних занять з теми «Границі. Неперервність функцій» курсу вищої математики призначені перш за все студентам технічних спеціальностей денної та заочної форми навчання для організації самостійної роботи в умовах дистанційного навчання. Можуть бути корисними викладачам-початківцям.
  • Ескіз
    Документ
    Границі і неперервність
    (2018) Пріщенко, Ольга Петрівна; Черногор, Тетяна Тимофіївна
    Процес навчання включає в себе контроль досягнутих результатів, який направлений на оцінку об’єму отриманих знань, ширини та глибини засвоєння матеріалу, який вивчається та рівня підготовки студентів. Сучасні технології контролю в основному базуються на тестах, які є зручним інструментом для об’єктивної оцінки. Тестування широко використовується не тільки у сфері освіти, але і при прийомі на роботу, для оцінки кваліфікації персоналу при атестації і т. п. Використання тестів дозволяє уніфікувати процедуру оцінювання, так як всі, що проходять тестування, знаходяться в однакових умовах і використовують однакові матеріали. В теперішній час тестування використовується, зокрема, при проведенні випускних екзаменів в середній школі у вигляді ЗНО. Але тести, які використовуються для оцінки знань, одержаних у вищому навчальному закладі, дещо відрізняються від звичайних запитань ЗНО. Зокрема, тести з математики орієнтовані не тільки на контроль обчислювальних навиків і перевірку засвоєння основних формул та алгоритмів, але і на оцінку рівня розуміння теоретичного матеріалу. Дані тести містять в собі завдання по усіх розділах теми "Границі і неперервність". Для полегшення роботи студентів в кінці цієї розробки вміщено короткі відомості про границі. Рівень складності тестів розрахований на стандартну програму з вищої математики для технічних спеціальностей.